Projektový a monitorovací manažér Plánu obnovy a odolnosti

Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacVýsledná mzda bude predmetom osobného rozhovoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vašou úlohou bude :

HĽADÁME novú kolegyňu/kolegu na pozíciu projektového a monitorovacieho manažéra. Bavia ťa projekty financované z verejných zdrojov a láka ťa práca v IT oblasti? Pridaj sa k nám. Budeš vykonávať činnosti a prax projektového a monitorovacieho manažéra v rámci implementácie Plánu obnovy a odolnosti – v časti Komponent 17 – Digitálne Slovensko (štát v mobile, kybernetická bezpečnosť, rýchly internet pre každého, digitálna ekonomika). Okrem príjemného a priateľského pracovného prostredia, získaš skúsenosti a poznatky uplatniteľné pri všetkých projektoch implementovaných na základe podpory z Európskych finančných zdrojov.

  • koncepčná   a riadiaca činnosť   zameraná na implementáciu projektov a oprávnené využívanie   finančných prostriedkov   Európskej únie a   iných   verejných   zdrojov v súlade so Zákonom č. 368/2021 Z. z. o mechanizme na podporu obnovy a odolnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov;
  • vykonávanie vecnej kontroly v oblasti dosahovania záväzných míľnikov a cieľov a participácia na výkone finančnej kontroly v zmysle ustanovení zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole  a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov vo forme : Základná finančná kontrola, Administratívna finančná kontrola, Finančná kontrola na mieste, prípadne aj vnútorný audit – vo vzťahu k využívaniu prostriedkov mechanizmu v súvislosti s časťou Plánu obnovy zverenou vykonávateľovi (MIRRI) – Komponent 17 POO;
  • kontrola napĺňania stanovených míľnikov a cieľov a vecnej stránky realizácie jednotlivých činností deklarovaných v  Žiadostiach o platbu a v monitorovacích správach  predkladaných prijímateľmi prostriedkov mechanizmu, priebežná kontrola napĺňania implementačných plánov projektov;
  • vykonávanie vlastnej kontrolnej činnosti, vrátane vnútorných kontrol a auditov v rámci častí investícií a reforiem implementovaných priamo vykonávateľom (MIRRI) ;
  • participácia  na tvorbe a finalizácia obsahu Výziev a Priamych Vyzvaní vyhlasovaných v rámci implementácie Komponentu 17 POO a na tvorbe a finalizácia obsahu podrobných opisov  projektov v definovaných častiach investícií a reforiem  implementovaných priamo vykonávateľom (MIRRI) – nadstavovanie workflow;
  • participácia na tvorbe Implementačných plánov projektov v definovaných častiach investícií a reforiem  implementovaných priamo vykonávateľom (MIRRI), ako aj implementačných plánov Komponentu 17 ako celku  – nadstavovanie workflow a cashflow;
  • zostavovanie monitorovacích správ súvisiacich   s implementáciou projektov v definovaných častiach investícií a reforiem  implementovaných priamo vykonávateľom (MIRRI);
  • pripravovanie vecných a monitorovacích podkladov a správ, súvisiacich s priebehom implementácie časti Plánu obnovy zverenej vykonávateľovi (MIRRI) – Komponent 17 POO, pre dokumentáciu predkladanú NIKA  (vecný reporting);
  • práca s internými databázovými a informačnými systémami, súvisiacimi s implementáciou časti Plánu obnovy zverenej vykonávateľovi (MIRRI) – Komponent 17 POO ;
  • participácia na príprave a aktualizáciách riadiacej dokumentácie vydávanej OIPOO – v časti súvisiacej s projektovým riadením a výkonnostným rámcom;
  • úzka spolupráca s finančnými manažérmi OIPOO v stabilných 2-4 členných tímoch.

Dočasná štátna služba.

Zamestnanecké výhody, benefity


  • patríme k stabilným zamestnávateľom,
  • oddýchnite si s týždňom dovolenky navyše,
  • užite si pružný pracovný čas
  • dostanete motivačné finančné ohodnotenie,
  • získate príspevok 80 € od zamestnávateľa do DDS,
  • prispejeme Vám na stravovanie a na cestu do práce,
  • využite MultiSport kartu a s ňou prístup k športoviskám a rekreačným zariadeniam po celom Slovensku a ČR,
  • podporíme Vaše ďalšie vzdelávanie prostredníctvom prepracovaného systému,
  • máme príjemné a moderné pracovné prostredie v Tower 115, s fitness centrom a kantínou v budove,
  • kombinovaná forma práce pracovisko/ práca z domu,
  • príjemné pracovné prostredie a kolektív,
  • ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy.

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že vás naša ponuka zaujala a spĺňate požiadavky, pošlite nám, prosím, svoje CV spolu s motivačným listom.
Na osobný pohovor budú pozvaní iba vybraní kandidáti.
Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

manažment/verejná správa/ekonómia – výhodou
Certifikát PRINCE2 - výhodou

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft SharePoint - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • samostatnosť,
  • komunikačné a argumentačné schopnosti,
  • spoľahlivosť,
  • svedomitosť, 
  • výborné organizačné schopnosti, 
  • komunikačné zručnosti, 
  • schopnosť pracovať pod tlakom, 
  • dôslednosť,
  • zmysel pre detail,
  • analytické myslenie,
  • skúsenosti a znalosti z oblasti verejnej správy,
  • znalosť anglického jazyka výhodou
  • Min. 1r. prax s prípravou a implementáciou projektov z verejných zdrojov (z prostriedkov EU). 
  • Min. 3r. prax s prípravou a implementáciou projektov z verejných zdrojov (projekty implementované z EŠIF v progr. období 2014+)-pre ŠŠ  s maturitou podmienkou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky je ústredným orgánom štátnej správy pre:
• riadenie, koordináciu a dohľad nad využívaním finančných prostriedkov z fondov
Európskej únie,
• oblasť informatizácie spoločnosti,
• oblasť investícií,
• oblasť regionálneho rozvoja.

V oblasti informatizácie spoločnosti MIRRI zabezpečuje centrálne riadenie informatizácie spoločnosti a tvorbu politiky jednotného digitálneho trhu, rozhodovanie o využívaní finančných zdrojov vo verejnej správe pre informačné technológie, centrálnu architektúru integrovaného informačného systému verejnej správy a koordináciu plnenia úloh v oblasti informatizácie spoločnosti.

V oblasti investícií MIRRI zabezpečuje strategické plánovanie a strategické projektové riadenie vrátane vypracovania národného strategického investičného rámca, ako aj koordináciu investičných projektov určených vládou SR.

V oblasti riadenia, koordinácie a dohľadu nad využívaním finančných prostriedkov z eurofondov MIRRI koordinuje dodržiavanie Partnerskej dohody na roky 2021 až 2027, rozhoduje o záväzných plánoch a krízovom riadení Programu Slovensko a zabezpečuje presadzovanie strategických cieľov Slovenska v oblasti poskytovania financií z eurofondov.

V oblasti regionálneho rozvoja MIRRI podporuje činnosť okresných rozvojových centier, schvaľuje a poskytuje vládou schválené dotácie a regionálne príspevky na projekty samospráv v najmenej rozvinutých okresoch a vyhodnocuje plnenie akčných plánov v spolupráci s miestnymi úradmi.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 4596893  Dátum zverejnenia: 7.6.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac