Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent skladového hospodárstva
Nagel Slovensko s.r.o.
Miesto práce
Senec
Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1000 Eur základná zložka mzdy + 200 Eur prémie / Brutto
1000 Eur základná zložka mzdy + 200 Eur prémie / Brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- práca so skladovým počitačovým systémom
- systémový príjem tovaru
- evidencia a spracovanie objednávok skladových zákazníkov
- koordinácia práce skladových pracovníkov
- kontrola dodržiavania skladových procesov, implementácia zmien podľa požiadaviek zákazníka
- optimalizácia skladových procesov
- aktívna komunikácia a zákaznícky servis pre skladových zákazníkov
- komplexné riešenie požiadaviek skladových zákazníkov
- vedenie a spracovávanie inventúrych kontrol skladových zásob zákazníkov
- práca na dve zmeny v rozsahu od 07:00 hod do 19:00 hod sa striedajú pracovníci na ranné a poobedné zmeny
Zamestnanecké výhody, benefity
- zaujímavé platové ohodnotenie
- mzda vždy do 10.dňa v mesiaci na vašom účte
- stravné lístky v hodnote 4,00 €
- perspektívne zamestnanie z dlhodobého hľadiska
- práca v stabilnej, rastúcej spoločnosti
- práca v mladom kolektíve
- príspevok vo výške 170,-€, pri významných životných udalostiach
Informácie o výberovom konaní
„Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dáva tým spoločnosti Nagel Slovensko, s.r.o. súhlas so spracovaním jeho osobných údajov, uvedených v zaslanom dokumente, pre účely sprostredkovania zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu neurčitú (t.j. do písomného odvolania) v zmysle zákona č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov.“
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- anglický alebo nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni
- komunikatívnosť
- samostatnosť
- časová flexibilita
- odolnosť voči stresu
- prax v logistike výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nagel Slovensko je renomovaná medzinárodná spoločnosť s dlhoročnou tradíciou zaoberajúca sa logistikou potravín s pridanými hodnotami ako je skladovanie, prebaľovanie ale aj štítkovanie tovaru. Na Slovenskom trhu spolu s približne 100 kolegami zo skladu a administratívy denne zásobujeme obchody a reťazce chladenými ale aj suchými či čerstvými potravinami.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 2067666
Dátum zverejnenia: 30.1.2019
2019-01-30
lokalita: okres Senec Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Nagel Slovensko s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 Eur základná zložka mzdy + 200 Eur prémie / Brutto