Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Komerčný manažér
MyCoffee, s. r. o., CafePoint
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
január 2020
január 2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 900 - 2 000 EUR/mesiacOd 1900 EUR brutto mesačne, variabilná zložka mzdy po skúšobnej dobe
1 900 - 2 000 EUR/mesiacOd 1900 EUR brutto mesačne, variabilná zložka mzdy po skúšobnej dobe
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak máš obchodného ducha, káva ako produkt ti je srdcu blízka, rád/a komunikuješ s novými ľuďmi a žiadne dvere ti nie sú obchodne zatvorené, staň sa našim kolegom/kolegyňou.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- zodpovednosť za predávané produkty, ich kvalitu, objem a dostupnosť
- zabezpečenie optimálneho produktového rozvoja pre kamenné prevádzky, online, podpora B2B
- vyjednávanie podmienok spolupráce s obchodnými partnermi, sledovanie trendov na trhu
- zabezpečenie základných činností spojených s procesom nákupu a predaja, analýzy a skladové hospodárstvo
- správa katalógu zásob, pohyby zásob, podpora prevádzok, príprava marketingových podkladov
- koordinácia činností a práce komerčného asistenta
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- zodpovednosť za predávané produkty, ich kvalitu, objem a dostupnosť
- zabezpečenie optimálneho produktového rozvoja pre kamenné prevádzky, online, podpora B2B
- vyjednávanie podmienok spolupráce s obchodnými partnermi, sledovanie trendov na trhu
- zabezpečenie základných činností spojených s procesom nákupu a predaja, analýzy a skladové hospodárstvo
- správa katalógu zásob, pohyby zásob, podpora prevádzok, príprava marketingových podkladov
- koordinácia činností a práce komerčného asistenta
Zamestnanecké výhody, benefity
- predávať produkt, ktorý krásne vonia a skvele aj chutí
- stabilné zamestnanie v dynamickej spoločnosti
- prepracovaný systém zaškolenia metódou "learning-by-doing"
- pracovný čas pondelok-piatok
- zamestnanecké zľavy
- príjemná atmosféra v motivovanom tíme
- karta Ticket Restaurant
- mobil, notebook
- flexibilný pracovný čas, možnosť odborného rastu
- práca bez stereotypu v menšom zmiešanom kolektíve, kde vzájomná úcta, pomoc a rešpekt nie je len klišé
- stereotyp a prílišná byrokracia je náš nepriateľ, po humor a vtip nie je potrebné ísť ďaleko
- stabilné zamestnanie v dynamickej spoločnosti
- prepracovaný systém zaškolenia metódou "learning-by-doing"
- pracovný čas pondelok-piatok
- zamestnanecké zľavy
- príjemná atmosféra v motivovanom tíme
- karta Ticket Restaurant
- mobil, notebook
- flexibilný pracovný čas, možnosť odborného rastu
- práca bez stereotypu v menšom zmiešanom kolektíve, kde vzájomná úcta, pomoc a rešpekt nie je len klišé
- stereotyp a prílišná byrokracia je náš nepriateľ, po humor a vtip nie je potrebné ísť ďaleko
Informácie o výberovom konaní
Svoje životopisy, prosím, zasielajte emailom na adresu [email protected]. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí splnia požadované kritériá.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- pracovná skúsenosť v oblasti obchodu a nákupu tovaru (ideálne potravín) – min. 2 roky
- priama pracovná skúsenosť s riadením a rozvojom sortimentnej kategórie
- skúsenosť s vedením a riadením kolegov / podriadených
- znalosti finančných procesov obchodu a obchodného vyjednávania
- užívateľská úroveň práce s MS office (EXCEL, WORD)
- priama pracovná skúsenosť s riadením a rozvojom sortimentnej kategórie
- skúsenosť s vedením a riadením kolegov / podriadených
- znalosti finančných procesov obchodu a obchodného vyjednávania
- užívateľská úroveň práce s MS office (EXCEL, WORD)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
CAFEPOINT je obchodná značka spoločnosti MyCoffee, s.r.o.
MyCoffee je ambiciózna a úspešne sa rozvíjajúca spoločnosť v oblasti výroby a predaja kávy a s kávou súvisiacich produktov. Vo veľmi krátkom čase sa stala lídrom na trhu s prémiovou kávou na Slovensku. V súčasnosti prevádzkuje sieť špecializovaných kaviarní s predajom kávy v Bratislave, spolupracuje s množstvom firemných zákazníkov a úspešne prevádzkuje vlastný e-shop.
Počas viac než desiatich rokov existencie spoločnosť získala obrovské množstvo lojálnych zákazníkov a vytvorila unikátny koncept v rámci stredoeurópskeho regiónu.
Viac o nás a našom zameraní nájdete na www.cafepoint.sk
MyCoffee je ambiciózna a úspešne sa rozvíjajúca spoločnosť v oblasti výroby a predaja kávy a s kávou súvisiacich produktov. Vo veľmi krátkom čase sa stala lídrom na trhu s prémiovou kávou na Slovensku. V súčasnosti prevádzkuje sieť špecializovaných kaviarní s predajom kávy v Bratislave, spolupracuje s množstvom firemných zákazníkov a úspešne prevádzkuje vlastný e-shop.
Počas viac než desiatich rokov existencie spoločnosť získala obrovské množstvo lojálnych zákazníkov a vytvorila unikátny koncept v rámci stredoeurópskeho regiónu.
Viac o nás a našom zameraní nájdete na www.cafepoint.sk
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3809436
Dátum zverejnenia: 13.11.2019
2019-11-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Nákupca, Obchodný manažér, Produktový manažér, Vedúci nákupu Spoločnosť: MyCoffee, s. r. o., CafePoint
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 900 - 2 000 EUR/mesiacOd 1900 EUR brutto mesačne, variabilná zložka mzdy po skúšobnej dobe