Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Business services manager
Nagel Slovensko s.r.o.
Voderady
plný úväzok
ihneď
Od 2 500 EUR/mesiacMzda od 2500 EUR Brutto EUR Brutto + kvartálne odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
✔️ Zabezpečovanie a ďalší rozvoj proaktívnej komunikácie so zákazníkmi, v NAGEL sieti a s externými partnermi
✔️ Optimalizácia a ďalší rozvoj štandardizovaných pracovných postupov v podriadených a súčinných oddeleniach
✔️ Vytváranie, implementácia a monitorovanie koncepcií udržiavania lojality zákazníkov
✔️ Technická a disciplinárna zodpovednosť za vedenie pridelených zamestnancov
✔️ Prevencia vzniku škôd a zabezpečovanie dodržiavania smerníc a dosahovania cieľov kvality
✔️ Zaistenie priebežného a efektívneho spracovania reklamácií a škôd v zmysle klientských kontraktov a NAGEL štandardov
✔️ Efektívne riadenie a rozvoj podporných prevádzkových procesov s cieľom zvyšovania produktivity
✔️ Účasť na pravidelných Regionálnych poradách obchodných služieb aj v angličtine
Zamestnanecké výhody, benefity
✔️ Máš zaručenú výplatu mzdy vždy do 10. dňa v mesiaci na tvojom účte.
✔️ Dostaneš finančný príspevok na stravu v hodnote 5,85 Eur, ktoré ti budú hradené v plnej výške.
✔️ Koľko vieš jazykov toľkokrát si kolegom a preto ti ponúkame možnosť jazykových kurzov priamo vo firme a cez pracovnú dobu
✔️ Máš šancu získať odmenu vo výške 600 eur, ak nám odporučíš nejakého skvelého nového kolegu.
✔️ Ak aj po čase zistíš , že sa vidíš na inej pozícií radi ti poskytneme zmenu pozície v rámci spoločnosti.
✔️ Pri významných životných udalostiach môžeš získať príspevok vo výške 170,-€.
✔️ Získavaš možnosť odborného rastu a vzdelávania v rámci našej stabilnej a rastúcej spoločnosti.
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Prax na pozícii/v oblasti
Osobnostné predpoklady a zručnosti
✔️ výborná znalosť anglického jazyka podmienkou
✔️ uprednostnení budú kandidáti so skúsenosťami v oblasti zákaznického servisu
✔️ zodpovedný prístup k práci,
✔️ komunikatívnosť,
✔️ časová flexibilnosť ,
✔️ odolnosť voči stresu.