Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Support Specialist (Angličtina alebo Maďarčina)
N I K É , spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac*nástupná mzda je závislá od skúsenosti kandidáta a je predmetom diskusie počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína od 1 000,- EUR/mesačne.
1 000 EUR/mesiac*nástupná mzda je závislá od skúsenosti kandidáta a je predmetom diskusie počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína od 1 000,- EUR/mesačne.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- ROZŠIRUJEME NÁŠ TÍM Zákaznickej podpory = potrebujeme kolegu/kolegyňu s aktívnou ANGLIČTINOU ALEBO MAĎARČINOU
- Si pripravený/á byť pri zrode novej a vylepšenej Zákazníckej podpory?
- Veríme, že tvoja predchádzajúca odpoveď bola ÁNO
- Je úplne zrejmé, že budeš poskytovať prvotriednu podporu pre zákazníkov a pobočky prostredníctvom všetkých dostupných kanálov (telefón, chat, email, pošta)
- Neoddeliteľnou súčasťou je prijímanie a spracovávanie prichádzajúcich hovorov, emailov a chatov (neboj, aj na chatu pôjdeš :-))
- Tvojím poslaním bude pomáhať a navigovať zákazníkov pri využívaní našich služieb, ako aj riešenie technických problémov (prematch, live, kasíno) = neboj, nepotrebuješ byť technik či ITečkár
- Proaktivita sa cení, preto sa aj naučíš proaktívne identifikovať potreby zákazníkov a naučíš sa poskytovať "first class" poradenstvo zákazníkom v oblasti produktov (prematch, live, kasíno)
- Sme presvedčení o tom, že dokážeš plniť plán stanovených outboundových aktivít (napr. volanie hráčom)
- V prípade neprítomnosti kolegu či kolegyne ťa poprosíme o "záskok" a zastupovanie na Front Office smenách podľa vopred stanoveného harmonogramu
- OTVORENE TI DÁVAME DO POZORNOSTI FAKT, že toto je práca na zmeny, prevádzka 24/7, 12-hodinové smeny (krátky/dlhý týždeň - denná/nočná)
- Si pripravený/á byť pri zrode novej a vylepšenej Zákazníckej podpory?
- Veríme, že tvoja predchádzajúca odpoveď bola ÁNO
- Je úplne zrejmé, že budeš poskytovať prvotriednu podporu pre zákazníkov a pobočky prostredníctvom všetkých dostupných kanálov (telefón, chat, email, pošta)
- Neoddeliteľnou súčasťou je prijímanie a spracovávanie prichádzajúcich hovorov, emailov a chatov (neboj, aj na chatu pôjdeš :-))
- Tvojím poslaním bude pomáhať a navigovať zákazníkov pri využívaní našich služieb, ako aj riešenie technických problémov (prematch, live, kasíno) = neboj, nepotrebuješ byť technik či ITečkár
- Proaktivita sa cení, preto sa aj naučíš proaktívne identifikovať potreby zákazníkov a naučíš sa poskytovať "first class" poradenstvo zákazníkom v oblasti produktov (prematch, live, kasíno)
- Sme presvedčení o tom, že dokážeš plniť plán stanovených outboundových aktivít (napr. volanie hráčom)
- V prípade neprítomnosti kolegu či kolegyne ťa poprosíme o "záskok" a zastupovanie na Front Office smenách podľa vopred stanoveného harmonogramu
- OTVORENE TI DÁVAME DO POZORNOSTI FAKT, že toto je práca na zmeny, prevádzka 24/7, 12-hodinové smeny (krátky/dlhý týždeň - denná/nočná)
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme Vám za každú reakciu na túto pracovnú ponuku, ceníme si váš záujem. Kontaktovať budeme kandidátov, ktorých pozveme na osobné stretnutie.
O zásadách ochrany osobných údajov sa dozviete na:
https://www.nike.sk/info/zasady-ochrany-osobnych-udajov
O zásadách ochrany osobných údajov sa dozviete na:
https://www.nike.sk/info/zasady-ochrany-osobnych-udajov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Maďarský jazyk - Pokročilý (C1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Aktívna angličtina ALEBO maďarčina
- Výborne komunikačné schopnosti
- Trpezlivosť
- Príjemné vystupovanie, asertivita
- Schopnosť rýchlo a kvalitne písať (chat)
- Príjemný a ústretový prejav
- Prax na podobnej pozícii výhodou
- Výborne komunikačné schopnosti
- Trpezlivosť
- Príjemné vystupovanie, asertivita
- Schopnosť rýchlo a kvalitne písať (chat)
- Príjemný a ústretový prejav
- Prax na podobnej pozícii výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Niké, s.r.o. prvá slovenská stávková spoločnosť.
ID: 3978712
Dátum zverejnenia: 29.9.2020
2020-09-29
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Recepčná, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: N I K É , spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac