Asistentka

Miesto práce
Bratislava
Pracovný pomer
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Základná mzda
1 800 EUR/mesiac10 % osobné ohodnotenie príspevky podľa platnej Kolektívnej zmluvy

Pracovná náplň

Do nášho tímu hľadáme spoľahlivú administratívnu podporu - pravú ruku pre finančného riaditeľa.

Ak máš rád/rada poriadok v dokumentoch, prehľad v kalendári, vieš sa zorientovať v administratíve a zároveň máš chuť pracovať v stabilnej spoločnosti, kde každý deň prinesie niečo nové, možno hľadáme práve Teba.

Ponúkame príležitosť stať sa súčasťou finančného úseku, kde Tvoja precíznosť, organizačný talent a schopnosť myslieť v súvislostiach budú naozaj ocenené.

Medzi hlavné činnosti patrí:
  • výkon rôznych kancelárskych a sekretárskych úloh vyžadujúcich znalosť organizácie, programov a postupov vzťahujúcich sa ku každodennému programu riaditeľa finančného úseku,
  • riešenie rôznych situácií súvisiacich s administratívou a denným programom riaditeľa finančného úseku,
  • zabezpečovanie administratívnych prác spojených s fungovaním finančného úseku,
  • organizovanie pracovného kalendára úsekového riaditeľa, organizácia porád, vyhotovovanie zápisov z porád, sledovanie termínov a plnenia úloh,
  • prijímanie návštev a komunikácia s internými a externými partnermi,
  • preberanie a vedenie evidencie korešpondencie pre úsekového riaditeľa,
  • organizácia a riadenie administratívnych prác,
  • vykonávanie ďalších operatívnych úloh.

Čo ponúkame

  • Každoročná valorizácia základnej mzdy k 1.1. kalendárneho roka
  • 13. mzda vo výške 1500 eur vo výplatnom období máj
  • Energetický príspevok vo výške 500 eur vo výplatnom období september
  • 14. mzda vo výške 1000 eur vo výplatnom období november
  • Odmeny pri životnom a pracovnom jubileu v zmysle platnej Kolektívnej zmluvy
  • Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie /III. pilier/
  • 5 dní platenej dovolenky navyše
  • Technické vybavenie zamestnancov
  • Profesionálny a osobný rozvoj
  • Akcie pre zamestnancov /Športový deň, Deň zdravia, Vianočný večierok, Teambuildingy/
  • Multisport karta
  • Odmena za odporučenie zamestnanca až do výšky 500 eur
  • Odmena pri narodení dieťaťa 500 eur
  • Podpora zamestnanca v ťažkej životnej situácii formou sociálnej výpomoci do výšky 2000 eur
  • 37,5 hod. pracovný čas
  • Pružný pracovný čas

Informácie o výberovom konaní

Prijaté životopisy zaradíme do výberového konania. Vybraných uchádzačov si dovolíme kontaktovať telefonicky za účelom osobného pohovoru. O výsledku výberového konania budeme oslovených uchádzačov informovať telefonicky alebo e-mailom.
V zmysle zákona o ochrane osobných údajov Vaše údaje v rozsahu životopis a motivačný list budú v našej databáze uchovávané po dobu 30 dní. Ďalšie informácie o spracúvaní osobných údajov nájdete na našej stránke: https://www.mhth.sk kliknutím na Informácia o spracúvaní osobných údajov.

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Teams - Pokročilý
SAP - Základy

Požadovaná prax

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Flexibilnosť
Komunikačné schopnosti
Praktické a technické myslenie
Emocionálna stabilita /odolnosť voči stresu, kľudná povaha, trpezlivosť/
Samostatnosť a zodpovednosť
Nekonfliktnosť /tímovosť, spolupráca a adaptabilita/

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme spoločnosť zaoberajúca sa výrobou, výkupom, rozvodom a odbytom tepelnej a elektrickej energie.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Dodávka elektriny, plynu, pary a studeného vzduchu

Kontakt

Kontaktná osoba: Bc. Denisa Pažitková
Tel.: +421907749636
E-mail: poslať životopis

Túto pozíciu obsadzuje
Bc. Denisa Pažitková

ID: 5109583  Dátum zverejnenia: 30.6.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac