Reagujte bez životopisu
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
PR manažér/ka
Nadácia Milana Šimečku
Miesto práce
Svoradova, Bratislava
Svoradova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, živnosť
skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
jún 2020
jún 2020
Mzdové podmienky (brutto)
700 EUR/mesiacPlatobné podmienky sa odvíjajú od typu pracovného pomeru (v prípade živnosti sa odmena rovná cene práce - 950 EUR). Predpokladáme pracovnú vyťaženosť 30 hodín týždenne.
700 EUR/mesiacPlatobné podmienky sa odvíjajú od typu pracovného pomeru (v prípade živnosti sa odmena rovná cene práce - 950 EUR). Predpokladáme pracovnú vyťaženosť 30 hodín týždenne.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vieš kreatívne rozmýšľať a chceš sa venovať plnohodnotným projektom s dopadom na občiansku spoločnosť? Si samostatná a proaktívna osoba? Tak hľadáme práve teba.
Náplň práce:
- zodpovedanie za internú a externú komunikáciu NMŠ a festivalu [fjúžn];
- správa sociálnych sietí (Facebook, Instagram);
- vytváranie príspevkov na nové komunikačné kanály (youtube, sociálne médiá, blogy a pod.)
- sledovanie diskusií, príspevkov, odpovedanie na otázky;
- tvorba a postovanie príspevkov, blogov;
- aktualizácia obsahu webstránok nadaciamilanasimecku.sk a fjuzn.sk;
- vypracovávanie a realizovanie komunikačnej stratégie v spolupráci s expertom;
- pripravovanie propagačných článkov, tlačových správ;
- monitorovanie materiálov publikovaných v médiách;
- komunikovanie so zástupcami médií, organizovanie tlačových konferencií, príprava kampaní;
- budovanie a aktualizovanie databázy kontaktov;
- spolupráca pri príprave festivalu [fjúžn] (príprava festivalového spravodaja - návrhy na texty a tému, spracovanie, editorské práce, mediálne spolupráce a pod.);
- ďalšie úlohy súvisiace s komunikáciou.
Náplň práce:
- zodpovedanie za internú a externú komunikáciu NMŠ a festivalu [fjúžn];
- správa sociálnych sietí (Facebook, Instagram);
- vytváranie príspevkov na nové komunikačné kanály (youtube, sociálne médiá, blogy a pod.)
- sledovanie diskusií, príspevkov, odpovedanie na otázky;
- tvorba a postovanie príspevkov, blogov;
- aktualizácia obsahu webstránok nadaciamilanasimecku.sk a fjuzn.sk;
- vypracovávanie a realizovanie komunikačnej stratégie v spolupráci s expertom;
- pripravovanie propagačných článkov, tlačových správ;
- monitorovanie materiálov publikovaných v médiách;
- komunikovanie so zástupcami médií, organizovanie tlačových konferencií, príprava kampaní;
- budovanie a aktualizovanie databázy kontaktov;
- spolupráca pri príprave festivalu [fjúžn] (príprava festivalového spravodaja - návrhy na texty a tému, spracovanie, editorské práce, mediálne spolupráce a pod.);
- ďalšie úlohy súvisiace s komunikáciou.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v organizácii, ktorá v rámci mimovládneho sektora pôsobí už takmer 30 rokov;
- inšpiratívne prostredie a práca na projektoch, ktoré si postupne vybudovali značku (festival [fjúžn]);
- čiastočne flexibilný pracovný čas a možnosť home-office;
- možnosť zúčastňovať sa našich , ale aj externých vzdelávacích tréningov;
- možnosť realizácie vlastných projektov;
- možnosť aktívne sa podieľať na inštitucionálnom a strategickom smerovaní nadácie;
- možnosť využívať nadačnú knižnicu...;) a veľa iného.
- inšpiratívne prostredie a práca na projektoch, ktoré si postupne vybudovali značku (festival [fjúžn]);
- čiastočne flexibilný pracovný čas a možnosť home-office;
- možnosť zúčastňovať sa našich , ale aj externých vzdelávacích tréningov;
- možnosť realizácie vlastných projektov;
- možnosť aktívne sa podieľať na inštitucionálnom a strategickom smerovaní nadácie;
- možnosť využívať nadačnú knižnicu...;) a veľa iného.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate podmienky a radi by ste patrili do tímu, pošlite životopis a krátky popis, prečo chcete pracovať práve v NMŠ. Pošlite aj portfólio predchádzajúcej práce (ukážky výstupov, referencie), pozrite si Instagram a Facebook NMŠ a [fjúžn] a napíšte 3 veci, ktoré by ste zlepšili. Následne vás pozveme na (online) pohovor. Kontaktná osoba: Nina Galanská, riaditeľka, [email protected].
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
marketing, masmediálna komunikácia, žurnalistika alebo príbuzné odbory
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) - Pokročilý
E-mail marketing nástroje - Pokročilý
E-mail marketing nástroje - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
PR manažér/ka, manažér/ka sociálnych sietí, novinár/ka, redaktor/ka, editor/ka, marketingová špecial
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vyštudovaný odbor žurnalistika, masmediálna komunikácia, marketing alebo podobné;
- zodpovedný prístup k práci (spoľahlivosť, samostatnosť, pohotovosť, proaktívnosť);
- tvorivosť a komunikatívnosť;
- odolnosť voči stresu;
- rešpekt k hodnotám Nadácie Milana Šimečku a záujem pracovať na verejnoprospešných projektoch;
- časová flexibilita;
- predchádzajúca skúsenosť s prácou na podobnej pozícii aspoň 3 roky;
- záujem o témy a princípy rozmanitosti, inklúzie a pamäte;
- skúsenosti z oblasti kultúry výhodou.
- zodpovedný prístup k práci (spoľahlivosť, samostatnosť, pohotovosť, proaktívnosť);
- tvorivosť a komunikatívnosť;
- odolnosť voči stresu;
- rešpekt k hodnotám Nadácie Milana Šimečku a záujem pracovať na verejnoprospešných projektoch;
- časová flexibilita;
- predchádzajúca skúsenosť s prácou na podobnej pozícii aspoň 3 roky;
- záujem o témy a princípy rozmanitosti, inklúzie a pamäte;
- skúsenosti z oblasti kultúry výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nadácia nesie meno významného československého disidenta, filozofa a spisovateľa Milana Šimečku. Vznikla v roku 1991 a pomáhala s demokratizačnými procesmi a budovaním občianskej spoločnosti. Od revolúcie prešlo Slovensko dlhú cestu, s ktorou sa vyvíjalo aj naše smerovanie. Chceme Slovensko ako otvorenú európsku krajinu, ktorej záleží na ľudských právach a odmieta nenávisť. Vďaka rešpektovaniu rozmanitosti dokáže naplno využiť potenciál nás všetkých. Preto vzdelávame a podporujeme okrem iných aj žiakov, učiteľov, zamestnancov samospráv a verejnosť. K zložitým problémom pristupujeme citlivo, s rešpektom a systematicky. Zohľadňujeme potreby komunít aj jednotlivcov.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3913940
Dátum zverejnenia: 19.5.2020
2020-05-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Copywriter, Marketingový pracovník, Multimedia Specialist, PR manažér, Social media specialist Spoločnosť: Nadácia Milana Šimečku
Základná zložka mzdy (brutto): 700 EUR/mesiac