Referent hospodárskej správy
Miestny úrad MČ Bratislava-Staré Mesto
Bratislava I, Bratislava-Staré Mesto
plný úväzok
ASAP
1 600 EUR/mesiacprípadne podľa skúseností na základe dohody
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce:
- starostlivosť o zverené byty a nebytové priestory,
- zber a spracovanie dát týkajúcich sa stavu zverených nehnuteľností,
- zabezpečuje operatívnu správu bytov a nebytových priestorov, riešenie závad a havárii, zabezpečenie ich odstránenia, kontrola,
- spracovanie kompletnej agendy súvisiacej s dodávkou médií - elektrickej energie, zemného plynu, tepla, teplej vody, studenej vody, vodného a stočného, zrážkovej vody, odvozu a likvidácie odpadu, komunálnych služieb,
- aktívna komunikácia s vlastníkmi, partnermi a tiež jednotlivými oddeleniami Miestneho úradu,
- vedenie evidencie zákonných revízií , zabezpečovanie odstraňovania nedostatkov vyplývajúcich z revízií,
- vykonávanie obhliadok v teréne, zdokumentovanie skutkového stavu,
- príprava podkladov k ročnému zúčtovaniu, k ročnému plánu opráv,
- vedenie evidencie reklamácii v zmysle nastavených procesov,
- príprava podkladov a vedenie schôdze vlastníkov - program, hlasovanie, informovanie o čerpaní fondu opráv,
- prípravu a riadenie inventarizácie majetku škôl a školských zariadení,
- príprava podkladov a následné protokolárne odovzdávanie a preberanie zariadení, bytov, nebytových priestorov, prípadne celých objektov,
- účasť na stretnutiach vlastníkov nehnuteľností, súčinnosť a účasť pri písomnom hlasovaní vlastníkov nehnuteľností (byty a nebytové priestory), príprava podkladov k podpisovaniu zmlúv o výkone správy,
- spracovanie ročného vyúčtovanie bytov, nebytových priestorov a následne vykonanie kontroly nákladovosti jednotlivých bytov a nebytových priestorov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- priateľský a vekovo vyvážený kolektív
- 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
- flexibilná pracovná doba
- 5 dní dovolenky nad rámec zákonníka práce
- raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
- stravovacia karta alebo peňažný príspevok na stravovanie
- výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy
Informácie o výberovom konaní
a) Profesijný štruktúrovaný životopis
b) Súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať naše požiadavky budú pozvaní na osobný pohovor, ktorý bude zameraný na vyhodnotenie hard skills a soft skills. Termín osobného pohovoru bude vybraným uchádzačom oznámený e-mailom.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Office 365 - Mierne pokročilý
Microsoft Teams - Mierne pokročilý
Zoom: Video Conferencing - Mierne pokročilý
Domus - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Proklientsky orientovaná osoba
• Ochotný a pohotový prístup k práci- ,,can do attitude“
• Komunikatívnosť a vyjadrovacie schopnosti na vysokej úrovni
• Ochota realizovať a pohybovať sa v v teréne na území mestskej časti a zúčastňovať sa schôdzí vlastníkov za mestskú časť
• Analyticky a dynamicky orientovaná osoba
• Aktívny vodič prípadne aj cyklista kvôli operatívnym presunom po Starom Meste - výhodou