Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívno klientsky pracovník, Finančný konzultant na pobočke Slovenská 65, Prešov
Michaela Moňok - Allianz Slovenská poisťovňa a.s.
Miesto práce
Slovenská 65, Prešov, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Slovenská 65, Prešov, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
živnosť
živnosť
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
500 - 2 500 EUR/mesiac+ bonusy a odmeny mesačné/kvartálne/ročné
500 - 2 500 EUR/mesiac+ bonusy a odmeny mesačné/kvartálne/ročné
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
"Ten, čo hovorí, že sa to nedá, by nemal zavadzať v ceste tým, ktorí sa o to pokúšajú." (Tricia Cunningham)
Máš veľké sny, ale vo svojej práci nedostávaš možnosť ich realizovať?
Rád komunikuješ s ľuďmi a vieš a vieš zvládať prípadné odmietnutia?
Ak Áno, jednotka na trhu hľadá do tímu finančného konzultanta, predmetom činnosti ktorého je výkon finančného sprostredkovania v zmysle zákona č. 186/2009 Z.z. o finančnom sprostredkovaní a finančnom poradenstve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, pričom ide o podnikateľskú činnosť.
"Skús" to s nami, tvojou úlohou bude :
- starostlivosť, poradenstvo a osobná komunikácia s klientmi v priestoroch agentúrnej kancelárie v centre Prešova
- informovať klientov o digitálnych službách a výhodách ich využívania
- podporovať klientov vo využívaní týchto digitálnych nástrojov
- pomáhať klientom hlásiť poistné udalosti pomocou online nástroja
- zabezpečovať servis k poistným zmluvám existujúcich klientov spoločnosti ASP a ASDSS
- poskytovať informácie k poistným zmluvám našich klientov
- vybavovať rôzne požiadavky našich klientov, ako napríklad žiadosti na zrušenie alebo zmenu poistnej zmluvy, predaj produktov a služieb
- práca len počas pracovných dní
- reprezentácia spoločnosti
- práca a aktualizácia zákazníckych databáz a marketingu
- realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy
- plnenie predajných plánov- starostlivosť, poradenstvo a osobná komunikácia s klientmi v nových priestoroch agentúrnej kancelárie v centre Prešova
- informovať klientov o digitálnych službách a výhodách ich využívania
- podporovať klientov vo využívaní týchto digitálnych nástrojov
- pomáhať klientom hlásiť poistné udalosti pomocou online nástroja
- zabezpečovať servis k poistným zmluvám existujúcich klientov spoločnosti ASP a ASDSS
- poskytovať informácie k poistným zmluvám našich klientov
- vybavovať rôzne požiadavky našich klientov, ako napríklad žiadosti na zrušenie alebo zmenu poistnej zmluvy, predaj produktov a služieb
- práca len počas pracovných dní
- reprezentácia spoločnosti
- práca a aktualizácia zákazníckych databáz a marketingu
- realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy
- plnenie predajných plánov
Máš veľké sny, ale vo svojej práci nedostávaš možnosť ich realizovať?
Rád komunikuješ s ľuďmi a vieš a vieš zvládať prípadné odmietnutia?
Ak Áno, jednotka na trhu hľadá do tímu finančného konzultanta, predmetom činnosti ktorého je výkon finančného sprostredkovania v zmysle zákona č. 186/2009 Z.z. o finančnom sprostredkovaní a finančnom poradenstve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, pričom ide o podnikateľskú činnosť.
"Skús" to s nami, tvojou úlohou bude :
- starostlivosť, poradenstvo a osobná komunikácia s klientmi v priestoroch agentúrnej kancelárie v centre Prešova
- informovať klientov o digitálnych službách a výhodách ich využívania
- podporovať klientov vo využívaní týchto digitálnych nástrojov
- pomáhať klientom hlásiť poistné udalosti pomocou online nástroja
- zabezpečovať servis k poistným zmluvám existujúcich klientov spoločnosti ASP a ASDSS
- poskytovať informácie k poistným zmluvám našich klientov
- vybavovať rôzne požiadavky našich klientov, ako napríklad žiadosti na zrušenie alebo zmenu poistnej zmluvy, predaj produktov a služieb
- práca len počas pracovných dní
- reprezentácia spoločnosti
- práca a aktualizácia zákazníckych databáz a marketingu
- realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy
- plnenie predajných plánov- starostlivosť, poradenstvo a osobná komunikácia s klientmi v nových priestoroch agentúrnej kancelárie v centre Prešova
- informovať klientov o digitálnych službách a výhodách ich využívania
- podporovať klientov vo využívaní týchto digitálnych nástrojov
- pomáhať klientom hlásiť poistné udalosti pomocou online nástroja
- zabezpečovať servis k poistným zmluvám existujúcich klientov spoločnosti ASP a ASDSS
- poskytovať informácie k poistným zmluvám našich klientov
- vybavovať rôzne požiadavky našich klientov, ako napríklad žiadosti na zrušenie alebo zmenu poistnej zmluvy, predaj produktov a služieb
- práca len počas pracovných dní
- reprezentácia spoločnosti
- práca a aktualizácia zákazníckych databáz a marketingu
- realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy
- plnenie predajných plánov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
-Pozíciu je možné vykonávať aj na part time
- Atraktívny systém odmeňovania s možnosťou nadštandardného príjmu v rámci najsilnejšej spoločnosti na trhu
- Bezplatné vzdelanie, osobnostný rozvoj a s tým spojený aj kariérny rast
- Oddychová zóna
- Sviatky a víkendy voľno
- Home office – práca z domu
- Flexibilná pracovná doba
- Zamestnanecké zľavy
- Reklamné predmety
- Letný celofiremný teambuilding
- Vianočný večierok
-Pozíciu je možné vykonávať aj na part time
- Atraktívny systém odmeňovania s možnosťou nadštandardného príjmu v rámci najsilnejšej spoločnosti na trhu
- Bezplatné vzdelanie, osobnostný rozvoj a s tým spojený aj kariérny rast
- Oddychová zóna
- Sviatky a víkendy voľno
- Home office – práca z domu
- Flexibilná pracovná doba
- Zamestnanecké zľavy
- Reklamné predmety
- Letný celofiremný teambuilding
- Vianočný večierok
Informácie o výberovom konaní
V prípade že Vás naša ponuka osloví odošlite životopis.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft WordPad - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Využívanie výpočtovej techniky pri bežných kancelárskych prácach
Presnosť a precíznosť
Kultivovaný slovný a písomný prejav
Schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov
Flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu
Precíznosť, presnosť
Ochota učiť sa nové veci
Presnosť a precíznosť
Kultivovaný slovný a písomný prejav
Schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov
Flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu
Precíznosť, presnosť
Ochota učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
ID: 4326848
Dátum zverejnenia: 27.10.2023
2023-10-27
lokalita: Prešov Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Finančný poradca, Klientský pracovník, Poisťovací poradca Spoločnosť: Michaela Moňok - Allianz Slovenská poisťovňa a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 500 EUR/mesiac