Generálny štátny radca - osobný úrad
Ministerstvo financií SR
Miesto práce
Ministerstvo financií SR, Štefanovičova, Bratislava
Ministerstvo financií SR, Štefanovičova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
marec 2023
marec 2023
Mzdové podmienky (brutto)
1 478 EUR/mesiacPlat pozostáva z platovej tarify v 9. PT (vo výške 1 478,00 €) s možnosťou priznania osobného príplatku podľa zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
1 478 EUR/mesiacPlat pozostáva z platovej tarify v 9. PT (vo výške 1 478,00 €) s možnosťou priznania osobného príplatku podľa zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Najnáročnejšia činnosť a bližšie určená najnáročnejšia činnosť: Tvorba stratégie a štátnej politiky na úrovni ministerstva. Tvorba štátnej politiky v osobnom úrade v oblasti štátnozamestnaneckých vzťahov štátnych zamestnancov a úloh služobného úradu vyplývajúcich z uplatňovania pracovnoprávnych vzťahov zamestnancov na úrovni ministerstva.
Ostatné činnosti: Koncepčná, koordinačná a metodická činnosť za personálnu oblasť na úrovni ministerstva. Vedie agendu vymenovania, odvolania generálnych riaditeľov a riaditeľov organizácií rezortu ministerstva. Výkon kompletných personálnych činností v oblasti štátnozamestnaneckých a pracovno-právnych vzťahov v určených organizačných útvaroch, vrátane prihlasovania a odhlasovania zamestnancov do a z poisťovní. Zodpovedá v programe SAP za aktuálnosť dát. Vedie osobné spisy štátnych zamestnancov a zamestnancov ministerstva, zabezpečuje evidenciu zamestnancov v mimoevidenčnom stave. Vedie komplexnú agendu výberových konaní (zverejňovanie, príprava podkladových materiálov a realizácia). Kontroluje opisy štátnozamestnaneckých a pracovných miest. V prípade potreby pripravuje odborné stanoviská k sťažnostiam štátnych zamestnancov vo veciach vykonávania štátnej služby a usmerňuje zamestnancov osobného úradu, vykonávajúcich činnosti v personálnej oblasti z hľadiska uplatňovania platnej legislatívy. V prípade potreby odborne usmerňuje zamestnancov organizácií rezortu ministerstva, vykonávajúcich činnosti v personálnej oblasti. Vyhotovuje fotografiu a preukaz zamestnanca, vedie agendu služobných preukazov. Spracováva informácie a štatistiky týkajúce sa personálnej agendy (systemizácia MF SR, štatistika pre Radu pre štátnej službu). Vypracúva a vedie ročné plány dovoleniek, výpočet nároku na dovolenku, sleduje čerpanie a krátenie dovoleniek. Spolupracuje s odborovou organizáciou, s príslušnými odbornými organizačnými útvarmi ministerstva, odborom financovania úradu a príslušnými organizačnými útvarmi pri obsadzovaní miest s riaditeľmi organizácií rezortu ministerstva.
Druh štátnej služby: dočasná štátna služba na zastupovanie štátneho zamestnanca, ktorý je na materskej dovolenke, rodičovskej dovolenke, alebo na dovolenke, ktorá bezprostredne nadväzuje na materskú dovolenku alebo na rodičovskú dovolenku.
Požadované odborné znalosti:
• zákon č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov;
• zákon č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce;
• zákon č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov;
• zákon č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme.
Výhodou: prax v oblasti personalistiky
Informácie o výberovom konaní:
Do výberového konania je potrebné sa prihlásiť výlučne prostredníctvom portálu www.open.slovensko.sk najneskôr do 8. februára 2023.
Ostatné činnosti: Koncepčná, koordinačná a metodická činnosť za personálnu oblasť na úrovni ministerstva. Vedie agendu vymenovania, odvolania generálnych riaditeľov a riaditeľov organizácií rezortu ministerstva. Výkon kompletných personálnych činností v oblasti štátnozamestnaneckých a pracovno-právnych vzťahov v určených organizačných útvaroch, vrátane prihlasovania a odhlasovania zamestnancov do a z poisťovní. Zodpovedá v programe SAP za aktuálnosť dát. Vedie osobné spisy štátnych zamestnancov a zamestnancov ministerstva, zabezpečuje evidenciu zamestnancov v mimoevidenčnom stave. Vedie komplexnú agendu výberových konaní (zverejňovanie, príprava podkladových materiálov a realizácia). Kontroluje opisy štátnozamestnaneckých a pracovných miest. V prípade potreby pripravuje odborné stanoviská k sťažnostiam štátnych zamestnancov vo veciach vykonávania štátnej služby a usmerňuje zamestnancov osobného úradu, vykonávajúcich činnosti v personálnej oblasti z hľadiska uplatňovania platnej legislatívy. V prípade potreby odborne usmerňuje zamestnancov organizácií rezortu ministerstva, vykonávajúcich činnosti v personálnej oblasti. Vyhotovuje fotografiu a preukaz zamestnanca, vedie agendu služobných preukazov. Spracováva informácie a štatistiky týkajúce sa personálnej agendy (systemizácia MF SR, štatistika pre Radu pre štátnej službu). Vypracúva a vedie ročné plány dovoleniek, výpočet nároku na dovolenku, sleduje čerpanie a krátenie dovoleniek. Spolupracuje s odborovou organizáciou, s príslušnými odbornými organizačnými útvarmi ministerstva, odborom financovania úradu a príslušnými organizačnými útvarmi pri obsadzovaní miest s riaditeľmi organizácií rezortu ministerstva.
Druh štátnej služby: dočasná štátna služba na zastupovanie štátneho zamestnanca, ktorý je na materskej dovolenke, rodičovskej dovolenke, alebo na dovolenke, ktorá bezprostredne nadväzuje na materskú dovolenku alebo na rodičovskú dovolenku.
Požadované odborné znalosti:
• zákon č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov;
• zákon č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce;
• zákon č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov;
• zákon č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme.
Výhodou: prax v oblasti personalistiky
Informácie o výberovom konaní:
Do výberového konania je potrebné sa prihlásiť výlučne prostredníctvom portálu www.open.slovensko.sk najneskôr do 8. februára 2023.
Zamestnanecké výhody, benefity
- príspevok na DDS
- príspevok za darcovstvo krvi
- 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
- možnosť rekreácie vo vzdelávacích zariadeniach MF SR
- pružný pracovný čas
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
analytické, koncepčné a strategické myslenie, schopnosť pracovať pod tlakom, komunikačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ministerstvo financií SR ako ústredný orgán štátnej správy plní vo vymedzenej pôsobnosti úlohy v oblasti financií, daní, poplatkov, colníctva, finančnej kontroly, vnútorného auditu a vládneho auditu, majetku verejnej správy, cien a cenovej kontroly a európskych záležitostí. Postavenie a pôsobnosť ministerstva upravuje zákon č. 575/2001 Z.z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov.
Kontakt
E-mail: poslať životopis
ID: 4507601
Dátum zverejnenia: 25.1.2023
2023-01-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Generálny štátny radca Spoločnosť: Ministerstvo financií SR
Základná zložka mzdy (brutto): 1 478 EUR/mesiac