Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci oddelenia správy, evidencie a údržby majetku
MsČ Bratislava - Devínska Nová Ves
Miesto práce
Miestny úrad, Novoveská, Devínska Nová Ves
Miestny úrad, Novoveská, Devínska Nová Ves
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2019
01.03.2019
Mzdové podmienky (brutto)
1350 €
1350 €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Riadi a zodpovedá za činnosť oddelenia správy, evidencie a údržby majetku a koordinuje jeho činnosť s činnosťou ostatných oddelení miestneho úradu pri plnení úloh mestskej časti.
• Dozor nad evidovaním majetku mestskej časti a to jednak na majetok vo vlastníctve mestskej časti ako aj majetok zverený do správy mestskej časti magistrátom vrátane pozemkov, budov a hnuteľného majetku
• Evidencia majetku, zaraďovanie, odpisovanie a vyraďovanie majetku
• Zabezpečuje všetky podklady a prípravu materiálov potrebné pre nakladanie s majetkom mestskej časti a predkladá ich na zasadnutia komisií, Miestnej rady a Miestneho zastupiteľstva.
• Pri riešení vlastníckych vzťahov a pri prevodoch nehnuteľností zabezpečuje komunikáciu s Magistrátom a príslušnými orgánmi štátnej správy.
• Zabezpečuje spoluprácu s ostatnými oddeleniami MÚ vo veciach vo veci vysporiadania vlastníckych vzťahov k nehnuteľnostiam z pohľadu prípravy stavebnej činnosti.
• Poskytuje podklady majetkového charakteru potrebné pre činnosť organizácií zriadených mestskou časťou.
• Vykonáva dohľad nad budovami vo vlastníctve mestskej časti ako aj budovami zverenými Magistrátom do správy mestskej časti a zabezpečuje ich údržbu a opravy.
• Pripravuje podklady pre návrh rozpočtu v položkách svojho oddelenia a zabezpečuje sledovanie jeho čerpania na jednotlivých referátoch, predkladá návrhy na rozpočtové opatrenia v nadväznosti na dopad deregulácie cien energií v zariadeniach vo vlastníctve a správe MČ
• Zabezpečuje dodržiavanie a kontrolu zásad hospodárenia s majetkom MČ a majetkom jej zvereným v samospráve i v organizáciách zriadených MČ.
• Vyjadruje sa k opodstatnenosti a likvidácii faktúr oddelenia z pohľadu vecného, číselného
súladu s dodávkami , uplatňuje reklamácie vád a nedorobkov.
• Pripravuje podklady pre výberové konania pre úlohy zadávania VOS
• Pripravuje podklady pre rokovania samosprávnych orgánov v oblasti majetku a jeho správy
spolupracuje s vyraďovacou , likvidačnou a škodovou komisiou.
• Sleduje a navrhuje opatrenia na prevenciu pred novým vznikom škôd na majetku MČ
• Zabezpečuje poistné majetku MČ, evidenciu poistných zmlúv, ako aj likvidáciu poistných udalostí
• Vykonáva odpis energií, rozpočítanie a vypracovanie vyúčtovaní energií v NP
• Vykonáva evidenciu mobilných telefónov, komunikáciu s operátorom
• Vykonáva evidenciu kopírovacích zariadení, zabezpečuje ich servis a nákup spotrebného materiálu, sledovanie zmlúv s dodávateľmi
• Zabezpečuje ochranu práv MČ v domoch, kde došlo k prevodu vlastníctva bytov a zostávajú tam i naďalej byty a nebytové priestory v správe MČ a zúčastňuje sa zhromaždení vlastníkov bytov ( domové schôdze )
• Plní ďalšie úlohy podľa pokynov starostu MČ a prednostu MČ súvisiacich s pracovným zaradením
• Dozor nad evidovaním majetku mestskej časti a to jednak na majetok vo vlastníctve mestskej časti ako aj majetok zverený do správy mestskej časti magistrátom vrátane pozemkov, budov a hnuteľného majetku
• Evidencia majetku, zaraďovanie, odpisovanie a vyraďovanie majetku
• Zabezpečuje všetky podklady a prípravu materiálov potrebné pre nakladanie s majetkom mestskej časti a predkladá ich na zasadnutia komisií, Miestnej rady a Miestneho zastupiteľstva.
• Pri riešení vlastníckych vzťahov a pri prevodoch nehnuteľností zabezpečuje komunikáciu s Magistrátom a príslušnými orgánmi štátnej správy.
• Zabezpečuje spoluprácu s ostatnými oddeleniami MÚ vo veciach vo veci vysporiadania vlastníckych vzťahov k nehnuteľnostiam z pohľadu prípravy stavebnej činnosti.
• Poskytuje podklady majetkového charakteru potrebné pre činnosť organizácií zriadených mestskou časťou.
• Vykonáva dohľad nad budovami vo vlastníctve mestskej časti ako aj budovami zverenými Magistrátom do správy mestskej časti a zabezpečuje ich údržbu a opravy.
• Pripravuje podklady pre návrh rozpočtu v položkách svojho oddelenia a zabezpečuje sledovanie jeho čerpania na jednotlivých referátoch, predkladá návrhy na rozpočtové opatrenia v nadväznosti na dopad deregulácie cien energií v zariadeniach vo vlastníctve a správe MČ
• Zabezpečuje dodržiavanie a kontrolu zásad hospodárenia s majetkom MČ a majetkom jej zvereným v samospráve i v organizáciách zriadených MČ.
