Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hlavný inšpektor dohľadu (na zastupovanie počas MD a RD) - oddelenie dohľadu nad finančným sprostredkovaním a finančným poradenstvom
Národná banka Slovenska
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 1600 €
od 1600 €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Charakteristika práce:
Komplexná príprava, výkon, riadenie a koordinácia výkonu dohľadu na mieste a na diaľku vrátane riešenia najzložitejších problémov a neštandardných operácií. Prerokovávanie výsledkov dohľadu s vedúcimi zamestnancami dohliadaných subjektov a vypracovávanie návrhu na uloženie nápravných opatrení a pokút.
Popis rozhodujúcich činností na pracovnom mieste:
• pripravuje podklady pre výkon dohľadu a vedie prípravné rokovania s predstaviteľmi dohliadaných subjektov
• v prípade poverenia komplexne riadi, organizuje, koordinuje a vyhodnocuje výkon dohľadu
• vyhodnocuje dodržiavanie zákonov a všeobecne záväzných právnych predpisov v dohliadaných subjektoch
• identifikuje, analyzuje a navrhuje riešenia najzložitejších a neštandardných operácií a potenciálnych rizík v dohliadaných subjektoch
• vykonáva analýzy finančných ukazovateľov, účtovníctva a vnútorných procesov, preveruje používanie matematických nástrojov a štatistických modelov, posudzuje a vykonáva následnú validáciu modelov riadenia rizík v dohliadaných subjektoch
• spracováva podklady pre návrh opatrení, pre konania a podnety pre orgány činné v trestnom konaní
• vypracováva stanoviská k návrhom primárnej a sekundárnej legislatívy a internú metodiku pre výkon dohľadu alebo riešenie krízových situácií
• vykonáva interné školenia
• poskytuje súčinnosť pri výkone dohľadu v dohliadaných subjektoch subjektom dohľadu alebo riešenia krízových situácií v zahraničí
• zúčastňuje sa stretnutí pracovných skupín v rámci SR a v zahraničí.
Komplexná príprava, výkon, riadenie a koordinácia výkonu dohľadu na mieste a na diaľku vrátane riešenia najzložitejších problémov a neštandardných operácií. Prerokovávanie výsledkov dohľadu s vedúcimi zamestnancami dohliadaných subjektov a vypracovávanie návrhu na uloženie nápravných opatrení a pokút.
Popis rozhodujúcich činností na pracovnom mieste:
• pripravuje podklady pre výkon dohľadu a vedie prípravné rokovania s predstaviteľmi dohliadaných subjektov
• v prípade poverenia komplexne riadi, organizuje, koordinuje a vyhodnocuje výkon dohľadu
• vyhodnocuje dodržiavanie zákonov a všeobecne záväzných právnych predpisov v dohliadaných subjektoch
• identifikuje, analyzuje a navrhuje riešenia najzložitejších a neštandardných operácií a potenciálnych rizík v dohliadaných subjektoch
• vykonáva analýzy finančných ukazovateľov, účtovníctva a vnútorných procesov, preveruje používanie matematických nástrojov a štatistických modelov, posudzuje a vykonáva následnú validáciu modelov riadenia rizík v dohliadaných subjektoch
• spracováva podklady pre návrh opatrení, pre konania a podnety pre orgány činné v trestnom konaní
• vypracováva stanoviská k návrhom primárnej a sekundárnej legislatívy a internú metodiku pre výkon dohľadu alebo riešenie krízových situácií
• vykonáva interné školenia
• poskytuje súčinnosť pri výkone dohľadu v dohliadaných subjektoch subjektom dohľadu alebo riešenia krízových situácií v zahraničí
• zúčastňuje sa stretnutí pracovných skupín v rámci SR a v zahraničí.
Zamestnanecké výhody, benefity
Základná zložka mzdy: od 1600 €
Konkrétna výška mzdy bude závisieť od dosiahnutého vzdelania, doterajších pracovných skúseností a odborných vedomostí vybraného kandidáta.
Ponúkame najmä tieto benefity:
• pružný pracovný čas
• týždeň dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• 3 dni voľna na regeneráciu v súvislosti s ochorením
• možnosť získať odmeny za výsledky práce
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
Konkrétna výška mzdy bude závisieť od dosiahnutého vzdelania, doterajších pracovných skúseností a odborných vedomostí vybraného kandidáta.
Ponúkame najmä tieto benefity:
• pružný pracovný čas
• týždeň dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• 3 dni voľna na regeneráciu v súvislosti s ochorením
• možnosť získať odmeny za výsledky práce
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
Informácie o výberovom konaní
Žiadosť s uvedením názvu pozície, profesijný životopis a súhlas so spracovaním osobných údajov je potrebné zaslať najneskôr do 31.5.2018 elektronicky na adresu [email protected] alebo písomne na adresu: Národná banka Slovenska, odbor riadenia ľudských zdrojov, Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické/ právnické/ matematické/ technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kvalifikačný profil:
• vzdelanie: vysokoškolské 2. stupeň
• zameranie: ekonomické/ právnické/ matematické/ technické
• relevantná prax v odbore: minimálne 3 roky
Odborný profil:
• aktívna znalosť anglického jazyka vrátane odbornej terminológie
• IT zručnosti: MS Word, MS Excel, MS Powerpoint, Lotus Notes, Internet
• odborné vedomosti a zručnosti:
o prehľadná znalosť zákonov a sekundárnej legislatívy pre finančný sektor
o detailná znalosť postupov riadenia rizík dohliadaných subjektov
o znalosť legislatívneho rámca pre výkon dohľadu v dohliadaných subjektoch
o argumentačné zručnosti
o analytické zručnosti
o riešenie odborných problémov
o zručnosť tvoriť písomné dokumenty
Profil sociálnych a osobnostných kompetencií:
• komunikačné zručnosti
• prezentačné zručnosti
• budovanie tímu a tímová spolupráca
• etiketa a spoločenský protokol
• komplexné a koncepčné myslenie
• orientácia na ciele
• schopnosť zvládať pracovný stres a záťaž
• organizačné schopnosti
• flexibilita
• spoľahlivosť a zodpovednosť
• vzdelanie: vysokoškolské 2. stupeň
• zameranie: ekonomické/ právnické/ matematické/ technické
• relevantná prax v odbore: minimálne 3 roky
Odborný profil:
• aktívna znalosť anglického jazyka vrátane odbornej terminológie
• IT zručnosti: MS Word, MS Excel, MS Powerpoint, Lotus Notes, Internet
• odborné vedomosti a zručnosti:
o prehľadná znalosť zákonov a sekundárnej legislatívy pre finančný sektor
o detailná znalosť postupov riadenia rizík dohliadaných subjektov
o znalosť legislatívneho rámca pre výkon dohľadu v dohliadaných subjektoch
o argumentačné zručnosti
o analytické zručnosti
o riešenie odborných problémov
o zručnosť tvoriť písomné dokumenty
Profil sociálnych a osobnostných kompetencií:
• komunikačné zručnosti
• prezentačné zručnosti
• budovanie tímu a tímová spolupráca
• etiketa a spoločenský protokol
• komplexné a koncepčné myslenie
• orientácia na ciele
• schopnosť zvládať pracovný stres a záťaž
• organizačné schopnosti
• flexibilita
• spoľahlivosť a zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Národná banka Slovenska (NBS) je nezávislou centrálnou bankou Slovenskej republiky. Vznikla 1. januára 1993 na základe zákona NR SR č. 566/1992 Zb. o Národnej banke Slovenska, ktorý určuje jej postavenie, funkcie a úlohy. Národná banka Slovenska je nezávislou inštitúciou, ktorej základnou funkciou je udržiavanie cenovej stability.
Od 1. januára 2009 je súčasťou Eurosystému. V spolupráci s Európskou centrálnou bankou a spolu s ostatnými centrálnymi bankami krajín eurozóny zabezpečuje stabilný menový vývoj a hospodársky rast v eurozóne. Medzi dôležité úlohy centrálnej banky patrí dohľad nad finančným trhom.
Od 1. januára 2009 je súčasťou Eurosystému. V spolupráci s Európskou centrálnou bankou a spolu s ostatnými centrálnymi bankami krajín eurozóny zabezpečuje stabilný menový vývoj a hospodársky rast v eurozóne. Medzi dôležité úlohy centrálnej banky patrí dohľad nad finančným trhom.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 3373838
Dátum zverejnenia: 25.5.2018
2018-05-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Audítor, Finančný analytik, Hlavný účtovník, Interný audítor, Účtovník Spoločnosť: Národná banka Slovenska
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1600 €