Administratívno klientsky pracovník, Finančný konzultant na pobočke Slovenská 65, Prešov

Michaela Moňok - Allianz Slovenská poisťovňa a.s.

Miesto práce
Slovenská 65, Prešov, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
500 - 2 500 EUR/mesiac+ bonusy a odmeny mesačné/kvartálne/ročné

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

"Ten, čo hovorí, že sa to nedá, by nemal zavadzať v ceste tým, ktorí sa o to pokúšajú." (Tricia Cunningham)

Máš veľké sny, ale vo svojej práci nedostávaš možnosť ich realizovať?
Rád komunikuješ s ľuďmi a vieš a vieš zvládať prípadné odmietnutia?
Ak Áno, jednotka na trhu hľadá do tímu finančného konzultanta, predmetom činnosti ktorého je výkon finančného sprostredkovania v zmysle zákona č. 186/2009 Z.z. o finančnom sprostredkovaní a finančnom poradenstve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, pričom ide o podnikateľskú činnosť.

"Skús" to s nami, tvojou úlohou bude :
- starostlivosť, poradenstvo a osobná komunikácia s klientmi v priestoroch agentúrnej kancelárie v centre Prešova
- informovať klientov o digitálnych službách a výhodách ich využívania
- podporovať klientov vo využívaní týchto digitálnych nástrojov
- pomáhať klientom hlásiť poistné udalosti pomocou online nástroja
- zabezpečovať servis k poistným zmluvám existujúcich klientov spoločnosti ASP a ASDSS
- poskytovať informácie k poistným zmluvám našich klientov
- vybavovať rôzne požiadavky našich klientov, ako napríklad žiadosti na zrušenie alebo zmenu poistnej zmluvy, predaj produktov a služieb
- práca len počas pracovných dní
- reprezentácia spoločnosti
- práca a aktualizácia zákazníckych databáz a marketingu
- realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy
- plnenie predajných plánov- starostlivosť, poradenstvo a osobná komunikácia s klientmi v nových priestoroch agentúrnej kancelárie v centre Prešova
- informovať klientov o digitálnych službách a výhodách ich využívania
- podporovať klientov vo využívaní týchto digitálnych nástrojov
- pomáhať klientom hlásiť poistné udalosti pomocou online nástroja
- zabezpečovať servis k poistným zmluvám existujúcich klientov spoločnosti ASP a ASDSS
- poskytovať informácie k poistným zmluvám našich klientov
- vybavovať rôzne požiadavky našich klientov, ako napríklad žiadosti na zrušenie alebo zmenu poistnej zmluvy, predaj produktov a služieb
- práca len počas pracovných dní
- reprezentácia spoločnosti
- práca a aktualizácia zákazníckych databáz a marketingu
- realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy
- plnenie predajných plánov

Zamestnanecké výhody, benefity

- Pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
-Pozíciu je možné vykonávať aj na part time
- Atraktívny systém odmeňovania s možnosťou nadštandardného príjmu v rámci najsilnejšej spoločnosti na trhu
- Bezplatné vzdelanie, osobnostný rozvoj a s tým spojený aj kariérny rast
- Oddychová zóna
- Sviatky a víkendy voľno
- Home office – práca z domu
- Flexibilná pracovná doba
- Zamestnanecké zľavy
- Reklamné predmety
- Letný celofiremný teambuilding
- Vianočný večierok

Informácie o výberovom konaní

V prípade že Vás naša ponuka osloví odošlite životopis.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft WordPad - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Využívanie výpočtovej techniky pri bežných kancelárskych prácach
Presnosť a precíznosť
Kultivovaný slovný a písomný prejav
Schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov
Flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu
Precíznosť, presnosť
Ochota učiť sa nové veci

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
ID: 4326848  Dátum zverejnenia: 27.10.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 500 EUR/mesiac