Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka/asistent/administratívny zamestnanec
Lokalita
Bratislava
Pracovný pomer
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Ponúkaná mzda*
1 200 EUR/mesiacZákladná mesačná mzda od 1 000 EUR a k tomu variabilná zložka mzdy 20 %. Suma základnej zložky mzdy je uvádzaná ako minimálna, skutočná výška základnej mzdy bude upravená v súlade s odbornou praxou, odbornými znalosťami a zručnosťami. Možná úprava základnej mesačnej mzdy po vyhodnotení výkonnosti.
Základná mesačná mzda od 1 000 EUR a k tomu variabilná zložka mzdy 20 %. Suma základnej zložky mzdy je uvádzaná ako minimálna, skutočná výška základnej mzdy bude upravená v súlade s odbornou praxou, odbornými znalosťami a zručnosťami. Možná úprava základnej mesačnej mzdy po vyhodnotení výkonnosti.
Čo bude vašou hlavnou náplňou práce?
Ak hľadáte prácu v mladom tíme, oceníte byť v centre diania veľkej spoločnosti a hľadáte možnosti sebarealizácie, máme ponuku práve pre vás. Hľadáme kolegyňu/kolegu, pre ktorú/-ého bude výzvou zaujímavá práca na úseku generálneho riaditeľa a ktorá/-ý vhodne doplní náš dobre fungujúci tím. Vybraný kandidát získa prácu v stabilnej spoločnosti so strategickým významom v oblasti energetiky.
Čo bude vašou hlavnou náplňou práce?
Vykonávanie rôznorodých administratívnych, ekonomických alebo prevádzkovo-technických prác podľa obvyklých postupov, najmä:
Čo bude vašou hlavnou náplňou práce?
Vykonávanie rôznorodých administratívnych, ekonomických alebo prevádzkovo-technických prác podľa obvyklých postupov, najmä:
- Asistentská podpora riaditeľa úseku
- Zabezpečenie chodu sekretariátu a rokovaní
- Administratívne činnosti a práca s dokumentmi
- Kompletizovanie a distribúcia materiálov k poradám
- Organizačné zabezpečenie porád, manažment zasadačiek
- Zabezpečovanie kancelárskych potrieb a občerstvenia
- Organizačné zabezpečovanie pracovných ciest zamestnancov útvaru
- Spracovanie podkladov o dochádzke zamestnancov
- Evidencia a spracovanie prijatej a odoslanej pošty, práca s dokumentmi v zmysle interných predpisov
- Zakladanie POBJ do systému SAP MM
- Podpora pri spracovaní faktúr v systéme elektronickej likvidácie faktúr
Aké znalosti a zručnosti by ste mali mať?
Aké výhody a benefity ponúkame?
- Ročné odmeny v závislosti od splnenia cieľov spoločnosti
- Systém zamestnaneckých výhod a benefitov:
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- Príspevok na dopravu do zamestnania
- Príspevok na regeneráciu pracovnej sily
- Sociálne výpomoci
- Príspevok pri narodení dieťaťa či dlhodobej práceneschopnosti
- Zamestnanecké pôžičky
- Príspevky na materské školy/školy - školné pre deti zamestnancov
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce z domu - „Home office“
- Platené dni voľna pri chorobe/zdravotnej indispozícii, tzv. „Sick days“
- Príjemné a tvorivé pracovné prostredie
- Možnosť ďalšieho profesijného rastu a sebarealizácie
- Kvalitný vzdelávací program
- Zázemie stabilnej spoločnosti s dlhodobou tradíciou
- Zaujímavé športové a kultúrne aktivity pre zamestnancov a ich rodinných príslušníkov
ID: 4512761
Dátum zverejnenia: 2.2.2023
2023-02-02
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: NAFTA a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac