Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratíva / privyrobenie popri práci
Mgr. Katarína Muchová
Miesto práce
Nové Zámky, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Nové Zámky, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
01.4.2023
01.4.2023
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiacpravidelné odmeny a bonusy - bližšie informácie na osobnom pohovore
Od 1 500 EUR/mesiacpravidelné odmeny a bonusy - bližšie informácie na osobnom pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
○ vybavovanie e-mailov, telefonátov a pošty
○ komunikáciu s tretími stranami pri vybavovaní stretnutí
○ filtrovanie klientov v internom systéme
○ práca s Pc
○ zabezpečovanie následného servisu
Ďalšie informácie o pracovnej pozícii získate na osobnom pohovore.
○ komunikáciu s tretími stranami pri vybavovaní stretnutí
○ filtrovanie klientov v internom systéme
○ práca s Pc
○ zabezpečovanie následného servisu
Ďalšie informácie o pracovnej pozícii získate na osobnom pohovore.
Zamestnanecké výhody, benefity
○ flexibilný pracovný čas
○ možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu
○ kariérny rast a osobnostný rozvoj pod vedením svojho mentora s dlhoročnými skúsenosťami
○ pekné priestory a vlastná kancelária
a mnoho ďalších benefitov, o ktorých sa dozviete viac na osobnom pohovore...
○ možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu
○ kariérny rast a osobnostný rozvoj pod vedením svojho mentora s dlhoročnými skúsenosťami
○ pekné priestory a vlastná kancelária
a mnoho ďalších benefitov, o ktorých sa dozviete viac na osobnom pohovore...
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomika, obchod, podnikanie
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vhodného uchádzača/uchádzačku vidíme ako osobu, ktorá:
○ má záujem sa zdokonaľovať a napredovať
○ má príjemné vystupovanie a rád/rada komunikuje
○ je zodpovedná
... a v neposlednom rade, ide o osobu, ktorá chce v živote zmenu a má ráda tímovosť.
○ má záujem sa zdokonaľovať a napredovať
○ má príjemné vystupovanie a rád/rada komunikuje
○ je zodpovedná
... a v neposlednom rade, ide o osobu, ktorá chce v živote zmenu a má ráda tímovosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
maklérska spoločnosť - ekonomicko administratívne centrum
Obchodno - ekonomická spoločnosť s dlhoročnými skúsenosťami, stabilným zázemím a širokým okruhom partnerov, napr. Allfinanz Slovensko.
Obchodno - ekonomická spoločnosť s dlhoročnými skúsenosťami, stabilným zázemím a širokým okruhom partnerov, napr. Allfinanz Slovensko.
ID: 4528211
Dátum zverejnenia: 27.2.2023
2023-02-27
lokalita: Nové Zámky Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Mgr. Katarína Muchová
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac