Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista/Špecialistka Zákazníckej podpory
N I K É , spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 1 000,- EUR /mesačne***
od 1 000,- EUR /mesačne***
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Si pripravený/á byť pri zrode novej a vylepšenej Zákazníckej podpory?
- Veríme, že tvoja predchádzajúca odpoveď bola ÁNO - tak pridaj sa k nám !!! :-)
- Je úplne zrejmé, že budeš poskytovať prvotriednu podporu pre zákazníkov a pobočky prostredníctvom všetkých dostupných kanálov (telefón, chat, email, pošta)
- Neoddeliteľnou súčasťou je prijímanie a spracovávanie prichádzajúcich hovorov, emailov a chatov = neboj, aj na chatu pôjdeš :-)
- Tvojím poslaním bude pomáhať a navigovať zákazníkov pri využívaní našich služieb, ako aj riešenie technických problémov (prematch, live, kasíno) = neboj, nepotrebuješ byť technik či ITečkár
- Proaktivita sa cení, preto sa aj naučíš proaktívne identifikovať potreby zákazníkov a naučíš sa poskytovať "first class" poradenstvo zákazníkom v oblasti produktov (prematch, live, kasíno)
- Sme presvedčení o tom, že dokážeš plniť plán stanovených outboundových aktivít (napr. volanie hráčom)
- V prípade neprítomnosti kolegu či kolegyne ťa poprosíme o "záskok" a zastupovanie na Front Office smenách podľa vopred stanoveného harmonogramu
- OTVORENE TI DÁVAME DO POZORNOSTI FAKT, že toto je práca na smeny, prevádzka 24/7, 12-hodinové smeny (krátky/dlhý týždeň - denná/nočná)
***nástupná mzda je závislá od skúsenosti kandidáta a je predmetom diskusie počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína od 1 000,- EUR/mesačne.
- Veríme, že tvoja predchádzajúca odpoveď bola ÁNO - tak pridaj sa k nám !!! :-)
- Je úplne zrejmé, že budeš poskytovať prvotriednu podporu pre zákazníkov a pobočky prostredníctvom všetkých dostupných kanálov (telefón, chat, email, pošta)
- Neoddeliteľnou súčasťou je prijímanie a spracovávanie prichádzajúcich hovorov, emailov a chatov = neboj, aj na chatu pôjdeš :-)
- Tvojím poslaním bude pomáhať a navigovať zákazníkov pri využívaní našich služieb, ako aj riešenie technických problémov (prematch, live, kasíno) = neboj, nepotrebuješ byť technik či ITečkár
- Proaktivita sa cení, preto sa aj naučíš proaktívne identifikovať potreby zákazníkov a naučíš sa poskytovať "first class" poradenstvo zákazníkom v oblasti produktov (prematch, live, kasíno)
- Sme presvedčení o tom, že dokážeš plniť plán stanovených outboundových aktivít (napr. volanie hráčom)
- V prípade neprítomnosti kolegu či kolegyne ťa poprosíme o "záskok" a zastupovanie na Front Office smenách podľa vopred stanoveného harmonogramu
- OTVORENE TI DÁVAME DO POZORNOSTI FAKT, že toto je práca na smeny, prevádzka 24/7, 12-hodinové smeny (krátky/dlhý týždeň - denná/nočná)
***nástupná mzda je závislá od skúsenosti kandidáta a je predmetom diskusie počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína od 1 000,- EUR/mesačne.
Informácie o výberovom konaní
O zásadách ochrany osobných údajov sa dozviete na:
https://www.nike.sk/info/zasady-ochrany-osobnych-udajov
https://www.nike.sk/info/zasady-ochrany-osobnych-udajov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Výborne komunikačné schopnosti
- Trpezlivosť
- Príjemné vystupovanie, asertivita
- Schopnosť rýchlo a kvalitne písať (chat)
- Príjemný a ústretový prejav
- Prax na podobnej pozícii výhodou
- Angličtina výhodou (nie je to podmienka)
- Trpezlivosť
- Príjemné vystupovanie, asertivita
- Schopnosť rýchlo a kvalitne písať (chat)
- Príjemný a ústretový prejav
- Prax na podobnej pozícii výhodou
- Angličtina výhodou (nie je to podmienka)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Niké, s.r.o. prvá slovenská stávková spoločnosť.
ID: 3730442
Dátum zverejnenia: 2.8.2019
2019-08-02
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: N I K É , spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1 000,- EUR /mesačne***