Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent nákupného oddelenia
mobilNET s.r.o.
Miesto práce
Sobôtka 5116/3, Rimavská Sobota-Sobôtka
Sobôtka 5116/3, Rimavská Sobota-Sobôtka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
podľa dohody apríl – jún 2024
podľa dohody apríl – jún 2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 500 EUR/mesiac(Variabilná zložka mzdy sa vypláca na základe dosiahnutých výsledkov. Viac informácii Vám poskytneme na osobnom pohovore.)
1 100 - 1 500 EUR/mesiac(Variabilná zložka mzdy sa vypláca na základe dosiahnutých výsledkov. Viac informácii Vám poskytneme na osobnom pohovore.)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si na seba náročný a stanovuješ si vysoké ciele?
Si samostatný, rozlišuješ priority a nebojíš sa zodpovednosti?
Si fanúšik, prípadne Ťa zaujímajú trendy v elektronike, mobilných telefónoch a príslušenstve?
Máš analytické a obchodné myslenie, ako aj zmysel pre detail?
Si ochotný učiť sa nové veci?
Chceš ovplyvňovať produktové portfólio spoločnosti?
Tak nesmieš premeškať túto príležitosť a daj nám o sebe vedieť!
Ponúkame jedinečnú príležitosť k sebarealizácii pri definovaní a implementácii nákupnej stratégie, ovplyvňovaní produktového portfólia spoločnosti na základe vlastnej činnosti pri sledovaní trhu a vývojových trendov, ako aj rozvoj vzťahov s klientmi.
Čo potrebujeme my?
Hľadáme proaktívneho nákupcu, ktorý sa bude samostatne starať o zverené portfólio produktov, neustále vyhľadávať nové produkty, pracovať na rozvoji vzťahov jestvujúcich dodávateľov a klientov, vnímať riziká nákupu/predaja a tieto zohľadňovať pri svojej ďalšej činnosti a vyhľadávaní nových dodávateľov. Hľadáme kolegu, ktorý si vie vyhrnúť rukávy a so svojimi kolegami dosahovať stanovené ciele.
Očakávame od Teba:
• správu, kontrolu, analýzu a optimalizáciu zásob komodít, zverených do osobnej správy a zodpovednosti
• kontrolu a analýzu nákupných cien, vyjednávanie s dodávateľmi s cieľom zabezpečiť efektívny nákup tovarov a služieb
• správu, analýzu a optimalizáciu dodávateľských tokov komodít zverených do osobnej správy a zodpovednosti
• správu a analýzu jestvujúcich dodávateľov, neustále vyhodnocovanie rizík a aplikácia opatrení na ich zamedzenie pri nasledujúcich objednávkach
• hľadanie nových dodávateľov
• riešenie problémov s dodávateľmi a hodnotenie spolupráce s nimi
• optimalizáciu procesov s cieľom minimalizovať náklady a potenciálne problémy
• zabezpečovanie prípravy a realizácie obchodných prípadov/nákupov v súlade s platnou legislatívou a smernicami.
• podpora iných nákupcov a oddelení pri nákupe komodít
• spolupráca s ostatnými oddeleniami ovplyvňujúcimi zásoby komodít – obchodné oddelenie
• vyjednávanie cien
• dohadovanie dodacích podmienok
• overovanie kompatibility produktov
• príprava podkladov k preprave pri zverených komoditách pre kolegu, ktorý organizuje prepravu a colné odbavenie
• vytváranie denného reportu pracovnej činnosti stanoveným spôsobom a rozsahom
• analyzovanie komoditných trhov pri tovaroch a službách pridelených do osobnej správy a vyhľadávanie nových komodít – noviniek pre rozšírenie portfólia spoločnosti
• navrhuje optimalizáciu procesov za účelom podpory globálneho procesu nákupu
Si samostatný, rozlišuješ priority a nebojíš sa zodpovednosti?
Si fanúšik, prípadne Ťa zaujímajú trendy v elektronike, mobilných telefónoch a príslušenstve?
Máš analytické a obchodné myslenie, ako aj zmysel pre detail?
Si ochotný učiť sa nové veci?
Chceš ovplyvňovať produktové portfólio spoločnosti?
Tak nesmieš premeškať túto príležitosť a daj nám o sebe vedieť!
Ponúkame jedinečnú príležitosť k sebarealizácii pri definovaní a implementácii nákupnej stratégie, ovplyvňovaní produktového portfólia spoločnosti na základe vlastnej činnosti pri sledovaní trhu a vývojových trendov, ako aj rozvoj vzťahov s klientmi.
Čo potrebujeme my?
Hľadáme proaktívneho nákupcu, ktorý sa bude samostatne starať o zverené portfólio produktov, neustále vyhľadávať nové produkty, pracovať na rozvoji vzťahov jestvujúcich dodávateľov a klientov, vnímať riziká nákupu/predaja a tieto zohľadňovať pri svojej ďalšej činnosti a vyhľadávaní nových dodávateľov. Hľadáme kolegu, ktorý si vie vyhrnúť rukávy a so svojimi kolegami dosahovať stanovené ciele.
Očakávame od Teba:
• správu, kontrolu, analýzu a optimalizáciu zásob komodít, zverených do osobnej správy a zodpovednosti
• kontrolu a analýzu nákupných cien, vyjednávanie s dodávateľmi s cieľom zabezpečiť efektívny nákup tovarov a služieb
• správu, analýzu a optimalizáciu dodávateľských tokov komodít zverených do osobnej správy a zodpovednosti
• správu a analýzu jestvujúcich dodávateľov, neustále vyhodnocovanie rizík a aplikácia opatrení na ich zamedzenie pri nasledujúcich objednávkach
• hľadanie nových dodávateľov
• riešenie problémov s dodávateľmi a hodnotenie spolupráce s nimi
• optimalizáciu procesov s cieľom minimalizovať náklady a potenciálne problémy
• zabezpečovanie prípravy a realizácie obchodných prípadov/nákupov v súlade s platnou legislatívou a smernicami.
• podpora iných nákupcov a oddelení pri nákupe komodít
• spolupráca s ostatnými oddeleniami ovplyvňujúcimi zásoby komodít – obchodné oddelenie
• vyjednávanie cien
• dohadovanie dodacích podmienok
• overovanie kompatibility produktov
• príprava podkladov k preprave pri zverených komoditách pre kolegu, ktorý organizuje prepravu a colné odbavenie
• vytváranie denného reportu pracovnej činnosti stanoveným spôsobom a rozsahom
• analyzovanie komoditných trhov pri tovaroch a službách pridelených do osobnej správy a vyhľadávanie nových komodít – noviniek pre rozšírenie portfólia spoločnosti
• navrhuje optimalizáciu procesov za účelom podpory globálneho procesu nákupu
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v stabilnej spoločnosti, ktorá je na trhu už 23 rokov
• kariérny rast a osobnostný rozvoj / neustále napredujeme
• transparentné platové ohodnotenie
• voľnosť a dôvera / vážime si názory našich kolegov
• férový prístup
• skvelý kolektív
• zamestnanecké zľavy na náš sortiment a služby
• kariérny rast a osobnostný rozvoj / neustále napredujeme
• transparentné platové ohodnotenie
• voľnosť a dôvera / vážime si názory našich kolegov
• férový prístup
• skvelý kolektív
• zamestnanecké zľavy na náš sortiment a služby
Informácie o výberovom konaní
Prosíme o poslanie životopisu, prípadne motivačný list, prečo si myslíte, že ste vhodný/á kandidát na túto pozíciu najneskôr do 29.3.2024.
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať telefonicky za účelom screeningu a prípadného dohodnutia času osobného pohovoru priebežne po obdržaní životopisu.
Osobné pohovory budú prebiehať v sídle našej spoločnosti Sobôtka 5116/3, 979 01 Rimavská Sobota priebežne, na základe vopred dohodnutého termínu, najneskôr však do 12.4.2024.
Výberové konanie:
1. Telefonický screening
2. Osobný pohovor
3. Vyhodnotenie od 29.3. - 12.4.2024
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať telefonicky za účelom screeningu a prípadného dohodnutia času osobného pohovoru priebežne po obdržaní životopisu.
Osobné pohovory budú prebiehať v sídle našej spoločnosti Sobôtka 5116/3, 979 01 Rimavská Sobota priebežne, na základe vopred dohodnutého termínu, najneskôr však do 12.4.2024.
Výberové konanie:
1. Telefonický screening
2. Osobný pohovor
3. Vyhodnotenie od 29.3. - 12.4.2024
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Internet - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Internet - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Nákupca - výhodou, nie podmienkou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme kolegu, ktorý má silnú orientáciu na výsledky, obchodné/vyjednávacie zručnosti, analytické myslenie a ktorý je samostatný, zodpovedný a zvláda záťaž. Nevyhnutnou podmienkou je ovládanie anglického jazyka minimálne na úrovni (B1), t.j. mierne pokročilý a komunikácia prebieha hlavne písomnou formou. Znalosť AJ na úrovni B2 bude výhodou pri výberovom konaní.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť mobilNET s.r.o. je veľkoobchodná a v súčasnej dobe aj výrobná spoločnosť pôsobiaca na trhu mobilnej komunikácie od roku 2000, od ktorej doby sa vyprofilovala na jednu z najväčších distribučných spoločností na Slovensku v oblasti príslušenstva na mobilné telefóny. Naše výrobky sú označené ochrannou známkou, distribuované na domáci aj zahraničný trh. Zahraničných obchodných partnerov máme v Českej republike a Maďarsku. Spolupracujeme so zástupcami najväčších mobilných operátorov ako O2 a YETTEL. Našim stálym partnerom sú aj elektrodomy NAY, Planeo, EW, ktoré náš tovar distribuujú v rámci územia Slovenska, Maďarska a Česka. Za rovnako dôležitú a zásadnú považujeme spoluprácu s nezávislými predajcami, ktorí takisto prispievajú k dobrému menu našej firmy a našich produktov. V súčasnosti ponúkame našim zákazníkom viac ako 3000 druhov tovaru. Výber sa viaže na potreby našich zákazníkov, trhový potenciál a kvalitu produktov. Pozornosť venujeme aj ekologickým témam, na základe čoho sme siahli aj po udržateľných materiáloch a v rámci možností eliminovali odpad.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4775323
Dátum zverejnenia: 4.3.2024
2024-03-04
lokalita: Rimavská Sobota Pozícia: Nákupca Spoločnosť: mobilNET s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac