Logo MRHYDRA s.r.o.

Hľadáme kolegu/kolegyňu - Referent spracovania objednávok a zákazníckej podpory

MRHYDRA s.r.o.

Miesto práce
Šamorín
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 - 1 500 EUR/mesiacOdmeny a bonusy, výška mzdy sa môže líšiť v závislosti od typu pracovného pomeru

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

O nás

Sme dynamický kolektív zostavený zo všetkých vekových kategórií. V prvom rade nám záleží na dobre odvedenej práci, ale radi sa aj zasmejeme a odľahčíme humorom pracovné povinnosti.

Na trhu pôsobíme viac ako 13 rokov, sme zodpovedný zamestnávateľ s ľudským a férovým prístupom.


Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme kolegu/kolegyňu, ktorý/á bude prínosom pre našu spoločnosť, je motivovaný/á dosahovať najlepšie výsledky, dokáže byť v práci sústredený/á na pracovné úlohy.

Ak ste tímový hráč, práca s PC Vám nerobí problém, viete pracovať samostatne, máte radi vo veciach poriadok a radi sa učíte nové veci, pridajte sa k nám.


Čo bude Vašou úlohou:

1. Spracovanie objednávok v e-shope

2. Príprava a správa expedície

3. Správa emailovej komunikácie a firemného telefónu

4. Kontrola došlého tovaru

5. Objednávanie baliaceho a pracovného materiálu

6. Pomoc pri inventúre

7. Manažovanie baliarenskej smeny (5 zamestnancov – plánovanie baliarenských prác)

8. Komunikácia s kuriérmi, odbavenie expedície


Pracovná doba

Plný pracovný úväzok 8 hodín denne (40 hodín týždenne).

Pracovný čas je rozdelený nasledovne: doobeda 5 hodín v kancelárii, podvečer 3 hodiny homeoffice.


Zamestnanecké výhody, benefity

Flexibilný začiatok práce (medzi 7:00 - 8:00 hod.), lojálny zamestnávateľ s pro-zamestnaneckým prístupom, príjemné pracovné prostredie v kancelárii, firemné večierky, príspevok pri narodení dieťaťa, príspevok na okuliare proti modrému svetlu.

Informácie o výberovom konaní

Životopisy zasielajte na email: majorychtarik@gmail.com

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

administratíva, skladové hospodárstvo, zákaznicky servis

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Maďarský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Práca s počítačom - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Zodpovednosť
Lojálnosť
Precíznosť
Logické myslenie
Samostatná práca
Teamový duch
Komunikatívnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

MALOOBCHODNY A VELKOOBCHODNY PREDAJ

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Marek Rychtarik
E-mail: poslať životopis
ID: 5112937  Dátum zverejnenia: 4.7.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 1 250 EUR/mesiac