Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ekonómka/asistentka
NABYKOV, s. r. o.
Miesto práce
Stará Vajnorská 21, Nové Mesto
Stará Vajnorská 21, Nové Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiackoncoročné odmeny, možnosť nadčasovej práce po dohode s konateľmi spoločnosti, možný platový rast po zaučení - plat je necenený ako nástupný
Od 1 300 EUR/mesiackoncoročné odmeny, možnosť nadčasovej práce po dohode s konateľmi spoločnosti, možný platový rast po zaučení - plat je necenený ako nástupný
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-zodpovedanie za správne účtovanie a samostatné riešenie všetkých účtovných operácií v rámci podvojného účtovníctva vybraných firiem zo skupiny (dodávateľsko-odberateľské vzťahy, pokladňa, bankové výpisy, interné doklady)
-zabezpečenie prípravy podkladov pre účtovné uzávierky a realizácia kontroly s externou účtovnou firmou
-zabezpečenie účtovania pokladne
-príprava a kontrola podkladov pre účely DPH výkazov
-zabezpečenie fakturáciu nájomného a prevádzkových nákladov
-zabezpečenie párovanie salda dodávateľov a odberateľov
-kontrolovanie náležitosti daňových dokladov - zabezpečovanie a odstraňovanie nedostatkov
-zabezpečovanie pravidelnej inventarizáciu účtov hlavnej knihy a posielanie upomienok
-analyzovanie nájomného a sledovanie zmien preddavkov na platbách nákladových
-zabezpečovanie podkladov a analýz podľa požiadaviek nadriadeného
-mailová a telefonická komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi ohľadom saldo konta zostatkov faktúr,
-zodpovednosť za vedenie ekonomického oddelenia (1 osoba podriadená),
-spracovanie podkladov pre mzdovú externú účtovnú firmu ohľadom zamestnancov,
-zodpovednosť za implementáciu legislatívnych zmien,
-komunikácia s príslušnými inštitúciami (poisťovne, servisy áut, opravovne vozíkov a rôzne firmy potrebné na chod podnikania),
-spracovanie pravidelných finančných reportov pre konateľov spoločnosti,
-kancelárska administratíva (objednávky, faktúry, korešpondencia),
-spracovávanie administratívy za BOZP a PO,
-účtovanie v programe Money S4,
a inej tvorivé činnosti kde máte možnosť sebarozvoju.
-zabezpečenie prípravy podkladov pre účtovné uzávierky a realizácia kontroly s externou účtovnou firmou
-zabezpečenie účtovania pokladne
-príprava a kontrola podkladov pre účely DPH výkazov
-zabezpečenie fakturáciu nájomného a prevádzkových nákladov
-zabezpečenie párovanie salda dodávateľov a odberateľov
-kontrolovanie náležitosti daňových dokladov - zabezpečovanie a odstraňovanie nedostatkov
-zabezpečovanie pravidelnej inventarizáciu účtov hlavnej knihy a posielanie upomienok
-analyzovanie nájomného a sledovanie zmien preddavkov na platbách nákladových
-zabezpečovanie podkladov a analýz podľa požiadaviek nadriadeného
-mailová a telefonická komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi ohľadom saldo konta zostatkov faktúr,
-zodpovednosť za vedenie ekonomického oddelenia (1 osoba podriadená),
-spracovanie podkladov pre mzdovú externú účtovnú firmu ohľadom zamestnancov,
-zodpovednosť za implementáciu legislatívnych zmien,
-komunikácia s príslušnými inštitúciami (poisťovne, servisy áut, opravovne vozíkov a rôzne firmy potrebné na chod podnikania),
-spracovanie pravidelných finančných reportov pre konateľov spoločnosti,
-kancelárska administratíva (objednávky, faktúry, korešpondencia),
-spracovávanie administratívy za BOZP a PO,
-účtovanie v programe Money S4,
a inej tvorivé činnosti kde máte možnosť sebarozvoju.
Zamestnanecké výhody, benefity
-stabilné pracovné miesto
-vlastný PC a mobilný telefón
-stravná jednotka uhrádzaná celá zo strany zamestnávateľa
-zamestnanecké zľavy na nákup firemného tovaru
-víkendy a sviatky voľné
-mladý kolektív
-firemné večierky
-firemné stretnutia a zábava po pracovnej dobe
-vlastný PC a mobilný telefón
-stravná jednotka uhrádzaná celá zo strany zamestnávateľa
-zamestnanecké zľavy na nákup firemného tovaru
-víkendy a sviatky voľné
-mladý kolektív
-firemné večierky
-firemné stretnutia a zábava po pracovnej dobe
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás ponuka oslovila pošlite nám:
- životopis
- fotografiu
Vhodní kandidáti budú na osobný pohovor pozvaní telefonicky. Kandidátom, ktorým sa neozveme na ich životopis, ďakujeme za záujem, ale nevyhovovali našim očakávaniam a prajeme im veľa úspechov pri hľadaní novej práce.
- životopis
- fotografiu
Vhodní kandidáti budú na osobný pohovor pozvaní telefonicky. Kandidátom, ktorým sa neozveme na ich životopis, ďakujeme za záujem, ale nevyhovovali našim očakávaniam a prajeme im veľa úspechov pri hľadaní novej práce.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
31.3.2023 (ostávajú ešte 2 dni)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
účtovníctvo/ekonómia/obchod a podnikanie
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Money S4 - Základy
eKasa - Mierne pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Money S4 - Základy
eKasa - Mierne pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
vítaná, ak nieje tak potrebujeme odhodlanie sa učiť
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-komunikatívnosť,
-samostatnosť,
-akčnosť,
-flexibilita,
-samovzdelávacie,
-analytické myslenie a zmysel pre precíznu prácu s číslami,
-rozhodovanie v krízových situáciách,
-manažérsky typ osobnosti,
-profesionálne vystupovanie
-samostatnosť,
-akčnosť,
-flexibilita,
-samovzdelávacie,
-analytické myslenie a zmysel pre precíznu prácu s číslami,
-rozhodovanie v krízových situáciách,
-manažérsky typ osobnosti,
-profesionálne vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme spoločnosťou, ktorá sa dynamicky mení vďaka spokojným zákazníkom a motivovaným zamestnancom.
Poradenstvo a predaj produktov určených pre stolársku výrobu ponúkame už viac ako 20 rokov. Za ten čas veľmi pozorne vnímame meniaci sa trh i potreby našich zákazníkov a s maximálnym nasadením sa snažíme tieto potreby napĺňať. Našou prioritou a samozrejmosťou je spokojný zákazník, ktorý je našim partnerom. Toto vzácne obchodné spojenie nás učí byť ešte lepšími, ponúkať kvalitnejšie služby i produkty.
Sledujeme trendy a neustále sa učíme novým veciam, ktoré následne zaraďujeme do našej ponuky. Spolupracujeme s kvalitnými dodávateľmi nábytkového kovania a dávame možnosť výberu všetkým našim zákazníkom.
Nosným pilierom celej spoločnosti je idea tímového úspechu, v ktorom sa stretávajú rôzne osobnosti i schopnosti jednotlivcov, čo v konečnom dôsledku zohráva významnú úlohu v naplnení zákazníckych potrieb.
Veríme, že naša práca bude aj naďalej tvoriť spokojných zákazníkov a motivovaných zamestnancov, vďaka ktorým môžeme spoločne napredovať.
Poradenstvo a predaj produktov určených pre stolársku výrobu ponúkame už viac ako 20 rokov. Za ten čas veľmi pozorne vnímame meniaci sa trh i potreby našich zákazníkov a s maximálnym nasadením sa snažíme tieto potreby napĺňať. Našou prioritou a samozrejmosťou je spokojný zákazník, ktorý je našim partnerom. Toto vzácne obchodné spojenie nás učí byť ešte lepšími, ponúkať kvalitnejšie služby i produkty.
Sledujeme trendy a neustále sa učíme novým veciam, ktoré následne zaraďujeme do našej ponuky. Spolupracujeme s kvalitnými dodávateľmi nábytkového kovania a dávame možnosť výberu všetkým našim zákazníkom.
Nosným pilierom celej spoločnosti je idea tímového úspechu, v ktorom sa stretávajú rôzne osobnosti i schopnosti jednotlivcov, čo v konečnom dôsledku zohráva významnú úlohu v naplnení zákazníckych potrieb.
Veríme, že naša práca bude aj naďalej tvoriť spokojných zákazníkov a motivovaných zamestnancov, vďaka ktorým môžeme spoločne napredovať.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 4528784
Dátum zverejnenia: 28.2.2023
2023-02-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, Fakturant, Finančný analytik, Sekretárka Spoločnosť: NABYKOV, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac