Asistentka spoločnosti
MM-group s.r.o.
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok, živnosť
Ihneď
1 800 EUR/mesiacfinálna mzda sa odvíja od skúseností kandidáta/kandidátky
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Starostlivosť o chod kancelárie – tlač, skenovanie, kopírovanie, práca s dokumentmi
Evidencia a spracovanie pošty – fyzickej aj elektronickej (cez elektronickú schránku)
Objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, úradmi a štátnymi inštitúciami
Evidencia faktúr, príprava podkladov pre účtovníctvo, komunikácia s externou účtovnou firmou
Administratívna podpora pri developerských projektoch – príprava zmlúv podľa pokynov nadriadeného, komunikácia s katastrálnym úradom, podpora časti inžinieringovej činnosti
Starostlivosť o návštevy – koordinácia stretnutí, zabezpečenie občerstvenia, logistika
Rôzne ďalšie administratívne a operatívne úlohy podľa pokynov nadriadeného
Keďže sme stavebná a developerská spoločnosť, oceníme, ak má uchádzačka:
základné technické znalosti (napr. orientácia v technickej dokumentácii, stavebných materiáloch alebo procesoch),
skúsenosti z oblasti inžinieringu či administratívnej podpory pri stavebných projektoch.
Tieto znalosti nie sú podmienkou, ale veľkou výhodou pri výkone práce.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Zodpovednosť a dôslednosť pri plnení úloh
Aktívny prístup k práci a schopnosť samostatne riešiť úlohy bez neustáleho dohľadu
Komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
Odolnosť voči stresu a schopnosť zvládať viacero úloh naraz
Ochota spolupracovať, učiť sa nové veci a prispôsobiť sa dynamickému prostrediu