Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Projektový asistent/projektová asistentka
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Miesto práce
Šafárikovo námestie, Bratislava
Šafárikovo námestie, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2023
01.01.2023
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacVybraný uchádzač bude vykonávať prácu vo verejnom záujme v zmysle zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v platnom znení. Funkčný plat bude určený v závislosti od skúseností vybraného uchádzača.
1 600 EUR/mesiacVybraný uchádzač bude vykonávať prácu vo verejnom záujme v zmysle zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v platnom znení. Funkčný plat bude určený v závislosti od skúseností vybraného uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ministerstvo životného prostredia SR, Referát koordinácie projektu LIFE IP – Zlepšenie kvality ovzdušia na Sekcii zmeny klímy a ochrany ovzdušia hľadá do tímu projektového asistenta na zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky. Cieľom realizovaného projektu je zlepšiť kvalitu ovzdušia na Slovensku prostredníctvom realizácie širokého spektra aktivít. Viac informácií o projekte je dostupných na našom webe www.populair.sk a www.dnesdycham.sk
Náplň práce:
· Samostatná odborná činnosť vo vymedzenom úseku projektu LIFE IP- AQ Improvement, v oblasti komunikácii vrátane kontrolnej činnosti.
· Podpora manažmentu projektu zlepšenia kvality ovzdušia s cezhraničným presahom, administratívna príprava a kontrola správy účtovníctva, komunikácia s partnermi projektu a ďalšími organizačnými útvarmi.
· Spolupráca na príprave a kontrole mesačných finančných správ projektu a aby ročné správy boli pripravené v súlade so zásadami dohody a podmienok grantu Európskej komisie a tiež v súlade s partnerskou dohodou medzi partnermi projektu.
· Vykonáva administratívne činnosti súvisiace s projektom podľa pokynov Projektového koordinátora, vedie korešpondenciu referátu, organizačne zabezpečuje stretnutia referátu, plní aj ďalšie pracovné úlohy uložené priamym nadriadeným, ktoré vyplývajú z povahy jeho pracovného zaradenia.
· Zamestnanec je povinný plniť aj ďalšie pracovné úlohy uložené priamym nadriadeným, ktoré vyplývajú z povahy jeho pracovného zaradenia (podieľa sa aj na realizácii verejných obstarávaní)
Náplň práce:
· Samostatná odborná činnosť vo vymedzenom úseku projektu LIFE IP- AQ Improvement, v oblasti komunikácii vrátane kontrolnej činnosti.
· Podpora manažmentu projektu zlepšenia kvality ovzdušia s cezhraničným presahom, administratívna príprava a kontrola správy účtovníctva, komunikácia s partnermi projektu a ďalšími organizačnými útvarmi.
· Spolupráca na príprave a kontrole mesačných finančných správ projektu a aby ročné správy boli pripravené v súlade so zásadami dohody a podmienok grantu Európskej komisie a tiež v súlade s partnerskou dohodou medzi partnermi projektu.
· Vykonáva administratívne činnosti súvisiace s projektom podľa pokynov Projektového koordinátora, vedie korešpondenciu referátu, organizačne zabezpečuje stretnutia referátu, plní aj ďalšie pracovné úlohy uložené priamym nadriadeným, ktoré vyplývajú z povahy jeho pracovného zaradenia.
· Zamestnanec je povinný plniť aj ďalšie pracovné úlohy uložené priamym nadriadeným, ktoré vyplývajú z povahy jeho pracovného zaradenia (podieľa sa aj na realizácii verejných obstarávaní)
Zamestnanecké výhody, benefity
· možnosť sebarealizácie, kreatívna práca spojená s výkonom rôznorodých činností na projekte
· možnosť vidieť výsledky svojej práce priamo v teréne
· práca, ktorej výsledkom bude zlepšovanie stavu životného prostredia
· pracovný čas 37,5 h/týždenne
· pružný pracovný čas
· home office v rozsahu 5 dní v mesiaci
· základná výmera dovolenky v rozsahu 5 týždňov, pri zamestnancoch nad 33 rokov a zamestnancoch trvalo starajúcich sa o dieťa v rozsahu 6 týždňov
· sick days 3 dni v kalendárnom roku
· príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie 40,00 €/mesačne, ak sa zamestnanec sám zaviaže si prispievať aspoň v sume 8,00€/mesačne
· kancelárska práca kombinovaná s nepravidelnými pracovnými cestami po projektových lokalitách
· možnosť vidieť výsledky svojej práce priamo v teréne
· práca, ktorej výsledkom bude zlepšovanie stavu životného prostredia
· pracovný čas 37,5 h/týždenne
· pružný pracovný čas
· home office v rozsahu 5 dní v mesiaci
· základná výmera dovolenky v rozsahu 5 týždňov, pri zamestnancoch nad 33 rokov a zamestnancoch trvalo starajúcich sa o dieťa v rozsahu 6 týždňov
· sick days 3 dni v kalendárnom roku
· príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie 40,00 €/mesačne, ak sa zamestnanec sám zaviaže si prispievať aspoň v sume 8,00€/mesačne
· kancelárska práca kombinovaná s nepravidelnými pracovnými cestami po projektových lokalitách
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás táto ponuka zaujala, zašlite nám Vaše CV a motivačný list čo najskôr. Deadline pre zaslanie CV a motivačného listu je do 19.10.2022.
Vyhradzujeme si právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov. Za pochopenie ďakujeme.
Ide o pracovný pomer na dobu určitú na zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky.
Projekt bude implementovaný na Slovensku do decembra 2027. Projekt je spolufinancovaný zo zdrojov Európskej únie.
Projekt Populair je zameraný na zlepšenie kvality ovzdušia na Slovenku. Projekt implementuje približne 40 zamestnancov na území Slovenskej a Českej republiky, pričom významným prvkom projektu sú komunikačné a osvetové aktivity, ako aj praktické aktivity zamerané na zlepšenie kvality ovzdušia najmä v oblasti vykurovania a dopravy. Ako projektový asistent budeš mať v prípade záujmu možnosť podieľať sa na osvetových činnostiach na rôznych podujatiach a asistovať kolegom na školách, môžeš byť pri zrode nových propagačných materiáloch a iných aktivitách, ktoré šíria povedomie o kvalite ovzdušia na Slovensku a majú reálny dopad na verejnosť.
Informácia o právach dotknutej osoby dostupná na: https://www.minzp.sk/files/osobny-urad/ip-uoz-prijatie-do-zamestnania-a_alebo-vyberove-konania.pdf
Vyhradzujeme si právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov. Za pochopenie ďakujeme.
Ide o pracovný pomer na dobu určitú na zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky.
Projekt bude implementovaný na Slovensku do decembra 2027. Projekt je spolufinancovaný zo zdrojov Európskej únie.
Projekt Populair je zameraný na zlepšenie kvality ovzdušia na Slovenku. Projekt implementuje približne 40 zamestnancov na území Slovenskej a Českej republiky, pričom významným prvkom projektu sú komunikačné a osvetové aktivity, ako aj praktické aktivity zamerané na zlepšenie kvality ovzdušia najmä v oblasti vykurovania a dopravy. Ako projektový asistent budeš mať v prípade záujmu možnosť podieľať sa na osvetových činnostiach na rôznych podujatiach a asistovať kolegom na školách, môžeš byť pri zrode nových propagačných materiáloch a iných aktivitách, ktoré šíria povedomie o kvalite ovzdušia na Slovensku a majú reálny dopad na verejnosť.
Informácia o právach dotknutej osoby dostupná na: https://www.minzp.sk/files/osobny-urad/ip-uoz-prijatie-do-zamestnania-a_alebo-vyberove-konania.pdf
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
· aktívny záujem o tému životného prostredia,
· bezúhonnosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť a prosociálny prístup, príjemné vystupovanie, samostatnosť, asertivita, kreativita, proaktivita
· vodičský preukaz skupiny B – vítané (ochota cestovať v rámci Slovenskej republiky)
· komunikačné zručnosti ako facilitácia a negociácia výhodou
vítané sú:
· organizačné a komunikačné zručnosti,
· skúsenosť s prácou v štátnej/verejnej správe,
· ochota vykonávať rôznorodú činnosť na projekte vrátane podpornej administratívnej
· bezúhonnosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť a prosociálny prístup, príjemné vystupovanie, samostatnosť, asertivita, kreativita, proaktivita
· vodičský preukaz skupiny B – vítané (ochota cestovať v rámci Slovenskej republiky)
· komunikačné zručnosti ako facilitácia a negociácia výhodou
vítané sú:
· organizačné a komunikačné zručnosti,
· skúsenosť s prácou v štátnej/verejnej správe,
· ochota vykonávať rôznorodú činnosť na projekte vrátane podpornej administratívnej
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky je ústredným orgánom štátnej správy pre tvorbu a ochranu životného prostredia.
ID: 4439736
Dátum zverejnenia: 5.10.2022
2022-10-05
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Koordinátor EÚ projektov, Office manager Spoločnosť: Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac