Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Team Leader Zákazníckej podpory
N I K É , spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 1 300,- EUR /mesačne***
od 1 300,- EUR /mesačne***
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Si pripravený/á byť pri zrode novej, vylepšenej Zákazníckej podpory a pri reorganizácii jestvujúcej? = inými slovami povedané: Ako si to spravíš, tak budeš mať :-)
- Tým pádom budeš zodpovedať za riadenie tímov Front Office a Back Office (cca 6 ľudí) = aktívne budeš realizovať a riadiť všetky činnosti, ktoré spadajú pod Front Office/Back Office (obsluha zákazníkov)
- Je úplne jasné, že budeš manažovať zmenovú prevádzku, obsadenosť jednotlivých smien a riadiť chod svojho tímu
- Určite vieš, že o svojich ľudí je dôležité sa postarať po stránke vzdelávania = preto zabezpečiť pravidelné produktové školenia a školenie pre rozvoj mäkkých zručností svojich pracovníkov podľa potreby bude tiež tvoj job
- K team leadingu patrí aj hodnotenie tvojich agentov a meranie procesov (kvalita poskytovaných služieb zákazníkov, dodržiavania nastavených KPIs, dodržiavanie komunikačných štandardov a pod.)
- Bez cieľov by to nešlo, preto nastavíš ciele v oblasti zlepšovania procesov, budeš ich priebežne monitorovať a vyhodnocovať ich plnenie, ako aj implementovať navrhované procesné zmeny
- Budeš spolupracovať na projektoch pre zvýšenie efektívnosti práce Zákazníckej podpory
- Teraz sa dostávame k menej populárnej zodpovednosti = riešenie sťažností, reklamácií a ďalších neštandardných situácií v rámci Front/Back Office = isto však vieš, že kde sa jedná o starostlivosť zákazníkov, tak tieto momenty nastávajú
- Aby sa týmto situáciám predchádzalo, tak identifikuješ problémy a riziká, navrhneš riešenia, prípadne prijmeš korektívne opatrenia a nápravy
- Zároveň nastavíš eskalačné mechanizmy a skontroluješ ich dodržiavanie
- Komunikácia, komunikácia, komunikácia = budeš komunikovať s ostatnými relevantnými oddeleniami, no a občas aj komunikovať v anglickom jazyku (písomne, ústne = najmä ako podpora pre komunikáciu so zahraničnými dodávateľmi)
- V prípade urgentnej a naliehavej potreby ťa poprosíme o "záskok" a výnimočne môžeš byť vypomôcť počas víkendových zmien, respektíve mimo svojich štandardných pracovných hodín (ktoré sú počas dňa od pondelka do piatku)
***nástupná mzda je závislá od skúsenosti kandidáta a je predmetom diskusie počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína od 1 300,- EUR/mesačne.
- Tým pádom budeš zodpovedať za riadenie tímov Front Office a Back Office (cca 6 ľudí) = aktívne budeš realizovať a riadiť všetky činnosti, ktoré spadajú pod Front Office/Back Office (obsluha zákazníkov)
- Je úplne jasné, že budeš manažovať zmenovú prevádzku, obsadenosť jednotlivých smien a riadiť chod svojho tímu
- Určite vieš, že o svojich ľudí je dôležité sa postarať po stránke vzdelávania = preto zabezpečiť pravidelné produktové školenia a školenie pre rozvoj mäkkých zručností svojich pracovníkov podľa potreby bude tiež tvoj job
- K team leadingu patrí aj hodnotenie tvojich agentov a meranie procesov (kvalita poskytovaných služieb zákazníkov, dodržiavania nastavených KPIs, dodržiavanie komunikačných štandardov a pod.)
- Bez cieľov by to nešlo, preto nastavíš ciele v oblasti zlepšovania procesov, budeš ich priebežne monitorovať a vyhodnocovať ich plnenie, ako aj implementovať navrhované procesné zmeny
- Budeš spolupracovať na projektoch pre zvýšenie efektívnosti práce Zákazníckej podpory
- Teraz sa dostávame k menej populárnej zodpovednosti = riešenie sťažností, reklamácií a ďalších neštandardných situácií v rámci Front/Back Office = isto však vieš, že kde sa jedná o starostlivosť zákazníkov, tak tieto momenty nastávajú
- Aby sa týmto situáciám predchádzalo, tak identifikuješ problémy a riziká, navrhneš riešenia, prípadne prijmeš korektívne opatrenia a nápravy
- Zároveň nastavíš eskalačné mechanizmy a skontroluješ ich dodržiavanie
- Komunikácia, komunikácia, komunikácia = budeš komunikovať s ostatnými relevantnými oddeleniami, no a občas aj komunikovať v anglickom jazyku (písomne, ústne = najmä ako podpora pre komunikáciu so zahraničnými dodávateľmi)
- V prípade urgentnej a naliehavej potreby ťa poprosíme o "záskok" a výnimočne môžeš byť vypomôcť počas víkendových zmien, respektíve mimo svojich štandardných pracovných hodín (ktoré sú počas dňa od pondelka do piatku)
***nástupná mzda je závislá od skúsenosti kandidáta a je predmetom diskusie počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína od 1 300,- EUR/mesačne.
Informácie o výberovom konaní
O zásadách ochrany osobných údajov sa dozviete na:
https://www.nike.sk/info/zasady-ochrany-osobnych-udajov
https://www.nike.sk/info/zasady-ochrany-osobnych-udajov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Výborne komunikačné a organizačné schopnosti
- Schopnosť koordinovať ľudí a ich pracovné činnosti
- Aktívna angličtina veľkou výhodou
- Príjemný a ústretový prejav
- Aktívny a pro zákaznícky prístup
- Snaha učiť sa nové veci a rozvíjať sa
- Pozitívny prístup k práci
- Prax na podobnej pozícii výhodou
- Schopnosť koordinovať ľudí a ich pracovné činnosti
- Aktívna angličtina veľkou výhodou
- Príjemný a ústretový prejav
- Aktívny a pro zákaznícky prístup
- Snaha učiť sa nové veci a rozvíjať sa
- Pozitívny prístup k práci
- Prax na podobnej pozícii výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Niké, s.r.o. prvá slovenská stávková spoločnosť.
ID: 3647226
Dátum zverejnenia: 21.6.2019
2019-06-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra, Riaditeľ call centra, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: N I K É , spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1 300,- EUR /mesačne***