Logo My Estate, s.r.o.

Office manager - administratívny pracovník

My Estate, s.r.o.

Miesto práce
Hlavná 93A, Rovinka, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
Možný ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacNastavenie mzdy preferujeme prediskutovať na osobnom stretnutí. Nástupný plat je vecou dohody. Na každého zamestnanca čakajú koncoročné motivačné odmeny, závislé od osobného nasadenia a plnenia úloh.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme do tímu office manažéra / manažérku na plnenie základných administratívnych úloh, ako denná agenda obchodu, objednávanie tovaru, komunikácia so zákazníkmi mailom a telefonicky - zasielanie faktúr a protokolov k zákazkám, vystavovanie faktúr, komunikácia s účtovníkom, uzatváranie mesačnej dochádzky a iné. Funkcia je kumulatívna, avšak veľa činností sa vykonáva len raz mesačne. Práca je vhodná aj pre mamičku na materskej, prípadne na čiastočný úväzok.

Zamestnanecké výhody, benefity

V našich priestoroch máme k dispozícii výborne zariadené fitness, ktoré je zamestnancom prístupné 24/h denne, príjemné pracovné prostredie a moderná kancelária, možnosti rastu a smerovania osobnej kariéry. Sídlime v uzatvorenom areáli s vlastným parkovaním. Samozrejmosťou je firemný notebook, softvérové vybavenie a telefón. Odporúčame sa opýtať túto otázku na osobnom pohovore. :-)

Informácie o výberovom konaní

Kontaktujte nás prosím prostredníctvom profesia.sk, mailom, kde zašlete svoj životopis, prípadne telefonicky.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

15.5.2024 (ostáva ešte 15 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Mierne pokročilý
KROS Omega - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Uvítame skúsenosti s prácou na ponúkanej pozícii alebo v praxi, ale podstatné su pre nás osobné predpoklady uchádzača. Hľadáme aktívneho nového kolegu/kolegyňu, ktorý/á nás zaujme a chce ako osobne rásť, tak dosahovať a napĺňať si svoje ciele. Predpokladáme, že toto nasadenie sa nám podarí preniesť aj do práce. 

Hľadáme organizovaného uchádzača so zmyslom pre poriadok.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obchodné zastúpenie veľkého slovenského výrobcu Lamelland pre Bratislavu a Bratislavský kraj v oblasti tieniacej techniky a garážových brán. Vývojár a realizátor zimných záhrad, pergolových konštrukcií a zasklení.
Aktívna rozvíjajúca sa firma, ktorá sa zaoberá výrobou a montážou tieniacej techniky, garážových brán, sietí proti hmyzu, pergol, zimných záhrad a zasklení.

Kontakt

Kontaktná osoba: Jaroslav Uhlík
Tel.: +421915924448
E-mail: poslať životopis
ID: 4810748  Dátum zverejnenia: 17.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac