Právny asistent - študent právnickej fakulty

Mgr. Monika MARTONOVÁ, advokátka

Miesto práce
Vajnorská 8A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
16.09.2022
Mzdové podmienky (brutto)
Od 5,5 EUR/hod.13. plat

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- právna a administratívna podpora
- príprava podkladov a podaní
- práca s elektronickou schránkou
- spracovanie právnych rešerší
- odosielanie a prijímanie pošty
- aktívna komunikácia s úradmi a súdmi, príp. s inými subjektami práva
- administratívna agenda súvisiaca s chodom kancelárie – kopírovanie, skenovanie, skartovanie a iné administratívne činnosti, kompletizácia a kontrola spisov, príprava žalôb
- zodpovednosť za vykonanú prácu a aktívny prístup k práci

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť profesného rastu v špecifických odvetviach práva.

Informácie o výberovom konaní

Na e-mailovú adresu prosíme zaslať životopis a motivačný list. V prvom kole uchádzač dostane e-mailom vstupný test, na vypracovanie ktorého bude mať stanovený čas.
V prípade postúpenia do druhého kola sa uskutoční osobný pracovný pohovor s advokátom, zameraný na prejdenie výsledkov testu a na preverenie schopnosti. Advokátska kancelária si vyhradzuje právo odpovedať iba vybraným uchádzačom.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

právo (plus ekonomické vzdelanie a znalosti výhodou)

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Expert (C2) alebo Kazašský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Strojopis - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Slovenský jazyk - Expert
Anglický jazyk - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

právny asistent, stáž v právnickej profesii výhodou

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Intelektuálno-výskumný a administratívny typ.
Analytické myslenie, empatia, pamäť, precíznosť (presnosť), spoľahlivosť, zodpovednosť, asertivita, cieľavedomosť, iniciatívnosť, praktické myslenie, predstavivosť, sebaistota, sebaovládanie, samostatnosť, ale aj flexibilnosť, a to aj časová, pracovné nasadenie, lojálnosť, profesionálne vystupovanie, počítačová zdatnosť a prezentačné a štylistické schopnosti.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Kancelária poskytujúca právne služby od roku 2009. Zakladáme si na dodržiavaní profesionálnej etiky a stavovskej cti. Vysoký dôraz kladieme na ochranu záujmov klientov, zachovanie dôvernosti informácií a rešpektovanie zákonnej povinnosti mlčanlivosti advokáta, i na predchádzanie konfliktu záujmov. Naša diskrétnosť je zaručená bez ohľadu na existenciu takejto zákonnej povinnosti. Zachovávame vysokú úroveň lojality voči klientom a realizujeme všetky opatrenia smerujúce k tomu, aby za žiadnych okolností nedošlo k úniku informácií. Popri prirodzených etických požiadavkách vo vzťahu ku klientom dbáme na zachovanie vysokej úrovne etických štandardov tak vo vzťahu k podnikateľskému, ako i k životnému prostrediu.
Hľadáme kolegyňu/kolegu, ktorej/ktorému nestačí byť priemernou/priemerným. Do nášho tímu prijmeme kolegyňu/kolegu s nadšením pre právo, kreatívnym, ambicióznym a inovatívnym prístupom k zadaniam, so zmyslom vždy nachádzať riešenie šité na mieru, pri ktorých očakávame najmä využitie vynikajúcich odborných znalostí, taktiky a stratégie. Talent, ochotu pracovať na sebe a ďalej sa vzdelávať považujeme za nevyhnutný predpoklad úspechu.

Počet zamestnancov

1 zamestnanec
ID: 4072834  Dátum zverejnenia: 19.8.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 5,5 EUR/hod.