Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pomocný administratívny pracovník s možnosťou kariérneho rastu
MS General s. r. o.
Miesto práce
Štefánikova 18, 066 01 Humenné
Štefánikova 18, 066 01 Humenné
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.06.2024
01.06.2024
Mzdové podmienky (brutto)
750 EUR/mesiacVýsledná výška mzda môže byť upravená pri pohovore.
750 EUR/mesiacVýsledná výška mzda môže byť upravená pri pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máte vzťah k papierom a faktúram? Viete si vo veciach spraviť poriadok, ovládate prácu s počítačom a láka Vás kancelárska práca?
Ak áno, tak Vaša šanca je práve tu!
Spoločnosť MS General s. r. o. neustále rastie, a s ňou aj administratívna záťaž. Preto hľadáme posilu a otvárame dané miesto. Pridajte sa k nám do tímu a pracujte v oblasti administratívy ako pomocný administratívny pracovník. Možnosť kariérneho rastu zaručená :)
Náplň práce:
Možno už tušíte, čo táto práca obnáša, ale pozrime sa na to spolu. Na tejto pozícii sa budú od Vás očakávať tieto úlohy:
- práca s dokumentáciou – zakladanie, vyhľadávanie, archivácia
- prijímanie a vybavovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov
- vybavovanie záležitostí v mene spoločnosti na úradoch a v inštitúciách
- riešenie operatívnych úloh
- práca s interným informačným systémom spoločnosti
- spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených a ostatné oddelenia spoločnosti
- pomocné ekonomické práce (zapisovanie faktúr, vedenie evidencie pokladne a pod.)
- obsluha kancelárskych zariadení
- prijímanie a starostlivosť o návštevy, kontakt so zákazníkmi a partnermi
- zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok
- starostlivosť o zasadacie miestnosti a prostredie kancelárií
Aké prednosti u kandidáta preferujeme?
- výborné organizačné a plánovacie schopnosti (t. zn. mať prehľad a poriadok vo veciach, vedieť si rozvrhnúť prácu a schopnosť priorizovať úlohy),
- samostatný a proaktívny prístup, hľadanie riešení a doťahovanie vecí do úspešného konca,
- spoľahlivosť a zodpovednosť,
- iniciatívnosť, záujem, nadšenie pre vec.
Zamestnanecké výhody, benefity
Na čo sa u nás môžeš tešiť?
- zaujímavá a rôznorodá práca
- podpora a zaškolenie k vykonávaniu vyššie uvedených činností
- možnosť ďalšieho profesijného rastu, a možnosť neustálo sa posúvať a rozvíjať svoje vedomosti a schopnosti
- ponúkame priateľskú atmosféru, výborný kolektív a kamarátske prostredie, kde si všetci tykajú a radi sa spolu stretnú aj po práci
- firemné akcie
Informácie o výberovom konaní
Oslovila Vás naša ponuka?
Vaše životopisy posielajte na uvedenú mailovú adresu - [email protected]
Bez zaslania životopisu nebudete zaradený do výberového konania.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí najviac spĺňajú kritéria stanovené našou spoločnosťou.
Pohovor bude dohodnutý telefonicky a bude sa konať v priestoroch našej spoločnosti.
Predpokladaný dátum pohovoru - 20.05.2024
Vaše životopisy posielajte na uvedenú mailovú adresu - [email protected]
Bez zaslania životopisu nebudete zaradený do výberového konania.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí najviac spĺňajú kritéria stanovené našou spoločnosťou.
Pohovor bude dohodnutý telefonicky a bude sa konať v priestoroch našej spoločnosti.
Predpokladaný dátum pohovoru - 20.05.2024
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
administratíva, obchod, personalistika, ekonomické vzdelanie
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
prax na podobnej pozícii vítaná (hlavne v ekonomickom smere)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- samostatnosť, zároveň tímovosť
- spoľahlivosť
- vyžaduje sa flexibilita, organizačné schopnosti a pracovné nasadenie
- počítačová gramotnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Hlavnou podnikateľskou aktivitou spoločnosti MS General s. r. o. je nákup nehnuteľnosti a jej následný prenájom ďalším firmám, a taktiež vedenie účtovníctva a poradenstvo firmám v rámci podnikania.
ID: 4809954
Dátum zverejnenia: 18.4.2024
2024-04-18
lokalita: Humenné Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: MS General s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 750 EUR/mesiac