• Vyjadruje sa k opodstatnenosti a likvidácii faktúr oddelenia z pohľadu vecného, číselného
súladu s dodávkami , uplatňuje reklamácie vád a nedorobkov.
• Pripravuje podklady pre výberové konania pre úlohy zadávania VOS
• Pripravuje podklady pre rokovania samosprávnych orgánov v oblasti majetku a jeho správy
spolupracuje s vyraďovacou , likvidačnou a škodovou komisiou.
• Sleduje a navrhuje opatrenia na prevenciu pred novým vznikom škôd na majetku MČ
• Zabezpečuje poistné majetku MČ, evidenciu poistných zmlúv, ako aj likvidáciu poistných udalostí
• Vykonáva odpis energií, rozpočítanie a vypracovanie vyúčtovaní energií v NP
• Vykonáva evidenciu mobilných telefónov, komunikáciu s operátorom
• Vykonáva evidenciu kopírovacích zariadení, zabezpečuje ich servis a nákup spotrebného materiálu, sledovanie zmlúv s dodávateľmi
• Zabezpečuje ochranu práv MČ v domoch, kde došlo k prevodu vlastníctva bytov a zostávajú tam i naďalej byty a nebytové priestory v správe MČ a zúčastňuje sa zhromaždení vlastníkov bytov ( domové schôdze )
• Plní ďalšie úlohy podľa pokynov starostu MČ a prednostu MČ súvisiacich s pracovným zaradením
Zamestnanecké výhody, benefity
v zmysle kolektívnej zmluvy
Informácie o výberovom konaní
Požadované doklady:
• prihláška do výberového konania
• štruktúrovaný životopis s telefonickým a e-mailovým kontaktom
• súhlas so spracúvaním osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z. z.
• fotokópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
• výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace
V prípade, že spĺňate uvedené požiadavky a máte záujem zúčastniť sa výberového konania, doručte svoju žiadosť spolu s požadovanými dokladmi poštou alebo osobne do podateľne v obálke s označením výberové konanie – Vedúci oddelenia správy, evidencie a údržby majetku MČ
najneskôr do 8.2.2019 na adresu:
Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Devínska Nová Ves
Novoveská 17/A
843 10 Bratislava
Vyhlasovateľ výberového konania si vyhradzuje právo pozvať na výberový pohovor iba uchádzačov, ktorí spĺňajú všetky stanovené podmienky. Nepredloženie niektorého z požadovaných dokladov je dôvodom na vyradenie uchádzača z výberového konania.
Ostatní uchádzači budú o nezaradení do výberového konania informovaní elektronickou poštou.
Kontakt:
Kontaktná osoba:
Ing. Mária Koprdová
Tel.: 0917 81 72 27, 02/ 60 201 440
E-mail: [email protected]
• prihláška do výberového konania
• štruktúrovaný životopis s telefonickým a e-mailovým kontaktom
• súhlas so spracúvaním osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z. z.
• fotokópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
• výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace
V prípade, že spĺňate uvedené požiadavky a máte záujem zúčastniť sa výberového konania, doručte svoju žiadosť spolu s požadovanými dokladmi poštou alebo osobne do podateľne v obálke s označením výberové konanie – Vedúci oddelenia správy, evidencie a údržby majetku MČ
najneskôr do 8.2.2019 na adresu:
Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Devínska Nová Ves
Novoveská 17/A
843 10 Bratislava
Vyhlasovateľ výberového konania si vyhradzuje právo pozvať na výberový pohovor iba uchádzačov, ktorí spĺňajú všetky stanovené podmienky. Nepredloženie niektorého z požadovaných dokladov je dôvodom na vyradenie uchádzača z výberového konania.
Ostatní uchádzači budú o nezaradení do výberového konania informovaní elektronickou poštou.
Kontakt:
Kontaktná osoba:
Ing. Mária Koprdová
Tel.: 0917 81 72 27, 02/ 60 201 440
E-mail: [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
právo/ekonomika
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• manažérske schopnosti, koncepčné a strategické myslenie;
• zvládanie záťažových situácií;
• znalosť zákonov a ostatných právnych predpisov z oblasti samosprávy;
• občianska a morálna bezúhonnosť;
• znalosť práce s výpočtovou technikou
• vodičský preukaz skupiny B a prax v riadení osobného motorového vozidla.
• min. 3-5 praxe, uprednostňuje sa prax v samospráve
• znalosť práce s MS Word, Excel, informačné systémy samosprávy
• samostatnosť
• iniciatívnosť
• komunikatívnosť
• zodpovednosť
• flexibilita
• zvládanie záťažových situácií;
• znalosť zákonov a ostatných právnych predpisov z oblasti samosprávy;
• občianska a morálna bezúhonnosť;
• znalosť práce s výpočtovou technikou
• vodičský preukaz skupiny B a prax v riadení osobného motorového vozidla.
• min. 3-5 praxe, uprednostňuje sa prax v samospráve
• znalosť práce s MS Word, Excel, informačné systémy samosprávy
• samostatnosť
• iniciatívnosť
• komunikatívnosť
• zodpovednosť
• flexibilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Mestská časť Bratislava-Devínska Nová Ves
Novoveská 17/A, 843 10 Bratislava 49
je subjektom územnej samosprávy.
Novoveská 17/A, 843 10 Bratislava 49
je subjektom územnej samosprávy.
ID: 3577548
Dátum zverejnenia: 14.1.2019
2019-01-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Ekonóm, Facility manager, Finančný manažér, Office manager, Vedúci oddelenia Spoločnosť: MsČ Bratislava - Devínska Nová Ves
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1350 €