HR Administrator

MH Teplárenský holding, a.s.

Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Na základe dohody
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme HR administrátora na podporu nášho oddelenia ľudských zdrojov v závode MHTH Košice.

Medzi Tvoje hlavné administratívne povinnosti bude patriť vedenie personálnych záznamov, správa HR dokumentov týkajúcich sa pracovno-právnej agendy, vzdelávania a lekárskych prehliadok.
Každý deň u nás môže vyzerať inak: rozmanitosť úloh, vďaka novým výzvam a okolnostiam preveria Tvoje komunikačné, organizačné a vyjednávacie schopnosti a hlavne Tvoj zmysel na detail a výsledok.
Kreativitu môžeš využiť pri zabezpečovaní internej komunikácie naprieč závodom ako aj pri spoluorganizovaní eventov ako Športový deň, Vianočný večierok, teambuildingové akcie a exkurzie.
Náš ideálny kandidát by mal mať skúsenosti s HR procedúrami a dokázať včas zvládnuť rôzne administratívne úlohy.

Povinnosti a zodpovednosti HR administrátora:
• Zodpovedá za aktualizáciu interných databáz
• Spolupracuje pri kompletizovaní podkladov na spracovanie miezd (dochádzky, priepustky, nadčasové lístky)
• S Biznis partnerkou pre ľudské zdroje spolupracuje na organizácii vzdelávacích aktivít, zodpovedá za evidenciu školení v systéme Happy HR, nahráva prezenčné listiny do systému, certifikáty, kontroluje karty vzdelávania
• Spolupracuje na organizácii HR eventov ako Profesia days, Job event a pod.
• Spolupracuje pri organizácii exkurzií v závode Košice
• Spolupracuje pri organizácii akcií organizovaných pre zamestnancov spoločnosti
• Zastrešuje administratívne práce na oddelení

Ak si pripravený/á prevziať zodpovednosť za tieto úlohy a chceš sa stať súčasťou nášho tímu, neváhaj a pridaj sa k nám. Tešíme sa na Teba !

Zamestnanecké výhody, benefity

- 13. a 14. plat a každoročný nárast mzdy: valorizácia k 1.1.
- 5 dní platenej dovolenky navyše
- príspevok na III. pilier DDS
- finančná odmena pri pracovných výročiach - vážime si vernosť a lojalitu
- 1. október "Deň energetiky" - deň voľna a finančná odmena
- osobný rozvoj, odborný a kariérny rast - vzdelávanie a tréningy
- teambuildingové akcie: Športový deň, Deň zdravia, Vianočný večierok, Bowling cup

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

HR & ekonómia

Ostatné znalosti

Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Aké zručnosti ako HR administrátor potrebuješ?

• Pozornosť venovaná detailom
• Organizácia
• Zameranie sa na zákazníka = zamestnanca
• Silné komunikačné schopnosti
• Schopnosť riešiť problémy
• Vyjednávacie schopnosti
• Tímová práca a schopnosti spolupráce
• Schopnosť aktívneho počúvania
• Schopnosť dobre spolupracovať s ostatnými
• Vysoký stupeň profesionality a diskrétnosti
• Vedieť reprezentovať firemnú kultúru a stratégiu spoločnosti tak ako aj potreby zamestnancov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme spoločnosť zaoberajúca sa výrobou, výkupom, rozvodom a odbytom tepelnej a elektrickej energie.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 4822488  Dátum zverejnenia: 3.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac