Reagujte bez životopisu

Administratívno klientsky pracovník v kanceláriach: Námestie Slobody 2467/1, Vranov nad Topľou, Dukelská 57/64, Giraltovce, Hlavná 1737/61, Stropkov

Mgr. Katarína Púchy

Miesto práce
Prešovský kraj, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
15.2.2023
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac+ bonusy a odmeny mesačné/kvartálne/ročné

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Práca je zameraná na komplexné riešenie požiadaviek klienta v oblasti financií:
- starostlivosť, poradenstvo a osobná komunikácia s klientmi podľa miesta výkonu práce v agentúrnych kanceláriách v Stropkove ,Giraltovciach alebo v kancelárii vo Svidníku a Vranove nad Topľou
- informovať klientov o digitálnych službách a výhodách ich využívania
- podporovať klientov vo využívaní týchto digitálnych nástrojov
- pomáhať klientom hlásiť poistné udalosti pomocou online nástroja
- zabezpečovať servis k poistným zmluvám existujúcich klientov spoločnosti
- poskytovať informácie k poistným zmluvám našich klientov
- vybavovať rôzne požiadavky našich klientov, ako napríklad žiadosti na zrušenie alebo zmenu poistnej zmluvy, predaj produktov a služieb
- práca počas PRACOVNÝCH DNÍ
- reprezentácia spoločnosti
- práca a aktualizácia zákazníckych databáz a marketingu
- realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy

Zamestnanecké výhody, benefity

- Bezplatné vzdelanie
- Práca v mladom kolektíve s chuťou pracovať
- Osobnostný rozvoj
- Možnosť kariérneho rastu
- Home office – práca z domu
- Flexibilná pracovná doba
- Materiálne benefity
- Bonifikácie
- Zamestnanecké zľavy
- Reklamné predmety
- Letný celofiremný teambuilding

Informácie o výberovom konaní

V prípade že Vás naša ponuka osloví odošlite životopis na email: [email protected]
respektíve nás kontaktujte telefonicky
na tel.č.: +421 915 963 206

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

12.2.2023 (ostáva ešte 6 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Office - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Využívanie výpočtovej techniky pri bežných kancelárskych prácach
Presnosť a precíznosť
Kultivovaný slovný a písomný prejav
Schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov
Flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu
Precíznosť, presnosť
Ochota učiť sa nové veci

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Púchy
Tel.: +421915963206
E-mail: poslať životopis
Na to, aby ste reagovali na túto ponuku, nepotrebujete životopis. Stačí, keď pošlete žiadosť.Poslať žiadosť spoločnosti
ID: 4499835  Dátum zverejnenia: 12.1.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac