Pridajte sa k nášmu tímu ako Senior účtovník/-čka so zameraním na mzdy v Bratislave

MOVYS, a.s.

Miesto práce
Piesočná 7, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiacMzdové ohodnotenie bude stanovené na základe posúdenia skúseností a zručností kandidáta, jeho odborných aj osobnostných predpokladov na výkon danej práce, ako aj stupňa seniority. Mesačná mzda tak VZNIKÁ DOHODOU individuálne na osobnom pohovore.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Baví Ťa svet financií, účtovníctva a špeciálne mzdová problematika? Prácu s číslami máš v krvi? Hlava Ti "šrotí", kým nenájdeš chybu a tešíš sa, keď ju opravíš?
Potom hľadáme práve TEBA! Staň sa súčasťou nášho ekonomického tímu a ukáž, čo je v Tebe!

ČO BUDE TVOJOU ÚLOHOU:
  • kompletné vedenie účtovníctva podľa platnej legislatívy;
  • účtovanie došlých a vydaných faktúr, pokladne, bankových výpisov, interných dokladov;
  • spracovanie zápočtov s dodávateľmi/odberateľmi,
  • účtovanie služobných ciest;
  • riešenie prevodných príkazov;
  • príprava a účtovanie na účtoch časového rozlíšenia, nákladov a výnosov;
  • správa agendy majetok a sklad;
  • účasť na uzávierkových operáciách, kontrola zostatkov na účtoch, kontrola saldokonta;
  • účtovanie rezerv;
  • kontrola kompletnosti a správnosti účtovných zápisov v priebehu obdobia;
  • mesačné reporty z účtovníctva;
  • príprava a spracovanie výkazov DPH, KV, SV, DPPO;
  • administratívne činnosti mzdového oddelenia (zápočtové listy, PN/ OČR, potvrdenia o príjme zamestnancov, 3. pilier DDS);
  • vedenie zložiek osobných dokumentov zamestnancov (vstupných a výstupných dokladov zamestnancov, ELDP a personálno-mzdová evidencia;
  • kompletná mzdová agenda – výpočet miezd, vyhotovenie potvrdení a výkazov pre poisťovne a DÚ;
  • ročné zúčtovanie preddavkov na DP zo závislej činnosti, prihlášky, odhlášky z a do poisťovní;
  • štatistické výkazy, výkazy pre NBS;
  • sledovanie legislatívnych zmien;
  • úzka spolupráca s Finančným manažérom, HR managerom a prevádzkovým personálom spoločnosti;
  • pravidelná komunikácia so zamestnancami spoločnosti;

Zamestnanecké výhody, benefity

ČO PONÚKAME?
  • stabilitu v prosperujúcej spoločnosti pôsobiacej v TELCO oblasti
  • skúsený tím ľudí, od ktorých sa môžeš veľa naučiť, ale nás aj obohatiť
  • možnosť ďalšieho odborného rastu vo forme školení a certifikácií
  • príležitosť pracovať s unikátnymi technológiami a meracou technikou
  • notebook a telefón aj na súkromné účely, podľa levelu seniority navyše služobné auto
  • príspevok do 3.piliera DDS s príspevkom zamestnávateľa
  • odmenu za odporučenie nového zamestnanca
  • koncoročnú odmenu
  • flexibilný týždenný pružný pracovný čas
  • v závislosti od typu pozície a po dohode s nadriadeným Home Office
  • sme nielen kolegovia, ale aj kamaráti, vieme sa navzájom podporiť
  • radi sa smejeme a stretneme aj neformálne na tímových akciách, či pri športe :)

Informácie o výberovom konaní

AK SI SA V TEJTO POZÍCII NAŠIEL/NAŠLA, neváhaj ani chvíľu a pošli nám svoje štruktúrované CV s krátkym predstavením sa v tele správy, čo Ťa na danej pozícii zaujalo a prečo by si ju chcel/-a robiť :) Vhodných kandidátov budeme kontaktovať telefonicky.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

8.5.2024 (ostávajú ešte 4 dni)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Účtovníctvo, financie, mzdy

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Cisco Webex - Mierne pokročilý

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

ČO OČAKÁVAME:
  • šikovného účtovníka/účtovníčku, ktorého/-rú baví svet "účtovníctva, financií a miezd a aj keď niečo nevie, vie sa vynájsť a pohotovo nájsť riešenie :)
  • pozitívny vzťah k číslam;
  • logické a analytické myslenie;

Okrem toho oceníme:
  • ekonomické vzdelanie s relevantnou praxou v oblasti účtovníctva, najmä s dôrazom na mzdy a mzdovú agendu;
  • schopnosť pracovať samostatne, ale aj v tíme;
  • proaktivitu a sledovanie noviniek v danej oblasti;
  • zodpovedný prístup k práci a k výstupom svojej práce ale i tímu;,
  • schopnosť dodržiavať termíny;
  • znalosť aktuálnej legislatívy – Zákon o sociálnom a zdravotnom poistení, DPH, DPPO, DPFO;

OSOBNOSTNE PREFERUJEME kandidáta/-tku, ktorému/-rej nie je cudzí:
  • ľudský prístup, príjemné vystupovanie a tímovosť;
  • primerané komunikačné zručnosti;
  • ochota spolupracovať a zdieľať informácie v rámci tímu (Ekon. tím a HR tím);
  • chuť a ochota vzdelávať sa a neustále na sebe pracovať;

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

KTO SME A ČO ROBÍME?
Spoločnosť MOVYS, a.s. je telekomunikačná spoločnosť, ktorá vznikla v roku 2000. Sídlo má v Bratislave, ale pobočky nájdete v Banskej Bystrici a Košiciach.
Hlavné oblasti pôsobenia sú poskytovanie služby Telemonitor, monitorovanie a riadenie vozidiel, objektov a osôb, výstavba a preventívny servis GSM a UMTS sietí, montáž a servis rádiokomunikačnej technológie a rádiových sietí, monitorovanie AM / FM a TV vysielačov, dodávka a servis telemetrických systémov, meranie pokrytia a kvality sietí, expertná a poradenská činnosť v oblasti rádiokomunikácií.
Sme držiteľom certifikátu ISO 9001:2000, licencie Telekomunikačného úradu SR a previerky NBÚ SR BP-475-5/2007-C / Stupeň utajenia Dôverné.

KARIÉRA V MOVYS?
Našim cieľom sú spokojní zákazníci. Vďačíme za to najmä našim zamestnancom a kvalitným produktom, za ktorými stoja. Do nášho MOVYS tímu preto hľadáme motivovaných nadšencov s otvorenou hlavou, so silným záujmom rozvíjať sa a odvahou skúšať nové.
Uvedomujeme si silu a jedinečnosť osobnosti každého z nás. Individuálne pristupujeme k odbornému aj osobnostnému rastu. Vieme oceniť prácu a každodenné nasadenie. Dbáme o to, aby sme vždy mohli dobiť svoje baterky :)
Poď s nami tvoriť zaujímavé riešenia, ktoré majú zmysel. Naše systémy nielen spájajú ľudí, ale aj zachraňujú životy. Staň sa súčasťou atmosféry rodinnej firmy a dôveryhodným profesionálom a partnerom našich zákazníkov. Záleží nám na Tvojom rozvoji, preto podpora vzdelávania je u nás samozrejmosťou.

AKÍ SME?
Sme gurmáni a kávoholici. Radi ťa zoberieme každý deň na obed do inej reštiky, okúsiš iný typ medzinárodnej kuchyne. Navyše sme vášniví športovci a tímový duch nám tiež nie je cudzí v práci ani na home office ;) Ešte váhaš prihlásiť sa? :))

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Erika Pallayová
Tel.: +421915963194
E-mail: poslať životopis
ID: 4741794  Dátum zverejnenia: 8.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac