Referent nákupného oddelenia

mobilNET s.r.o.

Miesto práce
Sobôtka 5116/3, Rimavská Sobota-Sobôtka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
podľa dohody apríl – jún 2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 500 EUR/mesiac(Variabilná zložka mzdy sa vypláca na základe dosiahnutých výsledkov. Viac informácii Vám poskytneme na osobnom pohovore.)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si na seba náročný a stanovuješ si vysoké ciele?
Si samostatný, rozlišuješ priority a nebojíš sa zodpovednosti?
Si fanúšik, prípadne Ťa zaujímajú trendy v elektronike, mobilných telefónoch a príslušenstve?
Máš analytické a obchodné myslenie, ako aj zmysel pre detail?
Si ochotný učiť sa nové veci?
Chceš ovplyvňovať produktové portfólio spoločnosti?

Tak nesmieš premeškať túto príležitosť a daj nám o sebe vedieť!
Ponúkame jedinečnú príležitosť k sebarealizácii pri definovaní a implementácii nákupnej stratégie, ovplyvňovaní produktového portfólia spoločnosti na základe vlastnej činnosti pri sledovaní trhu a vývojových trendov, ako aj rozvoj vzťahov s klientmi.

Čo potrebujeme my?
Hľadáme proaktívneho nákupcu, ktorý sa bude samostatne starať o zverené portfólio produktov, neustále vyhľadávať nové produkty, pracovať na rozvoji vzťahov jestvujúcich dodávateľov a klientov, vnímať riziká nákupu/predaja a tieto zohľadňovať pri svojej ďalšej činnosti a vyhľadávaní nových dodávateľov. Hľadáme kolegu, ktorý si vie vyhrnúť rukávy a so svojimi kolegami dosahovať stanovené ciele.

Očakávame od Teba:
• správu, kontrolu, analýzu a optimalizáciu zásob komodít, zverených do osobnej správy a zodpovednosti
• kontrolu a analýzu nákupných cien, vyjednávanie s dodávateľmi s cieľom zabezpečiť efektívny nákup tovarov a služieb
• správu, analýzu a optimalizáciu dodávateľských tokov komodít zverených do osobnej správy a zodpovednosti
• správu a analýzu jestvujúcich dodávateľov, neustále vyhodnocovanie rizík a aplikácia opatrení na ich zamedzenie pri nasledujúcich objednávkach
• hľadanie nových dodávateľov
• riešenie problémov s dodávateľmi a hodnotenie spolupráce s nimi
• optimalizáciu procesov s cieľom minimalizovať náklady a potenciálne problémy
• zabezpečovanie prípravy a realizácie obchodných prípadov/nákupov v súlade s platnou legislatívou a smernicami.
• podpora iných nákupcov a oddelení pri nákupe komodít
• spolupráca s ostatnými oddeleniami ovplyvňujúcimi zásoby komodít – obchodné oddelenie
• vyjednávanie cien
• dohadovanie dodacích podmienok
• overovanie kompatibility produktov
• príprava podkladov k preprave pri zverených komoditách pre kolegu, ktorý organizuje prepravu a colné odbavenie
• vytváranie denného reportu pracovnej činnosti stanoveným spôsobom a rozsahom
• analyzovanie komoditných trhov pri tovaroch a službách pridelených do osobnej správy a vyhľadávanie nových komodít – noviniek pre rozšírenie portfólia spoločnosti
• navrhuje optimalizáciu procesov za účelom podpory globálneho procesu nákupu

Zamestnanecké výhody, benefity

• práca v stabilnej spoločnosti, ktorá je na trhu už 23 rokov
• kariérny rast a osobnostný rozvoj / neustále napredujeme
• transparentné platové ohodnotenie
• voľnosť a dôvera / vážime si názory našich kolegov
• férový prístup
• skvelý kolektív
• zamestnanecké zľavy na náš sortiment a služby

Informácie o výberovom konaní

Prosíme o poslanie životopisu, prípadne motivačný list, prečo si myslíte, že ste vhodný/á kandidát na túto pozíciu najneskôr do 29.3.2024.

Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať telefonicky za účelom screeningu a prípadného dohodnutia času osobného pohovoru priebežne po obdržaní životopisu.
Osobné pohovory budú prebiehať v sídle našej spoločnosti Sobôtka 5116/3, 979 01 Rimavská Sobota priebežne, na základe vopred dohodnutého termínu, najneskôr však do 12.4.2024.

Výberové konanie:
1. Telefonický screening
2. Osobný pohovor
3. Vyhodnotenie od 29.3. - 12.4.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Internet - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Nákupca - výhodou, nie podmienkou

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme kolegu, ktorý má silnú orientáciu na výsledky, obchodné/vyjednávacie zručnosti, analytické myslenie a ktorý je samostatný, zodpovedný a zvláda záťaž. Nevyhnutnou podmienkou je ovládanie anglického jazyka minimálne na úrovni (B1), t.j. mierne pokročilý a komunikácia prebieha hlavne písomnou formou. Znalosť AJ na úrovni B2 bude výhodou pri výberovom konaní.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť mobilNET s.r.o. je veľkoobchodná a v súčasnej dobe aj výrobná spoločnosť pôsobiaca na trhu mobilnej komunikácie od roku 2000, od ktorej doby sa vyprofilovala na jednu z najväčších distribučných spoločností na Slovensku v oblasti príslušenstva na mobilné telefóny. Naše výrobky sú označené ochrannou známkou, distribuované na domáci aj zahraničný trh. Zahraničných obchodných partnerov máme v Českej republike a Maďarsku. Spolupracujeme so zástupcami najväčších mobilných operátorov ako O2 a YETTEL. Našim stálym partnerom sú aj elektrodomy NAY, Planeo, EW, ktoré náš tovar distribuujú v rámci územia Slovenska, Maďarska a Česka. Za rovnako dôležitú a zásadnú považujeme spoluprácu s nezávislými predajcami, ktorí takisto prispievajú k dobrému menu našej firmy a našich produktov. V súčasnosti ponúkame našim zákazníkom viac ako 3000 druhov tovaru. Výber sa viaže na potreby našich zákazníkov, trhový potenciál a kvalitu produktov. Pozornosť venujeme aj ekologickým témam, na základe čoho sme siahli aj po udržateľných materiáloch a v rámci možností eliminovali odpad.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 4775323  Dátum zverejnenia: 4.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac