Logo MÜLLER a MÜLLEROVÁ s.r.o.

Hlavný účtovník / Hlavná účtovníčka

MÜLLER a MÜLLEROVÁ s.r.o.

Miesto práce
Ivanka pri Nitre
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 150 - 1 500 EUR/mesiacUvedená je nástupná mzda.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


  • Vedenie podvojného účtovníctva spoločnosti podľa slovenských účtovných štandardov.
  • Spracovanie daňového priznania k DPH, spracovanie kontrolného a súhrnného výkazu DPH.
  • Spracovanie podkladov pri komunikácii s partnermi (banky, poisťovne,...), bežná korešpondencia.
  • Tvorba mesačných a ročných závierkových operácií.
  • Spracovanie štatistických výkazov (mesačné, ročné, štvrťročné výkazy).
  • Súčinnosti pri plánovaní a kontrole všetkých finančných aktivít v rámci spoločnosti (spolupodieľanie sa na mesačnom/ročnom plánovaní).
  • Kontroling účtovných dokladov na mesačnej báze.
  • Inventarizácia účtov a majetku. Zodpovednosť za správnosť účtovných a daňových položiek.
  • Vykonávanie úhrad domácich a zahraničných platieb.
  • Sledovanie a aplikácia aktuálnych zmien v účtovnej a daňovej legislatíve.
  • Príprava a revízia interných smerníc v oblasti účtovníctva a daní.
  • Ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného a skúseností.

Zamestnanecké výhody, benefity

​- 13. a 14. plat v závislosti od dosahovaných ročných výsledkov spoločnosti​

Informácie o výberovom konaní

Výberové konanie sa uskutoční v sídle spoločnosti v Ivanke pri Nitre na základe telefonického pozvania.

O termíne výberového konania budú vybraní uchádzači informovaní pracovníkom spoločnosti telefonicky, prípadne e-mailom v dostatočnom časovom predstihu.

Kontaktujeme a na pohovor pozývame iba tých uchádzačov, ktorí spĺňajú všetky uvedené požiadavky.

Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate automaticky súhlas na spracovanie Vašich osobných údajov, uvedených v životopise, v zmysle Zákona č. 428/2002 o ochrane osobných údajov. Všetky osobné údaje budú použité iba na účel tohto výberového konania a po ukončení výberového konania budú všetky osobné údaje skartované.

Uchádzačom, ktorí budú pozvaní na pohovor, oznámime výsledky výberového konania telefonicky, prípadne e-mailom..

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.

Doklady potrebné pre účasť na výberovom konaní:
- životopis - zasielajte na uvedenú e-mailovú adresu
- doklad o maximálnom dosiahnutom vzdelaní – prineste osobne na pohovor
- odporúčací list od predchádzajúceho zamestnávateľa – predloženie na pohovore je výhodou

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, účtovníctvo

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- hľadáme flexibilného (nú), kreatívneho (nu), bezúhonného (nú) a spoľahlivého (vú) spolupracovníka (čku)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obchodno - distribučná spoločnosť pôsobiaca na trhu SR 30. rok, zaoberajúca sa plošnou distribúciou spotrebného, rýchlo obratového, nepotravinárskeho, sortimentu formou priameho predaja do maloobchodnej a veľkoobchodnej siete predajní na území celej SR. Spoločnosť distribuuje sortiment značiek: KODAK, DURACELL, ENERGIZER, VARTA, PHILIPS, OSRAM, HENKEL, BIC a iné.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 5100363  Dátum zverejnenia: 16.6.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 1 150 EUR/mesiac