Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Brand Manager (FMCG - nápoje)
Mikuláš & Partners, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
2.000 - 2.400 eur
2.000 - 2.400 eur
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Spolupráca s nadriadeným pri tvorbe marketingových konceptov a stratégií
- Spolupodieľanie sa na strategickom marketingovom a obchodnom plánovaní a následná realizácia plánov pre zverené portfólio
- Rozvoj zverených značiek v súlade s už stanovenými stratégiami značiek z hľadiska market share, distribúcie, profitability, a pod.
- Monitoring spotrebiteľského správania a preferencií, koordinácia focus groups a prieskumov
- Riadenie výberového procesu (tendrov), vývoja, adaptácie a realizácie marketingových kampaní
- Riadenie procesu vývoja a uvádzania nových produktov na trh
- Výber dodávateľov, negociácia podmienok, nákup a kontrola marketingového materiálu (CAPEX) a služieb od dodávateľov a agentúr
- Kooperácia na projektoch s obchodným oddelením – kanálmi On aj Off trade / najmä BTL aktivity
- Zodpovednosť za riadnu správu a hospodárne alokovanie zverených zdrojov marketingového rozpočtu
- Dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, interné predpisy a Pracovný poriadok.
- Dodržiavať zákonné predpisy v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, požiarnej ochrany, ochrany dát, ochrany zverených prostriedkov, ochrany životného prostredia.
- V rámci svojej zodpovednosti schvaľovať čerpanie finančných prostriedkov a efektívne využívať všetky zdroje (technické, finančné, informačné, časové, ľudské).
- Vykonávať koncepčnú/systémovú/tvorivú/metodickú činnosť, riadiť/organizovať/koordinovať zložité procesy
- Spolupodieľanie sa na strategickom marketingovom a obchodnom plánovaní a následná realizácia plánov pre zverené portfólio
- Rozvoj zverených značiek v súlade s už stanovenými stratégiami značiek z hľadiska market share, distribúcie, profitability, a pod.
- Monitoring spotrebiteľského správania a preferencií, koordinácia focus groups a prieskumov
- Riadenie výberového procesu (tendrov), vývoja, adaptácie a realizácie marketingových kampaní
- Riadenie procesu vývoja a uvádzania nových produktov na trh
- Výber dodávateľov, negociácia podmienok, nákup a kontrola marketingového materiálu (CAPEX) a služieb od dodávateľov a agentúr
- Kooperácia na projektoch s obchodným oddelením – kanálmi On aj Off trade / najmä BTL aktivity
- Zodpovednosť za riadnu správu a hospodárne alokovanie zverených zdrojov marketingového rozpočtu
- Dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, interné predpisy a Pracovný poriadok.
- Dodržiavať zákonné predpisy v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, požiarnej ochrany, ochrany dát, ochrany zverených prostriedkov, ochrany životného prostredia.
- V rámci svojej zodpovednosti schvaľovať čerpanie finančných prostriedkov a efektívne využívať všetky zdroje (technické, finančné, informačné, časové, ľudské).
- Vykonávať koncepčnú/systémovú/tvorivú/metodickú činnosť, riadiť/organizovať/koordinovať zložité procesy
Zamestnanecké výhody, benefity
- motivujúci plat
- ročné odmeny
- služobný automobil
- ročné odmeny
- služobný automobil
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Výroba potravín, nápojov a tabakových výrobkov
Našim klientom je medzinárodná silná spoločnosť pôsobiaca v oblasti výroby a predaja alkoholických nápojov
Našim klientom je medzinárodná silná spoločnosť pôsobiaca v oblasti výroby a predaja alkoholických nápojov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Praxou získaná znalosť FMCG biznisu a skúsenosť s brand marketingom v nápojovom biznise v rámci SR je vítaná, zvážime aj seniorných kandidátov so skúsenosťami zo strany agentúry
- Prax na obdobnej pozícii v marketingu aspoň 3 roky
- Znalosť a orientácia v spotrebiteľských trendoch, znalosť trhu
- Obchodnícka matematika
- Pokročilá úroveň používania PC (balík MS Office, internet) a iných technických zariadení
- Vodičský preukaz sk.B, aktívny vodič
- Odborná znalosť oblasti Brand Marketing – procesy, princípy, budgeting, best practices atď.
- Anglický jazyk na profesionálnej úrovni slovom aj písmom (optimálne C1, C2)
- Prax na obdobnej pozícii v marketingu aspoň 3 roky
- Znalosť a orientácia v spotrebiteľských trendoch, znalosť trhu
- Obchodnícka matematika
- Pokročilá úroveň používania PC (balík MS Office, internet) a iných technických zariadení
- Vodičský preukaz sk.B, aktívny vodič
- Odborná znalosť oblasti Brand Marketing – procesy, princípy, budgeting, best practices atď.
- Anglický jazyk na profesionálnej úrovni slovom aj písmom (optimálne C1, C2)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodno - sprostredkovateľská spoločnosť pôsobiaca v oblasti ľudských zdrojov, obchodovania s komoditami a investícií.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
1 zamestnanec
ID: 3400869
Dátum zverejnenia: 25.5.2018
2018-05-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Brand manager Spoločnosť: Mikuláš & Partners, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 2.000 - 2.400 eur