Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Sales Representative
Mikuláš & Partners, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Základná zložka mzdy (brutto) a ostatné odmeny 1 500 EUR / mesiac (brutto) a viac + provízia z predaja
Základná zložka mzdy (brutto) a ostatné odmeny 1 500 EUR / mesiac (brutto) a viac + provízia z predaja
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Tešíme sa na sebaistého a nebojácneho predajcu, ktorý bude rád predávať náš produkt, čo najúspešnejšie! Radi by sme uvítali ak by ste ako náš sales, mali vynikajúce presvedčovacie, prezentačné a komunikačné schopnosti, silnú pracovnú etiku a schopnosť rozširovať všetky súčasné a budúce obchodné vzťahy - koniec koncov, budúcnosť nášho produktu závisí od vás!
Zodpovednosť za celý predajný proces B2B:
- Budovanie siete, vytváranie a riadenie dobrých obchodných pracovných vzťahov
- Hĺbkové a podrobné pochopenie trhu a potrieb potenciálnych obchodných zákazníkov
- Prezentovať a propagovať výrobky a služby štruktúrovaným a profesionálnym spôsobom
- Spravujete daný plán predaja a vykonávate požadovanú správu v CRM, správy atď.
- Vediete komunikáciu s potenciálnymi a existujúcimi klientmi a partnerskou sieťou.
- Pripravujete plán predaja podľa stratégie spoločnosti a sledujete stanovené ciele
- Venujete sa prieskumu trhu a máte veľkú znalosť súvisiacich výrobkov -Očakávame od -Vás schopnosť zaoberať sa požiadavkami zákazníkov a dopytom a transformovať ich na uskutočnenie podnikateľského zámeru.
- Spolupráca s inými tímami, ako sú obchodný rozvoj, produktový manažment, marketing a PR
- Práca je spojená aj s občasnými výjazdmi po Európe s cieľom stretnúť sa s potenciálnymi a existujúcimi klientmi
- Prezentujete spoločnosť a produkty / služby na podujatiach
- Pravidelne kontrolujete výkonnosť predaja
- Prezentujete kolegom predajne zručnosti a ste otvorený komunikácií a návrhom na akékoľvek zlepšenie
Zodpovednosť za celý predajný proces B2B:
- Budovanie siete, vytváranie a riadenie dobrých obchodných pracovných vzťahov
- Hĺbkové a podrobné pochopenie trhu a potrieb potenciálnych obchodných zákazníkov
- Prezentovať a propagovať výrobky a služby štruktúrovaným a profesionálnym spôsobom
- Spravujete daný plán predaja a vykonávate požadovanú správu v CRM, správy atď.
- Vediete komunikáciu s potenciálnymi a existujúcimi klientmi a partnerskou sieťou.
- Pripravujete plán predaja podľa stratégie spoločnosti a sledujete stanovené ciele
- Venujete sa prieskumu trhu a máte veľkú znalosť súvisiacich výrobkov -Očakávame od -Vás schopnosť zaoberať sa požiadavkami zákazníkov a dopytom a transformovať ich na uskutočnenie podnikateľského zámeru.
- Spolupráca s inými tímami, ako sú obchodný rozvoj, produktový manažment, marketing a PR
- Práca je spojená aj s občasnými výjazdmi po Európe s cieľom stretnúť sa s potenciálnymi a existujúcimi klientmi
- Prezentujete spoločnosť a produkty / služby na podujatiach
- Pravidelne kontrolujete výkonnosť predaja
- Prezentujete kolegom predajne zručnosti a ste otvorený komunikácií a návrhom na akékoľvek zlepšenie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Medzinárodné pracovné prostredie
- Možnosť kariérneho napredovania a rastu
- Budete súčasťou špecializovaného a dynamického tímu
- Pravidelné podujatia zamerané na budovanie tímu -teambuildingy
- Občerstvenie na pracovisku
- MultiSport karta
- Sick days, platená PNka
- Flexibilný pracovný čas, home office
- Možnosť kariérneho napredovania a rastu
- Budete súčasťou špecializovaného a dynamického tímu
- Pravidelné podujatia zamerané na budovanie tímu -teambuildingy
- Občerstvenie na pracovisku
- MultiSport karta
- Sick days, platená PNka
- Flexibilný pracovný čas, home office
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
IT spoločnosť sa venuje budovaniu silného ekosystému projektov, inkubátorov a investičných fondov na podporu implementácie blockchainu - vysoko prospešnej a efektívnej technológie pre organizácie a zákazníkov vo viacerých odvetviach. IT firma stavia na histórii včasných inovácií blockchainu s vlastnou platformou, ktorá používateľom umožňuje rýchlo vytvárať a migrovať pripravené, škálovateľné a decentralizované aplikácie na podnikanie. Naša platforma je pokročilá platforma blockchainu a ide o ekosystém, šitý na mieru pre budovanie decentralizovaných aplikácií vhodných pre podnikanie.
IT spoločnosť sa venuje budovaniu silného ekosystému projektov, inkubátorov a investičných fondov na podporu implementácie blockchainu - vysoko prospešnej a efektívnej technológie pre organizácie a zákazníkov vo viacerých odvetviach. IT firma stavia na histórii včasných inovácií blockchainu s vlastnou platformou, ktorá používateľom umožňuje rýchlo vytvárať a migrovať pripravené, škálovateľné a decentralizované aplikácie na podnikanie. Naša platforma je pokročilá platforma blockchainu a ide o ekosystém, šitý na mieru pre budovanie decentralizovaných aplikácií vhodných pre podnikanie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Radi u Vás uvidíme tieto vlastnosti:
• logický a systematický prístup k práci,
• dobrá koordinácia riadenia času -time management,
• schopnosť riešiť problémy a uskutočňovať rozhodnutia, ako aj uvažovať laterálne a ponúkať kreatívne riešenia,
• mať obchodné zručnosti,
• znalosť balíkov Microsoft Office a prácou s týmito nástrojmi,
• skúsenosť s prácou s databázami je nevyhnutnou oblasťou,
• adaptácia na zmeny - osoba schopná pozitívnym spôsobom „kúpiť“ spoluhráčov,
• silné schopnosti s riadením ľudí, vedieť ako s nimi spolupracovať a byť tímovým hráčom,
• vynikajúce komunikačné schopnosti,
• vyjednávacie a analytické schopnosti,
• pozitívny prístup k vzdelávaniu.
• logický a systematický prístup k práci,
• dobrá koordinácia riadenia času -time management,
• schopnosť riešiť problémy a uskutočňovať rozhodnutia, ako aj uvažovať laterálne a ponúkať kreatívne riešenia,
• mať obchodné zručnosti,
• znalosť balíkov Microsoft Office a prácou s týmito nástrojmi,
• skúsenosť s prácou s databázami je nevyhnutnou oblasťou,
• adaptácia na zmeny - osoba schopná pozitívnym spôsobom „kúpiť“ spoluhráčov,
• silné schopnosti s riadením ľudí, vedieť ako s nimi spolupracovať a byť tímovým hráčom,
• vynikajúce komunikačné schopnosti,
• vyjednávacie a analytické schopnosti,
• pozitívny prístup k vzdelávaniu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodno - sprostredkovateľská spoločnosť pôsobiaca v oblasti ľudských zdrojov, obchodovania s komoditami a investícií.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
1 zamestnanec
ID: 3804402
Dátum zverejnenia: 6.11.2019
2019-11-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Obchodný referent, Obchodný zástupca, Odborný predajca, Produktový manažér Spoločnosť: Mikuláš & Partners, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Základná zložka mzdy (brutto) a ostatné odmeny 1 500 EUR / mesiac (brutto) a viac + provízia z predaja