Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník/Office manažér Nadácie J&T
Nadácia J&T
Miesto práce
Dvořákovo nábrežie, Staré Mesto
Dvořákovo nábrežie, Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacMzda od 1.000 € brutto mesačne v závislosti od predchádzajúcich odborných skúseností. Možnosť 13. a 14. platu v nadväznosti na interné predpisy spoločnosti.
1 000 EUR/mesiacMzda od 1.000 € brutto mesačne v závislosti od predchádzajúcich odborných skúseností. Možnosť 13. a 14. platu v nadväznosti na interné predpisy spoločnosti.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pracovná pozícia sa obsadzuje na dobu určitú, počas čerpania materskej a rodičovskej dovolenky.
Hlavnou náplňou práce na tejto pracovnej pozícii bude:
• komplexné zabezpečenie organizačných a administratívnych činností spojených s chodom Nadácie J&T v rozsahu pridelenej agendy;
• samostatné spracovávanie administratívnej dokumentácie spojenej s projektmi Nadácie J&T;
• zadávanie a pravidelná aktualizácia informácií na intranet a na webové stránky Nadácie J&T, skúsenosti v tejto oblasti sú nevyhnutnosťou (content marketing výhodou);
• podpora a spolupráca pri zabezpečení plynulého chodu kancelárie Nadácie J&T;
• administratívna a organizačná podpora pre riaditeľku Nadácie J&T a členov pracovného tímu;
• objednávanie kancelárskych potrieb, tlačovín, odbornej literatúry a pod.;
• reporting za zverenú pracovnú oblasť v zmysle pokynov a požiadaviek priameho nadriadeného.
Hlavnou náplňou práce na tejto pracovnej pozícii bude:
• komplexné zabezpečenie organizačných a administratívnych činností spojených s chodom Nadácie J&T v rozsahu pridelenej agendy;
• samostatné spracovávanie administratívnej dokumentácie spojenej s projektmi Nadácie J&T;
• zadávanie a pravidelná aktualizácia informácií na intranet a na webové stránky Nadácie J&T, skúsenosti v tejto oblasti sú nevyhnutnosťou (content marketing výhodou);
• podpora a spolupráca pri zabezpečení plynulého chodu kancelárie Nadácie J&T;
• administratívna a organizačná podpora pre riaditeľku Nadácie J&T a členov pracovného tímu;
• objednávanie kancelárskych potrieb, tlačovín, odbornej literatúry a pod.;
• reporting za zverenú pracovnú oblasť v zmysle pokynov a požiadaviek priameho nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
Šikovnému novému kolegovi/kolegyni ponúkame:
- stabilnú prácu v priateľskom kolektíve, príjemné pracovné prostredie
- 5 dní dovolenky navyše
- 3 dni v roku možnosť čerpať tzv. sick day
- množstvo zaujímavých voľnočasových aktivít organizovaných zamestnávateľom,
- členstvo v exkluzívnom klube Magnus a príspevok zamestnávateľa vo výške 400 € ročne na rôzne rekreačné pobyty, kultúru, šport, beauty, gastro, elektro, zážitky, knihy a iné.
- stabilnú prácu v priateľskom kolektíve, príjemné pracovné prostredie
- 5 dní dovolenky navyše
- 3 dni v roku možnosť čerpať tzv. sick day
- množstvo zaujímavých voľnočasových aktivít organizovaných zamestnávateľom,
- členstvo v exkluzívnom klube Magnus a príspevok zamestnávateľa vo výške 400 € ročne na rôzne rekreačné pobyty, kultúru, šport, beauty, gastro, elektro, zážitky, knihy a iné.
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej nadácii. Záujemcov prosíme, aby svoje životopisy posielali v slovenskom jazyku. K životopisu prosím, pripojte aj stručný motivačný list. Kontaktovať a pozývať na osobné pracovné pohovory budeme vybraných uchádzačov spĺňajúcich zadané kritériá. Ostatným uchádzačom, ktorí nebudú zaradení do výberu ďakujeme a prajeme veľa úspechov v pracovnom i súkromnom živote. Po skončení výberu nebudú životopisy archivované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
všeobecné alebo ekonomické zameranie
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od úspešného kandidáta/tky budeme vyžadovať:
- prax v oblasti administratívy minimálne 3 roky
- prax v administratíve v sociálnej oblasti bude výhodou
- veľmi dobrá znalosť práce s excelom
- VP skupiny B bude výhodou, nie je to podmienka
- anglický jazyk/komunikatívna znalosť bude výhodou, ale nie je to podmienka
- chuť pracovať a pozitívny prístup k práci aj k životu
- empatia a zodpovednosť
- vzťah k práci s ľuďmi
- komunikatívnosť a organizačné schopnosti
- flexibilita a odolnosť voči stresu
- samostatnosť
- prax v oblasti administratívy minimálne 3 roky
- prax v administratíve v sociálnej oblasti bude výhodou
- veľmi dobrá znalosť práce s excelom
- VP skupiny B bude výhodou, nie je to podmienka
- anglický jazyk/komunikatívna znalosť bude výhodou, ale nie je to podmienka
- chuť pracovať a pozitívny prístup k práci aj k životu
- empatia a zodpovednosť
- vzťah k práci s ľuďmi
- komunikatívnosť a organizačné schopnosti
- flexibilita a odolnosť voči stresu
- samostatnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Poskytujeme príspevky fyzickým a právnickým osobám, neziskovým organizáciám, pokiaľ ich projekty súvisia s poslaním a cieľmi Nadácie. Hlavným poslaním je pomoc deťom v náhradnej rodinnej starostlivosti, ľuďom chorým a s handicapom, ďalej sociálne slabým rodinám s deťmi.
ID: 3893318
Dátum zverejnenia: 19.8.2021
2021-08-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Nadácia J&T
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac