Hlavná účtovníčka/Vedúca oddelenia, Hlavný účtovník/Vedúci oddelenia

Múzeum mesta Bratislavy

Miesto práce
Radničná 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 900 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do tímu Múzea mesta Bratislavy hľadáme kolegyňu alebo kolegu na pozíciu hlavný účtovník/ hlavná účtovníčka. Hľadáme skúseného odborníka alebo odborníčku s praxou z verejnej správy, ktorý/á pozná špecifiká vedenia ekonomickej agendy v príspevkovej organizácii. Človek na pozícií hlavný účtovník/hlavná účtovníčka by mal výhľadovo (cca po 6 mesiacoch) po zoznámení sa s agendou zastávať riadiacu pozíciu vedúceho/vedúcej oddelenia.

V Múzeu mesta Bratislavy máme záujem o kvalitatívny rozvoj a efektívne fungovanie ekonomických procesov. Sme dynamická organizácia, ktorej cieľom je kontinuálne sa zlepšovať a rozvíjať ako profesionálne múzeum 21. storočia s dôrazom na racionálnosť, efektivitu a maximálne využitie nielen nášho ekonomického potenciálu.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

·       komplexné spracovanie a zodpovednosť za správne a riadne vedenie účtovníctva, správu majetku príspevkovej organizácie hlavného mesta a súvisiacu ekonomickú agendu v súlade so všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi;

·       sledovanie zmien v legislatíve a následná aplikácia v podmienkach príspevkovej organizácie;

·       zabezpečenie platobného a zúčtovacieho styku s bankovými a poisťovacími spoločnosťami;

·       evidencia hmotného a nehmotného majetku;

·       sledovanie stavu pohľadávok a záväzkov organizácie a ich riešenie;

·       poskytovanie poradenskej a konzultačnej činnosti vedeniu i zamestnancom múzea;

·       spracovanie mesačných uzávierok, koncoročných uzávierkových operácií a účtovnej závierky ;

·       zodpovednosť za inventarizáciu majetku a záväzkov organizácie,

·       súčinnosť pri spracovaní a vyhodnocovaní rozpočtu a hospodárenia príspevkovej organizácie, finančných plánov, navrhovanie ekonomických cieľov hospodárskeho plánu organizácie vo vzťahu k zriaďovateľskej organizácii;

·       spracovanie daňových priznaní (DzMV, DzP PO, DPH, daň z nehnuteľností) a komunikácia s miestne príslušným daňovým úradom;

·       súčinnosť pri vypracovaní štatistík, analýz a správ;

·       súčinnosť pri tvorbe interných účtovných predpisov a metodických pokynov;

·       príprava podkladov pre účtovný audit, účasť a spolupráca na audite;

·       vykonávanie základnej finančnej kontroly;

·       zodpovednosť za vedenie tímu, koordinácia a organizácia práce finančnej učtárne;

·       priebežná kontrola práce a výstupov práce ekonomického oddelenia.

Zamestnanecké výhody, benefity

1.       Príspevok do DDS 2%;

2.       Možnosť profesijného a odborného rastu, podpora ďalšieho vzdelávania a rozvoja zamestnancov;

3.       Ďalšie benefity :

a) skrátený 37,5 hodinový pracovný čas;
b) flexibilný pracovný čas v rozmedzí od 6:00 - 19:00 - umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky;
c) zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec Zákonníka práce;
d) mobilný telefón;

e) možnosť Home Office až 4 dni do mesiaca - po dohode s nadriadeným;
f) čerpanie 3 dni tzv. sick day;
g) podujatia pre zamestnancov - teambuilding, vianočný večierok;
h) práca v atraktívnych historických priestoroch v centre mesta;
i) voľný vstup do mestských inštitúcií: Galéria mesta Bratislavy, Mestská knižnica v Bratislave;
j) voľný vstup do múzeí SR, ktoré sú členmi Zväzu múzeí na Slovensku;
k) možnosť priamo sa podieľať na rozvoji jedného z najlepších múzeí na Slovensku.

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o ponúkanú pracovnú pozíciu nám zašlite nasledovné doklady :
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania;
2. Životopis;
3. Motivačný list;
4. Fotokópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;

Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručujte elektronicky na e-mail: [email protected] priebežne.

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, kontaktovať budeme iba vybratých uchádzačov spĺňajúcich požiadavky.

Na základe zaslaných podkladov vyberieme najvhodnejších uchádzačov, s ktorými sa následne dohodneme na ďalšom postupe a účasti na osobnom pracovnom pohovore. Tešíme sa na vaše reakcie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické zameranie

Ostatné znalosti

Microsoft Office 365 - Expert
Noris Next - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

prax vo vedení ľudí vo verejnej alebo štátnej správe

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

·       Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ekonomického zamerania;

·       Minimálne 5 rokov odbornej praxe, prax vo verejnej alebo štátnej správe;

·       Minimálne 3 roky praxe vo vedení ľudí;

·       Znalosť príslušnej legislatívy v oblasti účtovníctva, domovníctva a rozpočtovníctva so zameraním na verejnú správu výhodou;

·       Bezúhonnosť;

·       Vynikajúce znalosti práce s Microsoft Office 365;

·       Práca v účtovnom programe Noris Next výhodou;

·       Spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu;

·       organizačné a riadiace schopnosti;

·       koncepčné a analytické myslenie.


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Múzeum mesta Bratislavy je múzeum s viac ako 150 ročnou tradíciou. Spravuje 9 objektov, z toho väčšina národné kultúrne pamiatky a významné historické lokality, ktoré sprístupňuje pre verejnosť - okrem iných sú to najmä Stará radnica, Michalská veža, Hrad Devín alebo Antická Gerulata v Rusovciach.
ID: 4786297  Dátum zverejnenia: 16.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 900 EUR/mesiac