Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadáme šikovného KAMáka - rýchloobrátka s mobilným príslušenstvom Key Account Manager / Senior Key Account Manager
mobilNET s.r.o.
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok, živnosť
podľa dohody jún – august 2024
2 000 EUR/mesiac+ motivačná variabilná zložka mzdy. Celkové platové podmienky závisia od skúseností kandidáta a dosahovaných výsledkov. Viac informácii Vám poskytneme na osobnom pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chceš dostať do starostlivosti existujúcich kľúčových zákazníkov, ako sú siete známych elektrodomov alebo mobilní operátori?
Chceš riadiť tím šikovných „merchandiseriek“?
Si rodený vyjednávač a máš skúsenosti s B2B obchodom a ideálne s rýchloobrátkou?
Pracoval si na manažérskej pozícii v obchode?
Máš priateľské a zároveň sebavedomé vystupovanie?
Chceš ovplyvňovať produktové portfólio spoločnosti?
Vieš aký je rozdiel medzi 10W a 60W nabíjačkou alebo aký je rozdiel medzi lightningom a usb-c?
Ak si na otázky odpovedal(a) áno, tak si to práve Ty koho hľadáme!
Ponúkame jedinečnú príležitosť podieľať sa na obchodnej stratégii, rozvoji a raste spoločnosti s 23 ročnou históriou a patrí medzi lídrov na trhu s mobilným príslušenstvom. Ponúkame možnosť neustáleho rastu a rozvoja Tvojich schopností a zručností prostredníctvom tréningov a školení ušitých na mieru. Ako náš hlavný KAMák sa budeš starať o existujúcich kľúčových klientov a pri dosahovaní výsledkov Ti bude pomáhať tím šikovných „merchandiseriek“, ktoré budeš riadiť. Reportovať budeš inovatívnemu obchodnému riaditeľovi, s ktorým budete vymýšľať ako sa rozšíriť v segmente obchodných sietí a mobilných operátorov.
Čo potrebujeme my?
Hľadáme obchodníka a manažéra, ktorý bude plniť jednu z hlavných úloh pri rozvoji vzťahov s kľúčovými zákazníkmi. Hľadáme kolegu, ktorý si vie vyhrnúť rukávy a s tímom dosahovať stanovené ciele.
Čo budeš robiť?:
- Pre začiatok pridelenie jedného z kľúčových zákazníkov do osobnej starostlivosti
- Podpornú obchodnú činnosť, osobnú, telefonickú a elektronickú komunikáciu so zákazníkom
- Rozvoj vzťahov s kľúčovými zákazníkmi firmy pre zabezpečenie ich potrieb a dohľad nad dodržiavaním dohodnutých obchodných podmienok
- Organizácia práce a manažment menšieho merchandising teamu, ktorý zodpovedá za správne vystavenie, dokladanie a kontrolu tovaru a jeho dodania.
- Identifikovať nové obchodné príležitosti, predkladanie strategických návrhov klientom a vytváranie cenových ponúk kľúčovým zákazníkom s cieľom zväčšovania portfólia produktov a zlepšovania profitability spoločnosti z dlhodobého hľadiska
- Analýzu predajov a potenciálu rozvoja kľúčových zákazníkov.
- Sledovanie situácie na trhu a navrhovanie vhodných aktivít.
- Zodpovedať za implementáciu a exekúciu predajných kanálov
- Príprava promočných plánov a spolupráca s nákupným oddelením.
- Monitorovanie aktivít konkurencie a vývoja situácie na trhu.
- Reprezentovanie firmy na jednaniach s kľúčovými zákazníkmi, potenciálnymi zákazníkmi aďalšími subjektami
- Účasť pri navrhovaní obchodnej stratégie pre dosiahnutie firemných KPI
- Reportovať dosiahnuté výsledky, navrhovať opatrenia na ich zlepšenie
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti, ktorá je na trhu už 23 rokov
- nadštandardné platové ohodnotenie zložené z fixnej a variabilnej zložky. Sme zameraní na motivačný provízny odmeňovací systém, preto považujte hornú hranicu mzdy za orientačnú.
- flexibilná pracovná doba s možnosťou vlastného plánovania a občasná práca z domu
- kariérny rast a osobnostný rozvoj / neustále napredujeme
- voľnosť a dôvera / vážime si názory našich kolegov
- férový prístup
- široký priestor pre sebarealizáciu a rozvoj obchodných zručností a schopností prostredníctvom tréningov a školení ušitých na mieru
- dobrý kolektív
- pracovný notebook, telefón
- auto aj na súkromné účely
Informácie o výberovom konaní
Výberové konanie bude minimálne 2 kolové. Prvé stretnutie sa uskutoční v sídle našej spoločnosti vo vopred dohodnutom termíne a to priebežne od obdržania žiadosti počas mesiaca 05/2024, najneskôr však do 7.6.2024. Druhé kolo s vybraným užším okruhom uchádzačov sa uskutoční v Bratislave, priebežne po absolvovaní 1 kola, najneskôr však do 14.6.2024.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Silná orientácia na výsledky, obchodné zručnosti, znalosti obchodného vyjednávania, psychológie predaja, samostatnosť, zodpovednosť, analytické myslenie, zvládanie záťaže, empatia a lojalita. Práca s excelom najmä pre potreby spracovania klientských dát ohľadom predaja a reportingu obchodnému riaditeľovi. Hľadáme kolegu, ktorý bude hľadať riešenia a nepozná výhovorky.