Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka vedenia spoločnosti
MODIS s. r. o.
Miesto práce
Vajnorská, Bratislava
Vajnorská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 500 EUR/mesiac
1 000 - 1 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zodpovednosť za admin. podporu kancelárie spoločnosti
- Rôzna administratívna podpora v celej organizácii
- Príprava podkladov pre účtovníctvo a mzdy
- Účasť a podpora vedenia porád
- Vybavovanie mailov a telefonickej komunikácie
- Korešpondencia a distribúcia pošty, objednávanie kuriérskych služieb
- Vystavovanie a prijímanie faktúr
- Príprava podkladov pre účtovné operácie
- Podpora konateľov a manažérov pri realizácii všetkých úloh
- Archivácia požadovaných firemných dokumentov
- Príprava dokumentov pre vedenie spoločnosti (finančné)
- Zodpovednosť za prevádzku a zásobovanie kancelárskych a tech. priestorov firmy
- Podpora procesu zamestnávania a odchodu zamestnancov zo zamestnania
- Komunikácia s dodávateľmi, úradmi a inštitúciami
- Kontakt s bankou, zabezpečenie pravidelných dodávateľských úhrad
- Rezervácia dopravy a ubytovania
- Rozvíjanie a udržiavanie dôveryhodných vzťahov s dodávateľmi, zákazníkmi a kolegami
- Komunikácia s tuzemskými a zahraničnými klientami/dodávateľmi
- Rôzna administratívna podpora v celej organizácii
- Príprava podkladov pre účtovníctvo a mzdy
- Účasť a podpora vedenia porád
- Vybavovanie mailov a telefonickej komunikácie
- Korešpondencia a distribúcia pošty, objednávanie kuriérskych služieb
- Vystavovanie a prijímanie faktúr
- Príprava podkladov pre účtovné operácie
- Podpora konateľov a manažérov pri realizácii všetkých úloh
- Archivácia požadovaných firemných dokumentov
- Príprava dokumentov pre vedenie spoločnosti (finančné)
- Zodpovednosť za prevádzku a zásobovanie kancelárskych a tech. priestorov firmy
- Podpora procesu zamestnávania a odchodu zamestnancov zo zamestnania
- Komunikácia s dodávateľmi, úradmi a inštitúciami
- Kontakt s bankou, zabezpečenie pravidelných dodávateľských úhrad
- Rezervácia dopravy a ubytovania
- Rozvíjanie a udržiavanie dôveryhodných vzťahov s dodávateľmi, zákazníkmi a kolegami
- Komunikácia s tuzemskými a zahraničnými klientami/dodávateľmi
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v mladom kolektíve, priestor pre osobný rozvoj, prístup orientovaný na dlhodobú spoluprácu, práca v stabilnej spoločnosti.
Informácie o výberovom konaní
V prípade prosim pošlite životopis v slovenskom jazyku a aktuálnu fotografiu.
Životopisy zasielajte prosím na e-mailovú adresu: [email protected]
Životopisy zasielajte prosím na e-mailovú adresu: [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
2
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme komunikatívnu, proaktívnu a optimistickú osobnosť. Športovo založená povaha je vítana.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Modis s.r.o. pracuje na vývoji medzinárodnej marketplace aplikácie Yazu určenej pre jednoduché, pohodlné a rýchlé vytvorenie rezervácií do segmentu well-being.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4080589
Dátum zverejnenia: 13.5.2021
2021-05-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, HR asistent Spoločnosť: MODIS s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac