Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci oddelenia
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Miesto práce
Štúrova 144, Malacky
Štúrova 144, Malacky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.5.2023
1.5.2023
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacPodľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme. Výsledná mzda závisí od skúseností kandidáta.
1 500 EUR/mesiacPodľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme. Výsledná mzda závisí od skúseností kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponúkame miesto pre niekoho, kto sa chce realizovať a k práci bude pristupovať s úprimným záujmom a nadšením. Oceníme samostatnosť a flexibilitu.
Hlavnou náplňou práce:
Riadiaca, koordinačná a organizačná činnosť vyplývajúca z kompetencie vedúceho oddelenia. Riadenie prevádzky vymedzenej časti nehnuteľného majetku za účelom zabezpečenia efektívneho, účelného a hospodárneho vynakladania rozpočtových prostriedkov MO SR. Zabezpečovanie odstránenia nedostatkov na nehnuteľnom majetku. Zodpovedanie za usmerňovanie spracovania príslušných dokumentov a plnenia úloh súvisiacich s procesom poskytovania priestorov jednotlivým užívateľom v objektoch vymedzených do pôsobnosti Strediska prevádzky objektov (ďalej len „SPO“). Kontrolovanie realizácie stavebných činností nehnuteľného majetku v OS SR, MO SR z toho vyplývajúce priebežne kontrolovanie postupov výstavby, preberanie prác a kontrolovanie technologických postupov a kontrolovanie odstraňovania chýb a nedorobkov zistených pri preberaní prác. Zabezpečovanie vykonávania prác na stavbách v súlade so s ZoD, platnými predpismi, normami, rozhodnutiami štátnej správy. Zodpovedanie za efektívne hospodárenie s energiami a palivami. Priebežné monitorovanie a optimalizáciu ich spotreby a dodržiavanie technických podmienok ich dodávky. Zabezpečovanie vykonania zákonných revízií a skúšok strojov, energetických a iných zariadení. Riadenie činnosti v oblasti ochrany životného prostredia. Zodpovedanie za spracovanie aktualizácie základných informácií o nehnuteľnom majetku v ich pôsobnosti pre potreby centrálnej evidencie a informačných systémov. Zabezpečovanie a spracovanie zisťovacích protokolov a prvotných záznamov z havárií. Zabezpečovanie verejného obstarávania vo vymedzenom rozsahu. Riadenie inventarizácie hnuteľného a nehnuteľného majetku. Technický dozor nad drobnými stavbami, stavebnými úpravami, udržiavacími prácami a stavebnými časťami stavieb. Vykonávanie kontroly kvality a technologických postupov dodávateľských prác. Samostatné vedenie technickej agendy, prevádzky a opráv stavebných objektov. Zabezpečenie vykonávania dodávateľských prác a služieb, ich kontrola a preberanie. Vykonávanie technických prehliadok objektov, navrhovanie opatrení k odstráneniu nedostatkov Zodpovedanie za zabezpečenie opatrení pre obdobie krízovej situácie na SPO, za dodržiavanie zákonnosti vo svojej pôsobnosti (analyzovanie výsledkov kontrolnej činnosti a prijímanie opatrenia na odstránenie zistených nedostatkov). Spracovávanie faktúr, vytváranie platobných príkazov. Zabezpečovanie kontroly správnosti faktúr za vykonané práce a dodávky, čo do množstva aj kvality. Kontrola plnenia zmluvných podmienok na priestory, ktoré sú predmetom výpožičky alebo nájmu. Spracovanie podkladov k návrhom na rozhodnutie o prebytočnosti, dočasnej prebytočnosti a neupotrebiteľnosť nehnuteľného majetku v pôsobnosti strediska prevádzky objektov.
Hlavnou náplňou práce:
Riadiaca, koordinačná a organizačná činnosť vyplývajúca z kompetencie vedúceho oddelenia. Riadenie prevádzky vymedzenej časti nehnuteľného majetku za účelom zabezpečenia efektívneho, účelného a hospodárneho vynakladania rozpočtových prostriedkov MO SR. Zabezpečovanie odstránenia nedostatkov na nehnuteľnom majetku. Zodpovedanie za usmerňovanie spracovania príslušných dokumentov a plnenia úloh súvisiacich s procesom poskytovania priestorov jednotlivým užívateľom v objektoch vymedzených do pôsobnosti Strediska prevádzky objektov (ďalej len „SPO“). Kontrolovanie realizácie stavebných činností nehnuteľného majetku v OS SR, MO SR z toho vyplývajúce priebežne kontrolovanie postupov výstavby, preberanie prác a kontrolovanie technologických postupov a kontrolovanie odstraňovania chýb a nedorobkov zistených pri preberaní prác. Zabezpečovanie vykonávania prác na stavbách v súlade so s ZoD, platnými predpismi, normami, rozhodnutiami štátnej správy. Zodpovedanie za efektívne hospodárenie s energiami a palivami. Priebežné monitorovanie a optimalizáciu ich spotreby a dodržiavanie technických podmienok ich dodávky. Zabezpečovanie vykonania zákonných revízií a skúšok strojov, energetických a iných zariadení. Riadenie činnosti v oblasti ochrany životného prostredia. Zodpovedanie za spracovanie aktualizácie základných informácií o nehnuteľnom majetku v ich pôsobnosti pre potreby centrálnej evidencie a informačných systémov. Zabezpečovanie a spracovanie zisťovacích protokolov a prvotných záznamov z havárií. Zabezpečovanie verejného obstarávania vo vymedzenom rozsahu. Riadenie inventarizácie hnuteľného a nehnuteľného majetku. Technický dozor nad drobnými stavbami, stavebnými úpravami, udržiavacími prácami a stavebnými časťami stavieb. Vykonávanie kontroly kvality a technologických postupov dodávateľských prác. Samostatné vedenie technickej agendy, prevádzky a opráv stavebných objektov. Zabezpečenie vykonávania dodávateľských prác a služieb, ich kontrola a preberanie. Vykonávanie technických prehliadok objektov, navrhovanie opatrení k odstráneniu nedostatkov Zodpovedanie za zabezpečenie opatrení pre obdobie krízovej situácie na SPO, za dodržiavanie zákonnosti vo svojej pôsobnosti (analyzovanie výsledkov kontrolnej činnosti a prijímanie opatrenia na odstránenie zistených nedostatkov). Spracovávanie faktúr, vytváranie platobných príkazov. Zabezpečovanie kontroly správnosti faktúr za vykonané práce a dodávky, čo do množstva aj kvality. Kontrola plnenia zmluvných podmienok na priestory, ktoré sú predmetom výpožičky alebo nájmu. Spracovanie podkladov k návrhom na rozhodnutie o prebytočnosti, dočasnej prebytočnosti a neupotrebiteľnosť nehnuteľného majetku v pôsobnosti strediska prevádzky objektov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- podpora ďalšieho odborného vzdelávania
- pracovné voľno s náhradou mzdy nad zákon
- pružný pracovný čas
- príspevok na doplnkové dôchodkové pripoistenie
- Multisport karta
- ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy
- pracovné voľno s náhradou mzdy nad zákon
- pružný pracovný čas
- príspevok na doplnkové dôchodkové pripoistenie
- Multisport karta
- ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy
Informácie o výberovom konaní
Veríme, že Vás naša ponuka zaujala a vážime si Váš záujem o prácu v našej organizácii. Všetky Vaše osobné materiály budú starostlivo posúdené, kontaktovať však budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované podmienky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
stavebníctvo
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Office - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Office - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výborné komunikačné zručnosti
- zodpovedný prístup k práci
- samostatnosť
- spoľahlivosť
- dôslednosť
- kreativita
- organizačné schopnosti
- zodpovedný prístup k práci
- samostatnosť
- spoľahlivosť
- dôslednosť
- kreativita
- organizačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ministerstvo obrany SR je ústredným orgánom štátnej správy Slovenskej republiky na úseku obrany SR so sídlom v Bratislave.
ID: 4535919
Dátum zverejnenia: 10.3.2023
2023-03-10
lokalita: Malacky Pozícia: Facility manager, Projektový manažér, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac