Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hlavný inšpektor dohľadu - oddelenie riešenia krízových situácií
Národná banka Slovenska
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 1600 €
od 1600 €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Charakteristika práce:
Komplexná príprava, výkon, riadenie a koordinácia výkonu dohľadu na mieste a na diaľku vrátane riešenia najzložitejších problémov a neštandardných operácií. Prerokovávanie výsledkov dohľadu s vedúcimi zamestnancami dohliadaných subjektov a vypracovávanie návrhu na uloženie nápravných opatrení a pokút.
Popis rozhodujúcich činností na pracovnom mieste:
• Pripravuje podklady pre výkon dohľadu a vedie prípravné rokovania s predstaviteľmi dohliadaných subjektov.
• V prípade poverenia komplexne riadi, organizuje, koordinuje a vyhodnocuje výkon dohľadu.
• Vyhodnocuje dodržiavanie zákonov a všeobecne záväzných právnych predpisov v dohliadaných subjektoch.
• Identifikuje, analyzuje a navrhuje riešenia najzložitejších a neštandardných operácií a potenciálnych rizík v dohliadaných subjektoch.
• Vykonáva analýzy finančných ukazovateľov, účtovníctva a vnútorných procesov, preveruje používanie matematických nástrojov a štatistických modelov, posudzuje a vykonáva následnú validáciu modelov riadenia rizík v dohliadaných subjektoch.
• Vypracováva stanoviská k návrhom primárnej a sekundárnej legislatívy a internú metodiku pre výkon dohľadu alebo riešenie krízových situácií.
• Poskytuje súčinnosť pri výkone dohľadu v dohliadaných subjektoch subjektom dohľadu alebo riešenia krízových situácií v zahraničí.
• Zúčastňuje sa stretnutí pracovných skupín v rámci SR a v zahraničí.
Komplexná príprava, výkon, riadenie a koordinácia výkonu dohľadu na mieste a na diaľku vrátane riešenia najzložitejších problémov a neštandardných operácií. Prerokovávanie výsledkov dohľadu s vedúcimi zamestnancami dohliadaných subjektov a vypracovávanie návrhu na uloženie nápravných opatrení a pokút.
Popis rozhodujúcich činností na pracovnom mieste:
• Pripravuje podklady pre výkon dohľadu a vedie prípravné rokovania s predstaviteľmi dohliadaných subjektov.
• V prípade poverenia komplexne riadi, organizuje, koordinuje a vyhodnocuje výkon dohľadu.
• Vyhodnocuje dodržiavanie zákonov a všeobecne záväzných právnych predpisov v dohliadaných subjektoch.
• Identifikuje, analyzuje a navrhuje riešenia najzložitejších a neštandardných operácií a potenciálnych rizík v dohliadaných subjektoch.
• Vykonáva analýzy finančných ukazovateľov, účtovníctva a vnútorných procesov, preveruje používanie matematických nástrojov a štatistických modelov, posudzuje a vykonáva následnú validáciu modelov riadenia rizík v dohliadaných subjektoch.
• Vypracováva stanoviská k návrhom primárnej a sekundárnej legislatívy a internú metodiku pre výkon dohľadu alebo riešenie krízových situácií.
• Poskytuje súčinnosť pri výkone dohľadu v dohliadaných subjektoch subjektom dohľadu alebo riešenia krízových situácií v zahraničí.
• Zúčastňuje sa stretnutí pracovných skupín v rámci SR a v zahraničí.
Zamestnanecké výhody, benefity
Základná zložka mzdy: od 1600 €
Konkrétna výška mzdy bude závisieť od dosiahnutého vzdelania, doterajších pracovných skúseností a odborných vedomostí vybraného kandidáta.
Ponúkame najmä tieto benefity:
• pružný pracovný čas
• týždeň dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• 3 dni voľna na regeneráciu v súvislosti s ochorením
• možnosť získať odmeny za výsledky práce
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
Konkrétna výška mzdy bude závisieť od dosiahnutého vzdelania, doterajších pracovných skúseností a odborných vedomostí vybraného kandidáta.
Ponúkame najmä tieto benefity:
• pružný pracovný čas
• týždeň dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• 3 dni voľna na regeneráciu v súvislosti s ochorením
• možnosť získať odmeny za výsledky práce
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
Informácie o výberovom konaní
Žiadosť s uvedením názvu pozície, profesijný životopis a súhlas so spracovaním osobných údajov je potrebné zaslať najneskôr do 16.5.2018 elektronicky na adresu [email protected] alebo písomne na adresu: Národná banka Slovenska, odbor riadenia ľudských zdrojov, Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, matematické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kvalifikačný profil:
• vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa
• zameranie: ekonomické, matematické
• relevantná prax v odbore minimálne 3 roky
Odborný profil:
• aktívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom vrátane odbornej terminológie
• znalosť práce na PC (Word, Excel, PowerPoint, Lotus Notes, Internet)
• prehľadná znalosť zákonov a sekundárnej legislatívy pre finančný sektor
• detailná znalosť postupov riadenia rizík dohliadaných subjektov
• znalosť legislatívneho rámca pre výkon dohľadu v dohliadaných subjektoch
• argumentačné zručnosti
• analytické zručnosti
• riešenie odborných problémov
• zručnosť tvoriť písomné dokumenty
Profil sociálnych a osobnostných kompetencií:
• komunikačné zručnosti
• prezentačné zručnosti
• budovanie tímu a tímová spolupráca
• etiketa a spoločenský protokol
• komplexné a koncepčné myslenie
• orientácia na ciele
• schopnosť zvládať pracovný stres a záťaž
• organizačné schopnosti
• flexibilita
• spoľahlivosť a zodpovednosť
• vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa
• zameranie: ekonomické, matematické
• relevantná prax v odbore minimálne 3 roky
Odborný profil:
• aktívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom vrátane odbornej terminológie
• znalosť práce na PC (Word, Excel, PowerPoint, Lotus Notes, Internet)
• prehľadná znalosť zákonov a sekundárnej legislatívy pre finančný sektor
• detailná znalosť postupov riadenia rizík dohliadaných subjektov
• znalosť legislatívneho rámca pre výkon dohľadu v dohliadaných subjektoch
• argumentačné zručnosti
• analytické zručnosti
• riešenie odborných problémov
• zručnosť tvoriť písomné dokumenty
Profil sociálnych a osobnostných kompetencií:
• komunikačné zručnosti
• prezentačné zručnosti
• budovanie tímu a tímová spolupráca
• etiketa a spoločenský protokol
• komplexné a koncepčné myslenie
• orientácia na ciele
• schopnosť zvládať pracovný stres a záťaž
• organizačné schopnosti
• flexibilita
• spoľahlivosť a zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Národná banka Slovenska (NBS) je nezávislou centrálnou bankou Slovenskej republiky. Vznikla 1. januára 1993 na základe zákona NR SR č. 566/1992 Zb. o Národnej banke Slovenska, ktorý určuje jej postavenie, funkcie a úlohy. Národná banka Slovenska je nezávislou inštitúciou, ktorej základnou funkciou je udržiavanie cenovej stability.
Od 1. januára 2009 je súčasťou Eurosystému. V spolupráci s Európskou centrálnou bankou a spolu s ostatnými centrálnymi bankami krajín eurozóny zabezpečuje stabilný menový vývoj a hospodársky rast v eurozóne. Medzi dôležité úlohy centrálnej banky patrí dohľad nad finančným trhom.
Od 1. januára 2009 je súčasťou Eurosystému. V spolupráci s Európskou centrálnou bankou a spolu s ostatnými centrálnymi bankami krajín eurozóny zabezpečuje stabilný menový vývoj a hospodársky rast v eurozóne. Medzi dôležité úlohy centrálnej banky patrí dohľad nad finančným trhom.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 3339190
Dátum zverejnenia: 11.5.2018
2018-05-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Audítor, Finančný analytik, Interný audítor, Poistný matematik Spoločnosť: Národná banka Slovenska
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1600 €