Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Projektovo - administratívny/a koordinátor/ka odborného oddelenia a oddelenia dokumentácie
Múzeum mesta Bratislavy
Radničná, Bratislava
plný úväzok
1.6.2024
1 100 EUR/mesiacZákladná mzda sa určuje v závislosti od započítanej odbornej praxe. Zamestnancovi je možné priznať osobný príplatok až do výšky 100% platovej tarify a tiež je možné poskytovať odmeny podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Múzeum mesta Bratislavy (MMB) je múzeum s viac ako 150-ročnou tradíciou, bolo založené v roku 1868 a od vtedy funguje nepretržite. Rozsahom svojho zbierkového fondu - spravuje cca 140 tisíc zbierkových predmetov - patrí medzi najväčšie múzeá na Slovensku.
Zbierkotvorná činnosť a prezentačné aktivity sú zamerané najmä na históriu mesta Bratislava a jeho okolia.
Medzi Vaše hlavné pracovné činnosti bude patriť :
- Vedenie administratívnej agendy odborného oddelenia a oddelenia dokumentácie, vrátane zabezpečovania obehu účtovných dokladov z fungovania odborného oddelenia a oddelenia dokumentácie;
- Spracovávanie návrhov zmlúv o spolupráci, zmlúv o poistení, zmlúv o vytvorení diela, licenčných zmlúv, týkajúcich sa činností vykonávaných odborným oddelením a oddelením dokumentácie a kontrola plnenia termínov zmluvných záväzkov;
- Asistencia pri realizácii vedeckej a odbornej edičnej činnosti MMB – riadenie edičných projektov v pozícii výkonného a technického redaktora;
- Zber, triedenie, sumarizácia a vyhodnocovanie informácií o činnosti MMB a ich vkladanie do štatistických štátnych výkazov
- Komunikácia s dodávateľmi služieb (jazyková korektúra, preklady a iné služby);
- Realizácia prieskumov trhu a VO v súvislosti s výkonom agendy odborného oddelenia a oddelenia dokumentácie;
- Príprava pracovných porád, stretnutí, zasadnutia komisií v súvislosti s výkonom odborných činností a asistencia pri ich realizácií;
- Tvorba grantových žiadostí; riadenie projektov týkajúcich sa výkonu odborných činností, ich administrácia a sledovanie časového plánu, tvorba vyhodnotení a vyúčtovaní poskytnutých prostriedkov;
- Vedenie tematických databáz z vedeckej a odbornej činnosti MMB;
- Výkon pomocných prác v databáze elektronickej evidencie zbierkových predmetov - hromadné dopĺňanie údajov, zjednocovanie slovníkových hesiel, tvorba autorít atď.;
- Základná úprava a korektúry textov.
Zamestnanecké výhody, benefity
1. Príspevok do DDS 2%;
2. Možnosť profesijného a odborného rastu, podpora ďalšieho vzdelávania a rozvoja zamestnancov;
3. Ďalšie benefity :
a) skrátený 37,5 hodinový pracovný čas;
b) flexibilný pracovný čas v rozmedzí od 6:00 - 19:00 - umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky;
c) zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec Zákonníka práce;
d) možnosť Home Office až 4 dni do mesiaca - po dohode s nadriadeným;
e) čerpanie 3 dni tzv. sick day;
f) podujatia pre zamestnancov - teambuilding, vianočný večierok;
g) práca v atraktívnych historických priestoroch v centre mesta;
h) voľný vstup do mestských inštitúcií: Galéria mesta Bratislavy, Mestská knižnica v Bratislave;
i) voľný vstup do múzeí SR, ktoré sú členmi Zväzu múzeí na Slovensku;
j) možnosť priamo sa podieľať na rozvoji jedného z najlepších múzeí na Slovensku.
Informácie o výberovom konaní
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania;
2. Motivačný list;
3. Životopis;
4. Fotokópiu dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky na e-mail: [email protected] najneskôr do 26.05.2024
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, kontaktovať budeme iba vybratých uchádzačov spĺňajúcich požiadavky.
Na základe zaslaných podkladov vyberieme najvhodnejších uchádzačov, s ktorými sa dohodneme na ďalšom postupe a účasti na osobnom pracovnom pohovore. Tešíme sa na Vaše reakcie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie I. stupňa alebo II. stupňa;
- Výborná znalosť MS Office a bežne používaných komunikačných technológií;
- Výborné komunikačné a organizačné schopnosti;
- Samostatnosť, spoľahlivosť, bezúhonnosť, zodpovednosť, precíznosť;
- Zmysel pre poriadok a prácu v tíme;
- Anglický jazyk na komunikačnej úrovni slovom i písmom.
- Prax v pamäťovej inštitúcii a skúsenosť s databázovým spracovaním zbierok, edičnou činnosťou a systémom štátneho štatistického vykazovania výhodou.