Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborná Asistentka/Asistent pre Mercedes-Benz
MB Trenčín, s.r.o.
Miesto práce
Brnianska 30, Trenčín-Zlatovce
Brnianska 30, Trenčín-Zlatovce
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.3.2020
1.3.2020
Mzdové podmienky (brutto)
700 - 850 EUR/mesiacOdmeny - v závislosti od ekonomických výsledkov spoločnosti.
700 - 850 EUR/mesiacOdmeny - v závislosti od ekonomických výsledkov spoločnosti.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chceš začať svoju kariéru v úspešnej spoločnosti? Máš skúsenosti s vedením bežnej administratívnej agendy? Rád/rada komunikuješ s ľuďmi a vykonávanie prezentácií ti nerobí problém? Stretol/stretla si sa už s vytváraním faktúr, ich archiváciou či riešením pohľadávok a iných ekonomických prípadov? Vieš sa plynule porozprávať po nemecky? Potom hľadáme práve Teba! Výkon tejto pozície si však vyžaduje samostatného a zodpovedného človeka, ktorý už nadobudol skúsenosti na podobnej pozícii. Ideš do toho s nami?
Náplň práce:
- Komunikácia so zákazníkom
- Príprava podkladov, prezentácií, štatistík a reportov
- Vedenie bežnej administratívnej agendy / evidencia došlej a odoslanej pošty a pod.
- Registratúra dokladov a evidencia zmlúv / skenovanie a ukladanie na server, archivácia
- Inventúra a odpisy hmotného majetku / likvidácia, odpredaj
- Evidencia neplatičov a vymáhanie pohľadávok
- Práca s ekasou, komunikácia s externým účtovným oddelením a právnikom spoločnosti
- Komunikácia v nemeckom a anglickom jazyku s oddelením importu v Nemecku
- Evidencia vykonávania revízií budov, vykonávanie hlásení príslušným úradom o technických parametroch zariadení
- Sledovanie termínov plnenia úloh a stanovovanie priorít
- Každodenná evidencia funkčnosti zdvihákov na dielni
- Objednávanie čistiacich prostriedkov
- Zodpovednosť za odpady a životné prostredie / školenia, evidencia
- Vystavovanie faktúr za odpady
- Spolupráca s ostatnými oddeleniami
- Vykonávanie ďalších operatívnych úloh na základe pokynov priameho nadriadeného
- Práca na jednu zmenu
Náplň práce:
- Komunikácia so zákazníkom
- Príprava podkladov, prezentácií, štatistík a reportov
- Vedenie bežnej administratívnej agendy / evidencia došlej a odoslanej pošty a pod.
- Registratúra dokladov a evidencia zmlúv / skenovanie a ukladanie na server, archivácia
- Inventúra a odpisy hmotného majetku / likvidácia, odpredaj
- Evidencia neplatičov a vymáhanie pohľadávok
- Práca s ekasou, komunikácia s externým účtovným oddelením a právnikom spoločnosti
- Komunikácia v nemeckom a anglickom jazyku s oddelením importu v Nemecku
- Evidencia vykonávania revízií budov, vykonávanie hlásení príslušným úradom o technických parametroch zariadení
- Sledovanie termínov plnenia úloh a stanovovanie priorít
- Každodenná evidencia funkčnosti zdvihákov na dielni
- Objednávanie čistiacich prostriedkov
- Zodpovednosť za odpady a životné prostredie / školenia, evidencia
- Vystavovanie faktúr za odpady
- Spolupráca s ostatnými oddeleniami
- Vykonávanie ďalších operatívnych úloh na základe pokynov priameho nadriadeného
- Práca na jednu zmenu
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilné zázemie v spoločnosti s významným postavením na trhu
- férové ohodnotenie
- príspevok na stravný-lístok nad rámec zákonníka práce
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- zapožičanie vozidiel za zvýhodnené podmienky
- finančné príspevky v prípade mimoriadnych udalostí a iné benefity
- férové ohodnotenie
- príspevok na stravný-lístok nad rámec zákonníka práce
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- zapožičanie vozidiel za zvýhodnené podmienky
- finančné príspevky v prípade mimoriadnych udalostí a iné benefity
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu, reagujte priamo cez www.profesia.sk - POSLAŤ SPOLOČNOSTI ŽIVOTOPIS alebo nám zašlite svoj Životopis spolu so Súhlasom na spracovanie osobných údajov poštou na Brnianska 30, 91101 Trenčín.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za to, že ste si vybrali spoločnosť Motor-Car Trenčín, s. r. o. ako miesto, ktoré chcete spojiť s Vašou budúcou pracovnou kariérou.
Informácie, ktoré ste nám poskytli, starostlivo posúdime a v prípade, že splníte naše požiadavky na obsadzovanú pracovnú pozíciu, Vás pozveme na osobný pohovor.
Radi by sme Vás informovali, že odpovedať budeme iba tým uchádzačom o prácu, ktorých sme sa rozhodli pozvať na osobný pohovor.
Ak Vás nebudeme kontaktovať do 30 dní od zaslania životopisu, rozhodli sme sa vo výberovom konaní uprednostniť kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám obsadzovanej pracovnej pozície.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme veľa úspechov.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za to, že ste si vybrali spoločnosť Motor-Car Trenčín, s. r. o. ako miesto, ktoré chcete spojiť s Vašou budúcou pracovnou kariérou.
Informácie, ktoré ste nám poskytli, starostlivo posúdime a v prípade, že splníte naše požiadavky na obsadzovanú pracovnú pozíciu, Vás pozveme na osobný pohovor.
Radi by sme Vás informovali, že odpovedať budeme iba tým uchádzačom o prácu, ktorých sme sa rozhodli pozvať na osobný pohovor.
Ak Vás nebudeme kontaktovať do 30 dní od zaslania životopisu, rozhodli sme sa vo výberovom konaní uprednostniť kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám obsadzovanej pracovnej pozície.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme veľa úspechov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- minimálne 1 rok skúseností na obdobnej pozícii
- znalosť základných ekonomických súvislostí
- skúsenosti s hospodárskou korešpondenciou + strojopis
- výborná znalosť slovenského jazyka slovom a písmom
- dobrý time manažment
- práca s PC (Word, Excel, internet, PP)
- dôslednosť, zodpovednosť, samostatnosť
- proaktívny prístup a lojálnosť, komunikatívnosť
- znalosť nemeckého jazyka
- technické myslenie výhodou
- chuť učiť sa nové veci
- tímový duch
- znalosť základných ekonomických súvislostí
- skúsenosti s hospodárskou korešpondenciou + strojopis
- výborná znalosť slovenského jazyka slovom a písmom
- dobrý time manažment
- práca s PC (Word, Excel, internet, PP)
- dôslednosť, zodpovednosť, samostatnosť
- proaktívny prístup a lojálnosť, komunikatívnosť
- znalosť nemeckého jazyka
- technické myslenie výhodou
- chuť učiť sa nové veci
- tímový duch
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Autorizovaný predaj a servis automobilov značky Mercedes-Benz.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3837951
Dátum zverejnenia: 31.12.2019
2019-12-31
lokalita: Trenčín Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Asistent Spoločnosť: MB Trenčín, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 700 EUR/mesiac