Asistentka CEO/ Finance – pozícia vhodná pre študentku/študenta VŠ

MNB s. r. o.

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 6 EUR/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

MNB Solutions je prémiový dodávateľ v oblasti vývoja bespoke korporátnych riešení. Do nášho tímu hľadáme šikovnú asistentku, ktorá má chuť prevziať zodpovednosť za administratívnu podporu spoločnosti a bude pravou roku CEO a plnohodnotným členom rozrastajúceho sa tímu

Čo bude náplňou tvojej práce?

  • Účasť na interných projektoch a ich komplexná administratívna podpora
  • Projektový controlling (dohliadanie na dodržiavanie budgetov)
  • Administratívna podpora CEO smerom dovnútra firmy – príprava prezentácií, spracovanie podkladov k ponukám pre klientov, udržiavanie aktuálnosti interných dokumentov – organizačná štruktúra, smernice, správa služobných ciest (zabezpečenie ubytovania, vyúčtovania SC)
  • Príprava a organizácia stretnutí s klientami, interných porád, teambuildingov
  • Príprava podkladov na fakturáciu a podkladov pre spracovanie účtovníctva, postupné preberanie fakturácie do vlastnej zodpovednosti s cieľom prevziať zodpovednosť za komplexnú administratívnu časť finančnej agendy spoločnosti
  • Správa dochádzky (prítomnosti/neprítomnosti členov tímu), príprava mzdových podkladov pre výpočet miezd
  • Zabezpečovanie administratívneho chodu kancelárie: telefonická a mailová komunikácia, správa všeobecného mailboxu + priraďovanie požiadaviek zodpovedným kolegom, komunikácia s klientami – výhodou je znalosť nemeckého jazyka minimálne na úrovni B1 a ochota sa ho intenzívne učiť

Zadania sú niekedy jednoduchšie, niekedy pomerne komplexné, no v super teame ide všetko ľahšie.

Ak máš rád / rada:

  • nové výzvy,
  • chuť učiť sa a postupne prevziať zodpovednosť za jednoduchšie projekty,
  • máš perfektný time-management,
  • si organizovaná/ý, 
  • vieš riešiť aj 5 vecí naraz a dokážeš myslieť 3 kroky dopredu,

Ak medzi Tvoje silné stránky patria: precíznosť, samostatnosť, zodpovednosť a flexibilita, potom hľadáme práve Teba!



Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame: 

  • priestor pre odborný a kariérny rast – možnosť sebarealizácie, časom preberanie väčších zodpovedností za chod projektov, alebo firemného chodu
  • odmeňovací systém, ročný performance bonus a každoročné prehodnocovanie platu
  • práca s najmodernejšími technológiami
  • prémiové hardwarové vybavenie
  • flexibilná pracovná doba a možnosť homeoffice (pozrieme sa na Tvoj rozvrh a navrhneme si vyhovujúci systém fungovania)
  • firemné akcie & family days teambuildingy 2x ročne
  • práca pre nadnárodných korporátnych klientov
  • aktívne využívanie cudzích jazykov (NJ, AJ)
  • podpora jazykového vzdelávania priamo vo firme
  • podpora vzdelávania v oblasti hard & soft skills v súlade s rozvojovým potenciálom
  • individuálny koučing & mentoring
  • podpora wellbeing-u

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Ťa uvedená ponuka zaujala, zašli nám svoj štruktúrovaný životopis.
Výberové konanie pozostáva minimálne z 2 stretnutí.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.6.2024 (ostáva ešte 13 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonómia, FHI EUBA

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

asistentka, administratívny support - výhoda, avšak nie podmienka

Osobnostné predpoklady a zručnosti


  • samostatnosť;
  • silný drive
  • ownership
  • komunikatívnosť;
  • tímový hráč;
  • silná orientácia na zákazníka;
  • proaktivita – nečakám na zadania, ale navrhujem, komunikujem;
  • nevyhnutnou podmienkou je zodpovednosť a flexibilita (náročné vs. Jednoduchšie obdobia) ;
  • perfektný time - manažment
  • Prehľad v IT technológiách výhodou (napr. vývoj webových aplikácii, testing)
  • Estetické cítenie výhodou (tvorba firemných prezentácií, grafických rozhraní aplikácií/UI)
  • chuť učiť sa nové veci a prijať nové výzvy

Ak si človek, ktorý:

  • miluje nové výzvy a prácu na medzinárodných projektoch
  • vyhľadáva spoluprácu v dynamickom tíme plnom športových nadšencov
  • identifikuje sa s našimi firemnými hodnotami a riadi sa heslom „consider it done“
  • vyniká precíznosťou, samostatnosťou, zodpovednosťou, flexibilitou a nebojí sa nových výziev

Pripoj sa do nášho tímu!

V MNB Solutions neponúkame len prácu, ale misiu – vytvárať prémiové IT riešenia, ktoré menia svet. Ak sa vidíš ako súčasť tímu, kde tvoja práca má skutočný impact, neváhaj, pošli nám tvoj životopis a pridaj sa do našej rodiny.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

MNB Solutions is a premium IT service provider where we combine a "people first" philosophy with deep IT expertise. Our team specializes in creating innovative digital solutions in an international corporate environment. Our work ranges from transforming complex business scenarios into simplified and user-friendly IT solutions, to cloud development, process automation and AI implementation.

Our Core Values:
• Highest Standards: Our experts are certified, reliable and love what they do. This is our recipe for quality.
• Determination: We won’t stop until our job is done. Really done.
• Innovations: We stay on top of the latest technological trends.
• WOW effect: We aim to “WOW” clients and deliver “goodies” on top.
• Honesty: We do our business transparently and we honor our agreements.
• Partnership: Our clients become our partners and their goals become ours.
• Empathy: We actively listen to our clients to understand their real needs.
• Passion: Doing IT isn’t only our job. It is our mission and passion!

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Martin Bačík
E-mail: poslať životopis
ID: 4837895  Dátum zverejnenia: 23.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 6 EUR/hod.