Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Finančný asistent
Nadácia Pontis
Miesto práce
Zelinárska, Bratislava
Zelinárska, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
01.12.2018
01.12.2018
Mzdové podmienky (brutto)
V závislosti od skúseností uchádzača pri polovičnom úväzku: od 400 €
V závislosti od skúseností uchádzača pri polovičnom úväzku: od 400 €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Evidencia a zakladanie zmlúv:
- Dodávateľsko-odberateľských zmlúv,
- Darovacích zmlúv,
- Ostatných finančných zmlúv
Evidencia došlých faktúr, kontrola náležitostí
Evidencia a zakladanie - bankové účty, došlé faktúry, odoslané faktúry, cestovné príkazy
Bankové úhrady – faktúry, granty,
Kontrola stavu úhrad grantov a ich splátok
V prípade potreby podľa zadania fin. riaditeľky:
- Priebežná príprava finančných projektových správ pre programových koordinátorov.
- Zastupovanie základných povinností office manažérky v prípade jej neprítomnosti.
- Adhoc administratívne práce podľa aktuálnej potreby
- Administratívna podpora finančného riaditeľa podľa dohody, zastupovanie niektorých delegovaných povinností finančného alebo pilierového riaditeľa v prípade jeho neprítomnosti. (napríklad vyhľadanie dokumentov prípadne ad-hoc konzultácie podľa potreby a pod.)
Evidencia a zakladanie zmlúv:
- Dodávateľsko-odberateľských zmlúv,
- Darovacích zmlúv,
- Ostatných finančných zmlúv
Evidencia došlých faktúr, kontrola náležitostí
Evidencia a zakladanie - bankové účty, došlé faktúry, odoslané faktúry, cestovné príkazy
Bankové úhrady – faktúry, granty,
Kontrola stavu úhrad grantov a ich splátok
V prípade potreby podľa zadania fin. riaditeľky:
- Priebežná príprava finančných projektových správ pre programových koordinátorov.
- Zastupovanie základných povinností office manažérky v prípade jej neprítomnosti.
- Adhoc administratívne práce podľa aktuálnej potreby
- Administratívna podpora finančného riaditeľa podľa dohody, zastupovanie niektorých delegovaných povinností finančného alebo pilierového riaditeľa v prípade jeho neprítomnosti. (napríklad vyhľadanie dokumentov prípadne ad-hoc konzultácie podľa potreby a pod.)
Zamestnanecké výhody, benefity
- dobrá atmosféra v pracovnom tíme
- kolektív, v ktorom prevládajú neformálne vzťahy, ochota pomôcť, zmysel pre humor, súdržnosť
- teambuildingové aktivity
- vynikajúca káva
- flexibilná pracovná doba
- vzdelávanie a osobný rast
- kolektív, v ktorom prevládajú neformálne vzťahy, ochota pomôcť, zmysel pre humor, súdržnosť
- teambuildingové aktivity
- vynikajúca káva
- flexibilná pracovná doba
- vzdelávanie a osobný rast
Informácie o výberovom konaní
• Životopis posielajte na [email protected] do 15. novembra 2018
• Nástup do prac. pomeru: november/december 2018 (prípadne podľa dohody)
• Nástup do prac. pomeru: november/december 2018 (prípadne podľa dohody)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- trpezlivosť, pedantnosť, pokojná povaha, precíznosť, flexibilnosť, zodpovednosť,
- schopnosť pracovať samostatne, pozitívny prístup a zmysel pre humor
- skúsenosti s prácou v ekonomických programoch sú výhodou
Počítačové znalosti - používateľ
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook – pokročilý
Akého uchádzača/uchádzačku hľadáme:
- osobnosť, ktorá vyžaruje dobrú energiu, človek so srdcom, ktorý rád pomáha
- človek, ktorého správanie je konzistentné s hodnotami Nadácie Pontis a jej etickým kódexom
- schopnosť pracovať samostatne, pozitívny prístup a zmysel pre humor
- skúsenosti s prácou v ekonomických programoch sú výhodou
Počítačové znalosti - používateľ
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook – pokročilý
Akého uchádzača/uchádzačku hľadáme:
- osobnosť, ktorá vyžaruje dobrú energiu, človek so srdcom, ktorý rád pomáha
- človek, ktorého správanie je konzistentné s hodnotami Nadácie Pontis a jej etickým kódexom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Silné spojenia pre pozitívne zmeny.
Poslaním Nadácie Pontis je vytvárať silné, zmysluplné spojenia a prinášať pozitívne zmeny v našich kľúčových témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní.
Našou stratégiou je pracovať tak, aby sme boli všetkým zapojeným stranám rovnocenným partnerom. V našich témach si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme, aby druhých spolupráca s nami priťahovala.
Poslaním Nadácie Pontis je vytvárať silné, zmysluplné spojenia a prinášať pozitívne zmeny v našich kľúčových témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní.
Našou stratégiou je pracovať tak, aby sme boli všetkým zapojeným stranám rovnocenným partnerom. V našich témach si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme, aby druhých spolupráca s nami priťahovala.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3517492
Dátum zverejnenia: 16.10.2018
2018-10-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, Účtovník Spoločnosť: Nadácia Pontis
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: V závislosti od skúseností uchádzača pri polovičnom úväzku: od 400 €