HR Administrator

Miesto práce
Košice
Pracovný pomer
plný úväzok
Termín nástupu
Na základe dohody
Základná mzda
1 200 EUR/mesiac

Pracovná náplň

Hľadáme HR administrátora na podporu nášho oddelenia ľudských zdrojov v závode MHTH Košice.

Medzi Tvoje hlavné administratívne povinnosti bude patriť vedenie personálnych záznamov, správa HR dokumentov týkajúcich sa pracovno-právnej agendy, vzdelávania a lekárskych prehliadok.
Každý deň u nás môže vyzerať inak: rozmanitosť úloh, vďaka novým výzvam a okolnostiam preveria Tvoje komunikačné, organizačné a vyjednávacie schopnosti a hlavne Tvoj zmysel na detail a výsledok.
Kreativitu môžeš využiť pri zabezpečovaní internej komunikácie naprieč závodom ako aj pri spoluorganizovaní eventov ako Športový deň, Vianočný večierok, teambuildingové akcie a exkurzie.
Náš ideálny kandidát by mal mať skúsenosti s HR procedúrami a dokázať včas zvládnuť rôzne administratívne úlohy.

Povinnosti a zodpovednosti HR administrátora:
  • Zodpovedá za aktualizáciu interných databáz
  • Spolupracuje pri kompletizovaní podkladov na spracovanie miezd (dochádzky, priepustky, nadčasové lístky)
  • S Biznis partnerkou pre ľudské zdroje spolupracuje na organizácii vzdelávacích aktivít, zodpovedá za evidenciu školení v systéme Happy HR, nahráva prezenčné listiny do systému, certifikáty, kontroluje karty vzdelávania
  • Spolupracuje na organizácii HR eventov ako Profesia days, Job event a pod.
  • Spolupracuje pri organizácii exkurzií v závode Košice
  • Spolupracuje pri organizácii akcií organizovaných pre zamestnancov spoločnosti
  • Zastrešuje administratívne práce na oddelení

Ak si pripravený/á prevziať zodpovednosť za tieto úlohy a chceš sa stať súčasťou nášho tímu, neváhaj a pridaj sa k nám. Tešíme sa na Teba !

Čo ponúkame

  • 13. a 14. plat a každoročný nárast mzdy: valorizácia k 1.1.
  • 5 dní platenej dovolenky navyše
  • príspevok na III. pilier DDS
  • finančná odmena pri pracovných výročiach - vážime si vernosť a lojalitu
  • 1. október "Deň energetiky" - deň voľna a finančná odmena
  • osobný rozvoj, odborný a kariérny rast - vzdelávanie a tréningy
  • teambuildingové akcie: Športový deň, Deň zdravia, Vianočný večierok, Bowling cup

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

HR & ekonómia

Ostatné znalosti

Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Aké zručnosti ako HR administrátor potrebuješ?

  • Pozornosť venovaná detailom
  • Organizácia
  • Zameranie sa na zákazníka = zamestnanca
  • Silné komunikačné schopnosti
  • Schopnosť riešiť problémy
  • Vyjednávacie schopnosti
  • Tímová práca a schopnosti spolupráce
  • Schopnosť aktívneho počúvania
  • Schopnosť dobre spolupracovať s ostatnými
  • Vysoký stupeň profesionality a diskrétnosti
  • Vedieť reprezentovať firemnú kultúru a stratégiu spoločnosti tak ako aj potreby zamestnancov

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme spoločnosť zaoberajúca sa výrobou, výkupom, rozvodom a odbytom tepelnej a elektrickej energie.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Dodávka elektriny, plynu, pary a studeného vzduchu

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Jana Falatová
Tel.: +421908205185
E-mail: poslať životopis

Túto pozíciu obsadzuje
Mgr. Jana Falatová

ID: 4822488  Dátum zverejnenia: 3.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac