Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci/vedúca referátu hospodárskej správy
Miestny úrad MČ Bratislava-Staré Mesto
Miesto práce
Vajanského nábrežie, Bratislava
Vajanského nábrežie, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 900 EUR/mesiaczmluvná mzda od 1900eur btt (finálna ponuka bude závisieť od skúsenosti a individuálnych predpokladov kandidáta)
1 900 EUR/mesiaczmluvná mzda od 1900eur btt (finálna ponuka bude závisieť od skúsenosti a individuálnych predpokladov kandidáta)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- riadenie, usmerňovanie a koordináciu práce zamestnancov (údržba, upratovanie, nákup, autodoprava, administratíva) vrátane kontroly výkonu práce
- koordinácia, usmerňovanie a kontrolu výkonu pracovných činností súvisiacich s každodennou údržbou priestorov Miestneho úradu a zverených nehnuteľností (ZŠ, MŠ)
- príprava podkladov pre zmluvné zabezpečenie dodávok energií objektov v správe Miestneho úradu,
- vypracovanie plánov údržby, opráv a revíznych prehliadok technických zariadení a vedenie evidencie vyplývajúcej zo zákona
- komunikácia so správcami a dodávateľmi služieb vrátane uplatnenia vlastníckych práv mestskej časti voči nim a ďalším zmluvným partnerom,
- príprava podkladov na realizáciu verejného obstarávania pre úrad, ako aj pre všetky objekty vo vlastníctve alebo správe mestskej časti,
- príprava podkladov k rozpočtu
Zamestnanecké výhody, benefity
- 37,5-hodinový týždenný pracovný čas,
- flexibilnú pracovnú dobu,
- 5 dní dovolenky navyše,
- 2 extra dni voľna,
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
- ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.
Informácie o výberovom konaní
Spolu so žiadosťou o zamestnanie je potrebné predložiť profesijný štruktúrovaný životopis.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
28.4.2024 (ostáva ešte 0 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Domus - Mierne pokročilý
Domus - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
správa budov a facility manažment
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť s prácou v správcovskej spoločnosti, spoločenstve vlastníkov bytov a nebytových priestorov
- prax v riadení technických zamestnancov výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Staré Mesto ako jedna z mestských častí Bratislavy je právnickou osobou, ktorá za podmienok ustanovených zákonom o hlavnom meste (1190) a štatútom hlavného mesta (1991) vykonáva pre občanov samosprávne funkcie, hospodári s obecným majetkom a finančnými prostriedkami.
ID: 4795551
Dátum zverejnenia: 28.3.2024
2024-03-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Facility manager, Hlavný referent, Správca budov, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Miestny úrad MČ Bratislava-Staré Mesto
Základná zložka mzdy (brutto): 1 900 EUR/mesiac