Správca/Správkyňa hradu Devín
Múzeum mesta Bratislavy
Muránská 10, Devín
plný úväzok
ASAP/DOHODOU
1 700 EUR/mesiacVýsledná mzda bude predmetom osobného rozhovoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
V Múzeu mesta Bratislavy (MMB) hľadáme dôležitú posilu do tímu na hrade Devín - kolegu alebo kolegyňu s primárnou pracovnou náplňou riadenia prevádzky hradu, v rámci ktorej by zastrešoval/a koordináciu a realizáciu chodu hradu Devín ako samostatnej lokality MMB. Táto práca zahŕňa vedenie zamestnancov pôsobiacich na hrade Devín - členov administratívneho tímu a personálu prvého kontaktu; zodpovednosť za výkon administratívnej agendy spadajúcej pod hrad Devín; starostlivosť o návštevnícky chod hradu a v neposlednom rade aj komunikáciu s jednotlivými oddeleniami MMB a zosúlaďovanie všetkých aktivít, realizovaných na hrade Devín.
Môžete sa tešiť na zaujímavú a kreatívnu prácu pre jednu z najvýznamnejších kultúrnych inštitúcií Bratislavy, možnosť ovplyvňovať kultúrne dianie v meste, ale aj na prácu v unikátnom prostredí hradu Devín, jednej z najnavštevovanejších historických pamiatok Slovenska.
Múzeum mesta Bratislavy je najstaršie nepretržite pôsobiace múzeum na Slovensku, do ktorého pôsobnosti okrem hradu Devín patria aj také významné objekty histórie mesta i Slovenska ako Stará radnica, Michalská veža alebo Antická Gerulata.
Náplň práce:
- Vedenie tímu zamestnancov a zamestnankýň pracujúcich na hrade Devín - tím pôsobiaci v administratíve, aj tím personálu prvého kontaktu (asistenti/tky, pokladníci/čky, strážnici/informátori). Táto práca zahŕňa aj:
- zodpovednosť za personálne obsadenie tímu;
- zodpovednosť za organizáciu pracovného času, sledovanie a spracovanie dochádzky;
- Koordinácia a výkon administratívnej agendy hradu a spolupráca s ďalšími oddeleniami MMB pri výkone ekonomickej agendy;
- Komunikácia s verejnosťou. Spolu s kolegami a kolegyňami z MMB riešenie dopytov na špecifické akcie, prenájmy a externé aktivity, ktoré by mohli byť konané na hrade Devín;
- Zodpovednosť za návštevnícky chod hradu, riešenie situácií, ktoré môžu ovplyvniť bežnú prevádzku hradu Devín vo vzťahu k verejnosti (dočasné/čiastočné uzatvorenia areálu, kalamitné situácie a pod.);
- Vedenie alebo spolupráca pri realizácii aktivít, týkajúcich sa operatívneho chodu hradu Devín, vrátane starostlivosti o výstavné a expozičné priestory;
- Aktívna spolupráca s ďalšími oddeleniami MMB, zodpovednosť za zosúladenie aktivít, ktoré sú zabezpečované jednotlivými oddeleniami MMB a ktoré sa realizujú na hrade Devín.
Zamestnanecké výhody, benefity
1. Príspevok do DDS 2%;
2. Možnosť profesijného a odborného rastu, podpora ďalšieho vzdelávania a rozvoja zamestnancov;
3. Ďalšie benefity :
a) skrátený 37,5 hodinový pracovný čas;
b) flexibilný pracovný čas v rozmedzí od 6:00 - 19:00 - umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky;
c) zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec Zákonníka práce;
d) možnosť Home Office až 4 dni do mesiaca - po dohode s nadriadeným;
e) čerpanie 3 dni tzv. sick day;
f) podujatia pre zamestnancov - teambuilding, vianočný večierok;
g) voľný vstup do mestských inštitúcií: Galéria mesta Bratislavy, Mestská knižnica v Bratislave;
h) voľný vstup do múzeí SR, ktoré sú členmi Zväzu múzeí na Slovensku
i)možnosť priamo sa podieľať na rozvoji jedného z najlepších múzeí na Slovensku.
Informácie o výberovom konaní
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania;
2. Štruktúrovaný životopis;
3. Motivačný list;
4. Fotokópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručujte elektronicky na e-mail: [email protected] priebežne.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, kontaktovať budeme iba vybratých uchádzačov spĺňajúcich požiadavky.
Na základe zaslaných podkladov vyberieme najvhodnejších uchádzačov, s ktorými sa následne dohodneme na ďalšom postupe a účasti na osobnom pracovnom pohovore. Tešíme sa na vaše reakcie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Vodičský preukaz
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa;
- Aspoň 5 rokov prax na obdobnej pracovnej pozícii, prax vo vedení ľudí;
- Spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu;
- Organizačné a riadiace schopnosti,
-Komunikatívnosť, slušné a profesionálne vystupovanie,
-Iniciatíva.