CX/UX špecialista

Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacOd 2.000 EUR brutto/ Výsledná mzda je konkurencieschopná súkromnému sektoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu s názvom BRISK (Behaviorálny výskum a inovácie Slovensko), zodpovedného za akceleráciu používateľskej kvality digitálnych služieb štátu, hľadáme šikovného CX/UX špecialistu.

Tím vznikol pred 3 rokmi a našim poslaním je prinášať do verejnej správy behaviorálne inovácie. Sme akcelerátorom používateľskej kvality služieb a webov štátnej správy, sme poradným orgánom pre ministerstvá a partnerov.

Pracujeme na projektoch: Zjednodušenie zákazníckych ciest Životných situácií pre občanov a podnikateľov, Zjednotenie dizajnu štátnych služieb (Podpora aplikácie a rozvoj jednotného dizajn systému IDSK), slovensko.sk 2.0, korona.gov.sk, podpora aplikácie prvej „UX“ vyhlášky (Vyhláška 547/2021 Z. z. o elektronizácii agendy verejnej správy).
Okrem toho školíme zamestnancov verejnej správy a organizujeme odborné konferencie (BIS2019 – 2022). Stretávame sa s množstvom inšpiratívnych a kompetentných ľudí. Nechýba nám nadšenie pre prácu, ktorej výstupy majú skutočný potenciál zlepšiť elektronické služby na Slovensku. Sila nášho tímu vychádza zvnútra. Budujeme priateľské a inšpiratívne prostredie, v ktorom spoločne rastieme a navzájom sa podporujeme.

Pridaj sa k nám a pomôž nám nastaviť a riadiť zber spätnej väzby od používateľov a testovať a rozvíjať digitálne služby štátu.

Informácie o aktivitách tímu BRISK: https://www.lepsiesluzby.digital/. Hlavná stránka IDSK: https://idsk.gov.sk/.

Tvojou hlavnou úlohou bude:
• mapovanie zákazníckych ciest z dostupných zdrojov (mapovanie as-is stavu),
• overenie mapovania prostredníctvom biznis vlastníkov (ministerstvá, orgány štátnej správy),
• analyzovanie a spracovanie získaných zistení, prezentovanie výsledkov mapovania rôznym tímom,
• hľadanie a navrhovanie nových riešení na základe získaných zistení s cieľom zlepšenia používateľskej skúsenosti občana a podnikateľa v oblasti CX a UX,
• analýza zmien (zbieranie podnetov možného dopadu navrhovaných zmien na jednotlivé vrstvy – legislatívna, informačná, používateľská),
• participácia na prieskumoch s používateľmi,
• participácia pri vytváraní prototypov,
• používateľské testovanie a vyhodnocovanie,
• návrh to-be stavu zákazníckej cesty,
• participácia pri návrhu vizualizácie zmien dizajnu (návrh textácií, dizajnu, informačnej architektúry a pod.),
• dohľad nad zavádzaním zmien, podpora pri implementácií vrátane reportingu stavu aplikácie navrhnutých zmien,
• validácia zavedených zmien do praxe, zabezpečenie kontinuálneho rozvoja a jeho podpora.

Dočasná štátna služba.

Zamestnanecké výhody, benefity

• pružný pracovný čas,
• príspevok na stravovanie,
• príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia,
• motivačné finančné ohodnotenie,
• možnosti vzdelávania,
• 5 dní dovolenky navyše,
• možnosť pracovať z domu,
• príjemné pracovné prostredie a kolektív,
• ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy.

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že vás naša ponuka zaujala a spĺňate požiadavky, pošlite nám, prosím, svoje CV spolu s motivačným listom.

Na osobný pohovor budú pozvaní iba vybraní kandidáti.
Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• skúsenosti s mapovaním používateľskej cesty a UX,
• skúsenosti s tvorbou používateľskej cesty, informačnej architektúry (služby/stránky),
• používanie software Figma vítané,
• skúsenosti s prototypovaním navrhovaného riešenia vítané,
• analytické, koncepčné a strategické myslenie,
• dobré komunikačné zručnosti,
• svedomitosť a spoľahlivosť,
• schopnosť tímovej spolupráce.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky je ústredným orgánom štátnej správy pre:
• riadenie, koordináciu a dohľad nad využívaním finančných prostriedkov z fondov
Európskej únie,
• oblasť informatizácie spoločnosti,
• oblasť investícií,
• oblasť regionálneho rozvoja.

V oblasti informatizácie spoločnosti MIRRI zabezpečuje centrálne riadenie informatizácie spoločnosti a tvorbu politiky jednotného digitálneho trhu, rozhodovanie o využívaní finančných zdrojov vo verejnej správe pre informačné technológie, centrálnu architektúru integrovaného informačného systému verejnej správy a koordináciu plnenia úloh v oblasti informatizácie spoločnosti.

V oblasti investícií MIRRI zabezpečuje strategické plánovanie a strategické projektové riadenie vrátane vypracovania národného strategického investičného rámca, ako aj koordináciu investičných projektov určených vládou SR.

V oblasti riadenia, koordinácie a dohľadu nad využívaním finančných prostriedkov z eurofondov MIRRI koordinuje dodržiavanie Partnerskej dohody na roky 2014 až 2020, rozhoduje o záväzných plánoch a krízovom riadení operačných programov a zabezpečuje presadzovanie strategických cieľov Slovenska v oblasti poskytovania financií z eurofondov.

V oblasti regionálneho rozvoja MIRRI podporuje činnosť okresných rozvojových centier, schvaľuje a poskytuje vládou schválené dotácie a regionálne príspevky na projekty samospráv v najmenej rozvinutých okresoch a vyhodnocuje plnenie akčných plánov v spolupráci s miestnymi úradmi.

MIRRI plní aj úlohy spojené s odborným, organizačným a technickým zabezpečovaním činnosti podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 4350715  Dátum zverejnenia: 11.7.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac