Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Fundraising a PR
Nadácia Milana Šimečku
Miesto práce
Nadácia Milana Šimečku, Svoradova, Staré Mesto
Nadácia Milana Šimečku, Svoradova, Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, živnosť
skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacDohodou podľa druhu pracovného pomeru a kvalifikácie. Očakávaný rozsah práce: 30 hodín týždenne.
1 000 EUR/mesiacDohodou podľa druhu pracovného pomeru a kvalifikácie. Očakávaný rozsah práce: 30 hodín týždenne.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vieš kreatívne rozmýšľať a chceš sa venovať plnohodnotným projektom s dopadom na občiansku spoločnosť? Si samostatná a proaktívna osoba? Do nášho tímu hľadáme posilu na rozbeh individuálneho a firemného fundraisingu, ktorá bude takisto spoluvytvárať obraz o nadácii smerom k naším podporovateľkám a podporovateľom.
Náplň práce:
- zodpovednosť za tvorbu komunikačnej stratégie v spolupráci s ďalšími expertmi;
- tvorba a realizácia fundraisingovej stratégie;
- príprava komunikačného a fundraisingového obsahu;
- rozbeh firemného fundraisingu: oslovovanie a spolupráca s novými firemnými podporovateľmi;
- rozvoj individuálneho fundraisingu;
- návrh a realizácia fundraisingových kampaní;
- komunikovanie so zástupcami médií, organizovanie tlačových konferencií, príprava mediálnych kampaní;
- zodpovedanie za internú a externú komunikáciu NMŠ a festivalu [fjúžn];
- ďalšie úlohy súvisiace s fundraisingom a komunikáciou.
Náplň práce:
- zodpovednosť za tvorbu komunikačnej stratégie v spolupráci s ďalšími expertmi;
- tvorba a realizácia fundraisingovej stratégie;
- príprava komunikačného a fundraisingového obsahu;
- rozbeh firemného fundraisingu: oslovovanie a spolupráca s novými firemnými podporovateľmi;
- rozvoj individuálneho fundraisingu;
- návrh a realizácia fundraisingových kampaní;
- komunikovanie so zástupcami médií, organizovanie tlačových konferencií, príprava mediálnych kampaní;
- zodpovedanie za internú a externú komunikáciu NMŠ a festivalu [fjúžn];
- ďalšie úlohy súvisiace s fundraisingom a komunikáciou.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v kolektíve 8 ľudí v organizácii, ktorá pôsobí v rámci mimovládneho sektora už 30 rokov;
- inšpiratívne prostredie a prácu na etablovaných vzdelávacích projektoch v témach vzdelávania, kultúrno-komunitných aktivít a inklúzie;
- flexibilný pracovný čas;
- možnosť home-office aj v postpandemických časoch;
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona a možnosť využiť sick days/návštevu lekára;
- možnosť zúčastňovať sa vzdelávacích tréningov (podporujeme záujem o kontinuálne vzdelávanie v téme poskytované nami, našimi partnermi, ale aj externými subjektami);
- možnosť realizácie vlastných projektov a veľa iného.
- inšpiratívne prostredie a prácu na etablovaných vzdelávacích projektoch v témach vzdelávania, kultúrno-komunitných aktivít a inklúzie;
- flexibilný pracovný čas;
- možnosť home-office aj v postpandemických časoch;
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona a možnosť využiť sick days/návštevu lekára;
- možnosť zúčastňovať sa vzdelávacích tréningov (podporujeme záujem o kontinuálne vzdelávanie v téme poskytované nami, našimi partnermi, ale aj externými subjektami);
- možnosť realizácie vlastných projektov a veľa iného.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate podmienky a radi by ste patrili do tímu, pošlite životopis a krátky popis, prečo chcete pracovať práve v NMŠ. Pošlite aj portfólio predchádzajúcej práce (ukážky výstupov, kampaní, referencie). V priebehu druhej polovice apríla vybraných uchádzačov a uchádzačky pozveme na (online) pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- predchádzajúca relevantná skúsenosť s vedením fundraisingových a komunikačných aktivít (kontakty v médiách sú vítané);
- zodpovedný prístup k práci (spoľahlivosť, samostatnosť, pohotovosť, proaktívnosť);
- dobré komunikačné a argumentačné zručnosti;
- zručnosti v práci s textom;
- rešpekt k hodnotám Nadácie Milana Šimečku a záujem pracovať na verejnoprospešných projektoch;
- časová flexibilita.
- zodpovedný prístup k práci (spoľahlivosť, samostatnosť, pohotovosť, proaktívnosť);
- dobré komunikačné a argumentačné zručnosti;
- zručnosti v práci s textom;
- rešpekt k hodnotám Nadácie Milana Šimečku a záujem pracovať na verejnoprospešných projektoch;
- časová flexibilita.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nadácia nesie meno významného československého disidenta, filozofa a spisovateľa Milana Šimečku. Vznikla v roku 1991 a pomáhala s demokratizačnými procesmi a budovaním občianskej spoločnosti. Od revolúcie prešlo Slovensko dlhú cestu, s ktorou sa vyvíjalo aj naše smerovanie. Chceme Slovensko ako otvorenú európsku krajinu, ktorej záleží na ľudských právach a odmieta nenávisť, preto vzdelávame a podporujeme okrem iných aj žiakov, učiteľov, zamestnancov samospráv a verejnosť. K zložitým problémom pristupujeme citlivo, s rešpektom a systematicky. Zohľadňujeme potreby komunít aj jednotlivcov.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4063436
Dátum zverejnenia: 16.4.2021
2021-04-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, Fundraiser, Marketingový manažér, Marketingový špecialista, PR manažér Spoločnosť: Nadácia Milana Šimečku
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac