Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hlavná účtovníčka/Vedúca oddelenia, Hlavný účtovník/Vedúci oddelenia
Múzeum mesta Bratislavy
Radničná 1, Bratislava
plný úväzok
Dohodou
1 900 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do tímu Múzea mesta Bratislavy hľadáme kolegyňu alebo kolegu na pozíciu hlavný účtovník/ hlavná účtovníčka. Hľadáme skúseného odborníka alebo odborníčku s praxou z verejnej správy, ktorý/á pozná špecifiká vedenia ekonomickej agendy v príspevkovej organizácii. Človek na pozícií hlavný účtovník/hlavná účtovníčka by mal výhľadovo (cca po 6 mesiacoch) po zoznámení sa s agendou zastávať riadiacu pozíciu vedúceho/vedúcej oddelenia.
V Múzeu mesta Bratislavy máme záujem o kvalitatívny rozvoj a efektívne fungovanie ekonomických procesov. Sme dynamická organizácia, ktorej cieľom je kontinuálne sa zlepšovať a rozvíjať ako profesionálne múzeum 21. storočia s dôrazom na racionálnosť, efektivitu a maximálne využitie nielen nášho ekonomického potenciálu.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
· komplexné spracovanie a zodpovednosť za správne a riadne vedenie účtovníctva, správu majetku príspevkovej organizácie hlavného mesta a súvisiacu ekonomickú agendu v súlade so všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi;
· sledovanie zmien v legislatíve a následná aplikácia v podmienkach príspevkovej organizácie;
· zabezpečenie platobného a zúčtovacieho styku s bankovými a poisťovacími spoločnosťami;
· evidencia hmotného a nehmotného majetku;
· sledovanie stavu pohľadávok a záväzkov organizácie a ich riešenie;
· poskytovanie poradenskej a konzultačnej činnosti vedeniu i zamestnancom múzea;
· spracovanie mesačných uzávierok, koncoročných uzávierkových operácií a účtovnej závierky ;
· zodpovednosť za inventarizáciu majetku a záväzkov organizácie,
· súčinnosť pri spracovaní a vyhodnocovaní rozpočtu a hospodárenia príspevkovej organizácie, finančných plánov, navrhovanie ekonomických cieľov hospodárskeho plánu organizácie vo vzťahu k zriaďovateľskej organizácii;
· spracovanie daňových priznaní (DzMV, DzP PO, DPH, daň z nehnuteľností) a komunikácia s miestne príslušným daňovým úradom;
· súčinnosť pri vypracovaní štatistík, analýz a správ;
· súčinnosť pri tvorbe interných účtovných predpisov a metodických pokynov;
· príprava podkladov pre účtovný audit, účasť a spolupráca na audite;
· vykonávanie základnej finančnej kontroly;
· zodpovednosť za vedenie tímu, koordinácia a organizácia práce finančnej učtárne;
· priebežná kontrola práce a výstupov práce ekonomického oddelenia.
Zamestnanecké výhody, benefity
1. Príspevok do DDS 2%;
2. Možnosť profesijného a odborného rastu, podpora ďalšieho vzdelávania a rozvoja zamestnancov;
3. Ďalšie benefity :
a) skrátený 37,5 hodinový pracovný čas;
b) flexibilný pracovný čas v rozmedzí od 6:00 - 19:00 - umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky;
c) zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec Zákonníka práce;
d) mobilný telefón;
e) možnosť Home Office až 4 dni do mesiaca - po dohode s nadriadeným;
f) čerpanie 3 dni tzv. sick day;
g) podujatia pre zamestnancov - teambuilding, vianočný večierok;
h) práca v atraktívnych historických priestoroch v centre mesta;
i) voľný vstup do mestských inštitúcií: Galéria mesta Bratislavy, Mestská knižnica v Bratislave;
j) voľný vstup do múzeí SR, ktoré sú členmi Zväzu múzeí na Slovensku;
k) možnosť priamo sa podieľať na rozvoji jedného z najlepších múzeí na Slovensku.
Informácie o výberovom konaní
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania;
2. Životopis;
3. Motivačný list;
4. Fotokópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručujte elektronicky na e-mail: [email protected] priebežne.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, kontaktovať budeme iba vybratých uchádzačov spĺňajúcich požiadavky.
Na základe zaslaných podkladov vyberieme najvhodnejších uchádzačov, s ktorými sa následne dohodneme na ďalšom postupe a účasti na osobnom pracovnom pohovore. Tešíme sa na vaše reakcie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Vzdelanie v odbore
Ostatné znalosti
Noris Next - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
· Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ekonomického zamerania;
· Minimálne 5 rokov odbornej praxe, prax vo verejnej alebo štátnej správe;
· Minimálne 3 roky praxe vo vedení ľudí;
· Znalosť príslušnej legislatívy v oblasti účtovníctva, domovníctva a rozpočtovníctva so zameraním na verejnú správu výhodou;
· Bezúhonnosť;
· Vynikajúce znalosti práce s Microsoft Office 365;
· Práca v účtovnom programe Noris Next výhodou;
· Spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu;
· organizačné a riadiace schopnosti;
· koncepčné a analytické myslenie.