Ekonóm (účtovníctvo, dane)

Mikuláš & Partners, s.r.o.

Miesto práce
Banskobystrický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• riadenie, kontrolovanie a metodická podpora procesov správy a kontroly zdaňovania v rámci firmy - grupy
• organizovanie a koordinácia činností pracovného tímu zodpovedajúceho za výpočty, odvody a dokumentáciu daní na skupinovej a závodovej úrovni
• spolupráca na výkone ostatných ekonomických agend a príprave ekonomických informácii v zmysle legislatívy a interných noriem

• zaisťuje realizáciu mesačnej a ročnej uzávierky
• spravuje finančné operácie v oblasti daní a účtovníctva
• pripravuje riadne a včas mesačné finančné správy
• vypracúva pravidelný reporting

• v prípade nezhody dozerá na dohľadanie a vyriešenie nezrovnalostí
• ovláda a dodržiava legislatívne požiadavky týkajúce sa zverenej oblasti (dane a účtovníctvo)
• komplexné znalosti a monitorovanie legislatívy v oblasti povolaní a práva a štandardov na ochranu súkromia
• organizuje audit, zúčastňuje sa auditu a pripravuje podklady pre audit
• organizuje a pripravuje údaje pre výročnú správu
• vykonáva všetky ďalšie činnosti podľa pokynov zamestnávateľa

Zamestnanecké výhody, benefity

- stabilná práca vo významnej výrobnej spoločnosti
- primerané finančné ohodnotenie
- benefity spoločnosti

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Výroba celulózy, papierenských výrobkov

Naším klientom je mulitnárodná spoločnosť, ktorá pozostáva zo skupiny výrobných a obchodných spoločností v oblasti papierenského priemyslu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, účtovníctvo, dane

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Vysokoškolské vzdelanie (Bc. alebo Ing.) v ekonomickom odbore
• 3 roky praxe v uvedenom odbore
• Analytické myslenie, schopnosť riešiť problémy
• Dobré komunikačné a riadiace schopnosti (4 podriadení - účtovníci a špecialisti)
• Dobrá znalosť účtovnej aj daňovej oblasti a príslušných zákonov
• Skúsenosť s reportingom a robením uzávierky
• Dobré ovládanie MS Office (Excel, Access, Word etc.).
• Skúsenosť s prácou s databázou a informačným systémom
• Pokročilá úroveň ovládania anglického jazyka

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obchodno - sprostredkovateľská spoločnosť pôsobiaca v oblasti ľudských zdrojov, obchodovania s komoditami a investícií.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

1 zamestnanec
ID: 3911633  Dátum zverejnenia: 13.5.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac