Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent zákazníckeho servisu
Nagel Slovensko s.r.o.
Miesto práce
Senec
Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 350 EUR/mesiacMzda 1350 EUR Brutto rozdelená do dvoch zložiek 1150 EUR Brutto + 200 EUR Brutto prémiová zložka mzdy
Od 1 350 EUR/mesiacMzda 1350 EUR Brutto rozdelená do dvoch zložiek 1150 EUR Brutto + 200 EUR Brutto prémiová zložka mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
✔️ komunikácia so zákazníkom,
✔️ zasielanie potvrdených dokumentov späť zákazníkovi,
✔️ riešenie reklamácií,
✔️ archivácia dokumentov,
✔️ spracovanie posty pre klientov,
✔️ komunikácia s vodičmi / support pri riešení operatívnych problémov,
✔️ administratívne spracovanie vráteného tovaru a jeho kontrola priamo v sklade,
✔️ vedenie klientskych štatistík,
✔️ administratívne činnosti,
✔️ pracovná doba 7:30 - 16:00.
✔️ zasielanie potvrdených dokumentov späť zákazníkovi,
✔️ riešenie reklamácií,
✔️ archivácia dokumentov,
✔️ spracovanie posty pre klientov,
✔️ komunikácia s vodičmi / support pri riešení operatívnych problémov,
✔️ administratívne spracovanie vráteného tovaru a jeho kontrola priamo v sklade,
✔️ vedenie klientskych štatistík,
✔️ administratívne činnosti,
✔️ pracovná doba 7:30 - 16:00.
Zamestnanecké výhody, benefity
✔️ mzda vždy do 10.dňa v mesiaci na vašom účte,
✔️ stravné lístky hradené v plnej výške,
✔️ perspektívne zamestnanie z dlhodobého hľadiska,
✔️ práca v stabilnej, rastúcej spoločnosti,
✔️ možnosť účasti na jazykoych kurzoch,
✔️ príspevok vo výške 170,-€, pri významných životných udalostiach,
✔️ spoločenské akcie: grilovačka, futbalové turnaje, vianočný večierok.
✔️ stravné lístky hradené v plnej výške,
✔️ perspektívne zamestnanie z dlhodobého hľadiska,
✔️ práca v stabilnej, rastúcej spoločnosti,
✔️ možnosť účasti na jazykoych kurzoch,
✔️ príspevok vo výške 170,-€, pri významných životných udalostiach,
✔️ spoločenské akcie: grilovačka, futbalové turnaje, vianočný večierok.
Informácie o výberovom konaní
„Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dáva tým spoločnosti Nagel Slovensko, s.r.o. súhlas so spracovaním jeho osobných údajov, uvedených v zaslanom dokumente, pre účely sprostredkovania zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu neurčitú (t.j. do písomného odvolania) v zmysle zákona č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov.“
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Osobnostné predpoklady a zručnosti
✔️ samostatnosť,
✔️ zodpovedný prístup k práci,
✔️ komunikatívnosť,
✔️ časová flexibilnosť ,
✔️ odolnosť voči stresu.
✔️ zodpovedný prístup k práci,
✔️ komunikatívnosť,
✔️ časová flexibilnosť ,
✔️ odolnosť voči stresu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nagel Slovensko je renomovaná medzinárodná spoločnosť s dlhoročnou tradíciou zaoberajúca sa logistikou potravín s pridanými hodnotami ako je skladovanie, prebaľovanie ale aj štítkovanie tovaru. Na Slovenskom trhu spolu s približne 80timi kolegami zo skladu a administratívy denne zásobujeme obchody a reťazce chladenými ale aj suchými či čerstvými potravinami.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 3262487
Dátum zverejnenia: 20.10.2022
2022-10-20
lokalita: Senec Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Nagel Slovensko s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 350 EUR/mesiac