Office manager / Assistant

MWI s.r.o.

Miesto práce
Ružová 16, 903 01, Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 100 EUR/mesiacFinálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností, dosiahnutého vzdelania a skúseností.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme šikovnú office manažérku / asistentku do nových administratívnych priestorov v lokalite Senec Gardens. Medzi Vaše hlavné úlohy bude patriť:
- organizácia a zabezpečovanie každodenného chodu office
- vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
- príprava ekonomických, účtovných a personálnych podkladov pre účtovníctvo
- realizácia fakturácie, evidencia skladu, vybavovanie poštových zásielok – príjem, odosielanie
- pomoc pri plánovaní a realizácií marketingových a obchodných aktivít spoločnosti
- podľa potreby spracovávať ďalšiu administratívnu agendu

Zamestnanecké výhody, benefity

Sme dynamicky rozvíjajúca sa spoločnosť v oblasti distribúcie zdravotníckeho materiálu (dental, esthetics, kozmetics) v rámci ČR a SR. Preto ponúkame zamestnanie v mladej stabilnej spoločnosti a hľadáme človeka, ktorý bude tieto fakty vnímať ako výhodu, bude aktívny a pomôže k rýchlejšiemu rastu.

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým uchádzačom za pejavený záujem pracovať v spoločnosti MWI s.r.o.
Všetky životopisy starostlivo posúdime. Kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Na pozíciu Office Manager / Assistant hľadáme v prvom rade zodpovedného tímového hráča. Človeka, ktorý sa vie vynájsť v každej situácii, vždy ochotne pomôže a má príjemné vystupovanie.

Pozícia je vhodná aj pre absolventa, avšak uvítame aspoň minimálne skúsenosti s prácou na recepcii alebo v administratíve. Denne budete pracovať s programami Microsoft Office (Outlook, Word, Excel), takže čím lepšie sa v nich vyznáte, tým to pre Vás bude v novej práci jednoduchšie.

Ak teda máte:
- predchádzajúce skúsenosti s administratívnymi činnosťami,
- výborné komunikačné schopnosti,
- samostatný a aktívny prístup k práci,
- priateľské a zároveň profesionálne vystupovanie,
- organizačné schopnosti a zameranie na detaily,
radi sa s Vami stretneme osobne.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme dynamicky rozvíjajúca sa spoločnosť v oblasti distribúcie zdravotníckeho materiálu v rámci ČR a SR. Medzi našich klientov patria top spoločnosti na slovenskom a českom trhu v oblasti stomatológie a estetickej medicíny.
ID: 3678273  Dátum zverejnenia: 26.5.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 - 1 100 EUR/mesiacFinálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností, dosiahnutého vzdelania a skúseností.