Reagujte bez životopisu

Zaujíma ťa práca s ľuďmi? Staň sa poradcom klienta na pobočke a pomôž nám poskytovať najlepší servis

Mgr. Dominika Darvašová, s.r.o.

Miesto práce
Hlohovec, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
05/2024
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 000 EUR/mesiacmožnosť vybrať si z troch variant odmeňovania (fixný plat, provízny systém, fixný plat + provízny systém

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Komunikovať s klientmi v priestoroch modernej agentúrnej kancelárie
  • Informovať klientov o digitálnych službách a výhodách ich využívania
  • Hlásiť poistné udalosti pomocou online nástroja
  • Zabezpečovať servis k poistným zmluvám existujúcich klientov spoločnosti
  • Poskytovať informácie k poistným zmluvám našich klientov
  • Vybavovať rôzne požiadavky našich klientov, ako napríklad žiadosti na zrušenie alebo zmenu poistnej zmluvy
  • Uistiť sa, že všetky poistné zmluvy sú aktualizované a správne spracované
  • Udržiavať si vysokú úroveň produktových znalostí, aby ste mohli klientom poskytnúť najlepšie riešenia
  • Poskytovať vynikajúcu zákaznícku podporu a služby
  • Pracovať v tíme a prispievať k dosahovaniu spoločných cieľov

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Máš možnosť si vybrať z troch variant odmeňovania - fixný plat, provízny systém alebo fixný plat+provízny systém.
  • Získavaš kvartálne a ročné bonusy.
  • Príspevok na poistenie pre teba a tvoju rodinu.
  • Atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu vrátane bezplatného vzdelávania na LinkedIn Learning
  • Získavaš príležitosť zúčastňovať sa firemných akcií.
  • Máš flexibilný pracovný čas a možnosť pracovať v tíme skúsených odborníkov.

Okrem toho, u nás máš možnosť získať skúsenosti v oblasti služieb a zákazníckej podpory, rozvíjať svoje komunikačné schopnosti a pracovať v príjemnom a priateľskom kolektíve. Čaká na teba aj moderné pracovné prostredie s najnovšími technológiami.

Informácie o výberovom konaní

Výberové konanie bude prebiehať v dvoch kolách.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou / výučný list
  • Znalosť práce s PC
  • Orientácia na využívanie digitálnych služieb
  • Schopnosť rýchlo sa učiť
  • Prax v komunikácii s klientom (výhodou)
  • Komunikatívnosť
  • Trpezlivosť
  • Samostatnosť
  • Zodpovednosť
  • Flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz - Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.

Kontakt

Na to, aby ste reagovali na túto ponuku, nepotrebujete životopis. Stačí len, keď vyplníte formulár.Reagovať na ponuku
ID: 4457460  Dátum zverejnenia: 17.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac