Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office assistant
Nadácia Milana Šimečku
Miesto práce
Svoradova 5, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Svoradova 5, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
4,5 EUR/hod.Platobné podmienky sa odvíjajú od typu pracovného pomeru, skúseností a pracovného vyťaženia. Predpokladáme pracovnú vyťaženosť 4-6 hodín denne.
4,5 EUR/hod.Platobné podmienky sa odvíjajú od typu pracovného pomeru, skúseností a pracovného vyťaženia. Predpokladáme pracovnú vyťaženosť 4-6 hodín denne.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si samostatný/samostaná, zodpovedný/zodpovedná a precízny/precízna? Hľadáš si prácu na čiastočný úväzok pre organizáciu, ktorá vzdeláva a podporuje komunity aj jednotlivcov? V nadácii hľadáme ďalšieho člena/členku tímu, ktorá bude pomáhať s administratívno-finančnými a organizačnými úlohami.
Čo bude tvojou úlohou?
Sledovať poštovú schránku, preberať doporučené zásielky, odosielať listové zásielky a balíky podľa potrieb všetkých členov tímu, a distribuovať poštu príslušným členom tímu.
Komunikovať s úradmi a dodávateľmi prevádzkových služieb.
Evidovať účtovné doklady, zmluvy a interné doklady, pomáhať pri príprave finančných vyúčtovaní, viesť pokladňu a iné podporné činnosti pre finančnú manažérku.
Sledovať stav zásob a nákup kancelárskych, hygienických a iných potrieb.
Administratívno-technická podpora pri podujatiach - objednávanie hotelov, cateringu, dopravy, podpora pri podujatiach na mieste (či už vzdelávacích alebo kultúrno-komunitných).
Čo bude tvojou úlohou?
Sledovať poštovú schránku, preberať doporučené zásielky, odosielať listové zásielky a balíky podľa potrieb všetkých členov tímu, a distribuovať poštu príslušným členom tímu.
Komunikovať s úradmi a dodávateľmi prevádzkových služieb.
Evidovať účtovné doklady, zmluvy a interné doklady, pomáhať pri príprave finančných vyúčtovaní, viesť pokladňu a iné podporné činnosti pre finančnú manažérku.
Sledovať stav zásob a nákup kancelárskych, hygienických a iných potrieb.
Administratívno-technická podpora pri podujatiach - objednávanie hotelov, cateringu, dopravy, podpora pri podujatiach na mieste (či už vzdelávacích alebo kultúrno-komunitných).
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v kolektíve 11 ľudí v organizácii, ktorá pôsobí v rámci mimovládneho sektora už 30 rokov;
- inšpiratívne prostredie a práca na etablovaných vzdelávacích projektoch v témach vzdelávania, kultúrno-komunitných aktivít a inklúzie;
- flexibilný pracovný čas;
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona a možnosť využiť sick days/návštevu lekára;
- možnosť zúčastňovať sa vzdelávacích tréningov (podporujeme záujem o kontinuálne vzdelávanie v téme poskytované nami, našimi partnermi, ale aj externými subjektami);
- možnosť sebarealizácie v projektoch
- inšpiratívne prostredie a práca na etablovaných vzdelávacích projektoch v témach vzdelávania, kultúrno-komunitných aktivít a inklúzie;
- flexibilný pracovný čas;
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona a možnosť využiť sick days/návštevu lekára;
- možnosť zúčastňovať sa vzdelávacích tréningov (podporujeme záujem o kontinuálne vzdelávanie v téme poskytované nami, našimi partnermi, ale aj externými subjektami);
- možnosť sebarealizácie v projektoch
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňaš podmienky a rád/rada by si patril/a do tímu, pošli životopis a krátky popis, prečo chceš pracovať práve v NMŠ.
Vybraných uchádzačov a uchádzačky pozveme na pohovor koncom februára.
Vybraných uchádzačov a uchádzačky pozveme na pohovor koncom februára.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
práca s PC (MS Office) - Excel, Word - Mierne pokročilý
práca na internete-rezervácie ubytovania, dopravy - Mierne pokročilý
práca na internete-rezervácie ubytovania, dopravy - Mierne pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovedný prístup k práci - spoľahlivosť, precíznosť, samostatnosť, proaktívnosť;
- sústredenie sa na detaily;
- dobré komunikačné zručnosti;
- rešpekt k hodnotám Nadácie Milana Šimečku a záujem pracovať na verejnoprospešných projektoch;
- predchádzajúca relevantná skúsenosť na pozícii/v oblasti je vítaná (aj dobrovoľnícka).
- sústredenie sa na detaily;
- dobré komunikačné zručnosti;
- rešpekt k hodnotám Nadácie Milana Šimečku a záujem pracovať na verejnoprospešných projektoch;
- predchádzajúca relevantná skúsenosť na pozícii/v oblasti je vítaná (aj dobrovoľnícka).
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nadácia nesie meno významného československého disidenta, filozofa a spisovateľa Milana Šimečku. Vznikla v roku 1991 a pomáhala s demokratizačnými procesmi a budovaním občianskej spoločnosti. Od revolúcie prešlo Slovensko dlhú cestu, s ktorou sa vyvíjalo aj naše smerovanie. Chceme Slovensko ako otvorenú európsku krajinu, ktorej záleží na ľudských právach a odmieta nenávisť. Vďaka rešpektovaniu rozmanitosti dokáže naplno využiť potenciál nás všetkých. Preto vzdelávame a podporujeme okrem iných aj žiakov, učiteľov, zamestnancov samospráv a verejnosť. K zložitým problémom pristupujeme citlivo, s rešpektom a systematicky. Zohľadňujeme potreby komunít aj jednotlivcov.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4261865
Dátum zverejnenia: 15.2.2022
2022-02-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: Nadácia Milana Šimečku
Základná zložka mzdy (brutto): 4,5 EUR/hod.